FCB Health Spark z nominacją do Global Best of the Best Effie Awards
Kampania FCB Health Spark dla marki Dulco otrzymała nominację w prestiżowym konkursie Global Best of The Best Effie Awards i będzie rywalizować o statuetkę wraz ze zwycięzcami Gold i Grand Effie na arenie międzynarodowej.
Global Best of the Best Effie Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów marketingowych prezentujący najbardziej inspirujące, kreatywne i efektywne kampanie z całego świata. Laureaci wybierani są spośród zwycięzców Złotych i Grand Effie. W tym roku do plebiscytu nominowano trzy kampanie z Polski. Nominację w kategorii Health & Wellness otrzymała kampania “Przełamujemy tabu” zrealizowana przez FCB Health Spark dla Opella Healthcare na rzecz marki Dulco.
- Jesteśmy zaszczyceni, że nasza kampania o przełamywaniu tabu, nagrodzona w ubiegłym roku pierwszym w Polsce Złotym Effie w kategorii Healthcare, została doceniona także przez jurorów Global Best of the Best Effie Awards. Tym bardziej cieszy nas fakt, że jest to pierwsza nominacja dla polskiej kampanii w tej kategorii na arenie międzynarodowej na poziomie globalnym. Trzymamy kciuki i czekamy na dobre wieści 7 grudnia, kiedy to nastąpi ogłoszenie zwycięzców – powiedział Mariusz Otowski, Prezes FCB Health Spark.
“Przełamujemy tabu” to odważna kampania bezpośrednio mówiąca o tym, o czym kategoria od lat milczy. Sprawiła ona, że Polki i Polacy cierpiący na zaparcia odrzucili wstyd i bez zbędnego tabu zaczęli o tym mówić. W ubiegłym roku kampania została nagrodzona Złotym EFFIE w kategorii medicines & supplements.
Ogłoszenie zwycięzców tegorocznej edycji Global Best of the Best Effie Awards odbędzie się podczas wirtualnej gali transmitowanej na żywo z Nowego Jorku już 7 grudnia br.
Więcej informacji znaleźć można na stronie: ipghealth.com/capabilities/specialty-agencies.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.