Komunikaty PR

eXc mobile z nową agencją PR

2023-08-08  |  10:45
Biuro prasowe

Agencja odpowiadać będzie za budowanie wizerunku marki na polskim rynku, w tym: tworzenie strategii komunikacji, kontakty z mediami, testy produktów oraz influencer marketing.

- Podjęliśmy decyzję o skorzystaniu z usług profesjonalnej agencji PR, bo pozwoli nam to dotrzeć do klientów z naszą wizją czyli naszym - #dlaczego. Przez lata działalności zbudowaliśmy szeroki kanał sprzedaży. Nasze produkty – #co, można kupić niemal w każdej sieci handlowej i na większości stacji benzynowych w Polsce. Są one odzwierciadleniem naszej misji, jednak trudno obcując tylko z produktami, zrozumieć kto i jaka historia za nimi stoi. A stoją za nimi ludzie, którzy tworzą eXc i głęboko wierzą, że z pozoru banalny produkt jak kabel, uchwyt czy ładowarka do telefonu, może być źródłem radości. Współpraca z 4 Publicity przybliży konsumentom jak postrzegamy Świat. eXc powstało by wywoływać uśmiech. Daliśmy ludziom wybór, który leży u podstaw zdrowia psychicznego, a którego w naszej kategorii próżno było szukać. Wszystko było albo czarne albo białe. Kto tak zadecydował – nie wiem, ale zmieniliśmy to! Chcemy żeby naszą historię poznali wszyscy! – powiedział Andrzej Szulęcki, Prezes Zarządu w eXc mobile Polska.

Z ramienia agencji klienta obsługują: Magdalena Cieślak oraz Dominika Łabędź.

O firmie eXc

Od 2004 roku eXc mobile Polska Sp. z o.o., nieprzerwanie i z sukcesem dostarcza na rynek akcesoria do telefonów komórkowych takie jak kable USB, uchwyty samochodowe, ładowarki USB i inne. Zespół eXc składa się z pełnych pasji profesjonalistów, którzy doskonale wiedzą, jak powinna wyglądać perfekcyjna współpraca, dlatego naszymi klientami są najwięksi detaliści i operatorzy stacji paliw. Nasza strategia jest prosta: dajemy konsumentom to, czego pragną – wybór dzięki czemu nasze produkty świetnie się sprzedają. Pasja pcha nas na przód, wizja – wyznacza cele. eXc. Dajemy radość!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.