eXc mobile z nową agencją PR
Agencja odpowiadać będzie za budowanie wizerunku marki na polskim rynku, w tym: tworzenie strategii komunikacji, kontakty z mediami, testy produktów oraz influencer marketing.
- Podjęliśmy decyzję o skorzystaniu z usług profesjonalnej agencji PR, bo pozwoli nam to dotrzeć do klientów z naszą wizją czyli naszym - #dlaczego. Przez lata działalności zbudowaliśmy szeroki kanał sprzedaży. Nasze produkty – #co, można kupić niemal w każdej sieci handlowej i na większości stacji benzynowych w Polsce. Są one odzwierciadleniem naszej misji, jednak trudno obcując tylko z produktami, zrozumieć kto i jaka historia za nimi stoi. A stoją za nimi ludzie, którzy tworzą eXc i głęboko wierzą, że z pozoru banalny produkt jak kabel, uchwyt czy ładowarka do telefonu, może być źródłem radości. Współpraca z 4 Publicity przybliży konsumentom jak postrzegamy Świat. eXc powstało by wywoływać uśmiech. Daliśmy ludziom wybór, który leży u podstaw zdrowia psychicznego, a którego w naszej kategorii próżno było szukać. Wszystko było albo czarne albo białe. Kto tak zadecydował – nie wiem, ale zmieniliśmy to! Chcemy żeby naszą historię poznali wszyscy! – powiedział Andrzej Szulęcki, Prezes Zarządu w eXc mobile Polska.
Z ramienia agencji klienta obsługują: Magdalena Cieślak oraz Dominika Łabędź.
O firmie eXc
Od 2004 roku eXc mobile Polska Sp. z o.o., nieprzerwanie i z sukcesem dostarcza na rynek akcesoria do telefonów komórkowych takie jak kable USB, uchwyty samochodowe, ładowarki USB i inne. Zespół eXc składa się z pełnych pasji profesjonalistów, którzy doskonale wiedzą, jak powinna wyglądać perfekcyjna współpraca, dlatego naszymi klientami są najwięksi detaliści i operatorzy stacji paliw. Nasza strategia jest prosta: dajemy konsumentom to, czego pragną – wybór dzięki czemu nasze produkty świetnie się sprzedają. Pasja pcha nas na przód, wizja – wyznacza cele. eXc. Dajemy radość!
Idealny prezent dla miłośników kawy? - Skomponuj świąteczny zestaw od Starbucks!
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Coraz większa rola sztucznej inteligencji w marketingu. Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką
Prawie 70 proc. strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, a w przypadku kampanii influencerskich – prawie połowa – wynika z badań duńskiej firmy Influencer Marketing Hub. Technologia ta ułatwia dobór influencerów, przewidywanie trendów i analizę zaangażowania odbiorców. Marki tworzą także kontent z wykorzystaniem AI, a nawet swoich wirtualnych influencerów. Choć pozostają oni na razie ciekawostką na rynku, to budzą szereg pytań o to, co w influencer marketingu najważniejsze, czyli autentyczność i zaufanie.
Finanse
Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków
Kobiety-inwestorki – częściej niż inwestujący mężczyźni – są nastawione na zapewnienie bezpieczeństwa i ochronę kapitału, dlatego portfele inwestycyjne obu płci często wyraźnie się różnią – wynika z raportu „Polak inwestor 2024”. Panie wybierają zwykle produkty, które zapewniają może mniejszy zysk, ale są bezpieczniejsze. Powodem jest nie tylko ich motywacja, lecz również niska samoocena. Kobiety są znacznie mniej pewne swojej wiedzy dotyczącej inwestowania w porównaniu z mężczyznami.
Handel
Polacy rozsądni w podejściu do prezentów. Kierują się ich praktycznością i ceną
Polacy coraz częściej z wyprzedzeniem kupują prezenty świąteczne. Kierują się przy tym ich funkcjonalnością, ale przede wszystkim ceną. Wielu z nich z tego właśnie powodu wybiera do zakupów okres Black Friday i towarzyszących mu przecen. Na liście najchętniej kupowanych prezentów wysoką pozycję zajmują książki, wśród zabawek dominują za to klocki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.