eXc mobile z nową agencją PR
Agencja odpowiadać będzie za budowanie wizerunku marki na polskim rynku, w tym: tworzenie strategii komunikacji, kontakty z mediami, testy produktów oraz influencer marketing.
- Podjęliśmy decyzję o skorzystaniu z usług profesjonalnej agencji PR, bo pozwoli nam to dotrzeć do klientów z naszą wizją czyli naszym - #dlaczego. Przez lata działalności zbudowaliśmy szeroki kanał sprzedaży. Nasze produkty – #co, można kupić niemal w każdej sieci handlowej i na większości stacji benzynowych w Polsce. Są one odzwierciadleniem naszej misji, jednak trudno obcując tylko z produktami, zrozumieć kto i jaka historia za nimi stoi. A stoją za nimi ludzie, którzy tworzą eXc i głęboko wierzą, że z pozoru banalny produkt jak kabel, uchwyt czy ładowarka do telefonu, może być źródłem radości. Współpraca z 4 Publicity przybliży konsumentom jak postrzegamy Świat. eXc powstało by wywoływać uśmiech. Daliśmy ludziom wybór, który leży u podstaw zdrowia psychicznego, a którego w naszej kategorii próżno było szukać. Wszystko było albo czarne albo białe. Kto tak zadecydował – nie wiem, ale zmieniliśmy to! Chcemy żeby naszą historię poznali wszyscy! – powiedział Andrzej Szulęcki, Prezes Zarządu w eXc mobile Polska.
Z ramienia agencji klienta obsługują: Magdalena Cieślak oraz Dominika Łabędź.
O firmie eXc
Od 2004 roku eXc mobile Polska Sp. z o.o., nieprzerwanie i z sukcesem dostarcza na rynek akcesoria do telefonów komórkowych takie jak kable USB, uchwyty samochodowe, ładowarki USB i inne. Zespół eXc składa się z pełnych pasji profesjonalistów, którzy doskonale wiedzą, jak powinna wyglądać perfekcyjna współpraca, dlatego naszymi klientami są najwięksi detaliści i operatorzy stacji paliw. Nasza strategia jest prosta: dajemy konsumentom to, czego pragną – wybór dzięki czemu nasze produkty świetnie się sprzedają. Pasja pcha nas na przód, wizja – wyznacza cele. eXc. Dajemy radość!

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.