Komunikaty PR

FCB Health Spark z nominacją do Global Best of the Best Effie Awards

2023-11-16  |  11:00

Kampania FCB Health Spark dla marki Dulco otrzymała nominację w prestiżowym konkursie Global Best of The Best Effie Awards i będzie rywalizować o statuetkę wraz ze zwycięzcami Gold i Grand Effie na arenie międzynarodowej.

Global Best of the Best Effie Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów marketingowych prezentujący najbardziej inspirujące, kreatywne i efektywne kampanie z całego świata. Laureaci wybierani są spośród zwycięzców Złotych i Grand Effie. W tym roku do plebiscytu nominowano trzy kampanie z Polski. Nominację w kategorii Health & Wellness otrzymała kampania “Przełamujemy tabu” zrealizowana przez FCB Health Spark dla Opella Healthcare na rzecz marki Dulco.

- Jesteśmy zaszczyceni, że nasza kampania o przełamywaniu tabu, nagrodzona w ubiegłym roku pierwszym w Polsce Złotym Effie w kategorii Healthcare, została doceniona także przez jurorów Global Best of the Best Effie Awards. Tym bardziej cieszy nas fakt, że jest to pierwsza nominacja dla polskiej kampanii w tej kategorii na arenie międzynarodowej na poziomie globalnym. Trzymamy kciuki i czekamy na dobre wieści 7 grudnia, kiedy to nastąpi ogłoszenie zwycięzców – powiedział Mariusz Otowski, Prezes FCB Health Spark.

“Przełamujemy tabu” to odważna kampania bezpośrednio mówiąca o tym, o czym kategoria od lat milczy. Sprawiła ona, że Polki i Polacy cierpiący na zaparcia odrzucili wstyd i bez zbędnego tabu zaczęli o tym mówić. W ubiegłym roku kampania została nagrodzona Złotym EFFIE w kategorii medicines & supplements.

Ogłoszenie zwycięzców tegorocznej edycji Global Best of the Best Effie Awards odbędzie się podczas wirtualnej gali transmitowanej na żywo z Nowego Jorku już 7 grudnia br.

Więcej informacji znaleźć można na stronie: ipghealth.com/capabilities/specialty-agencies.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SCB i Fundacja Kapitan Światełko z akcją profilaktyczną „Biustowniczki” Biuro prasowe
2024-02-20 | 12:30

SCB i Fundacja Kapitan Światełko z akcją profilaktyczną „Biustowniczki”

„Biustowniczki” to akcja skierowana do kobiet w wieku 18-35 lat, których nie obejmują systemowe programy profilaktyczne. Już wiosną br. będą one mogły skorzystać z
Media i PR Agata Krawczyk i Bartosz Jeglejewski dołączają do McCANN Poland
2024-02-12 | 13:00

Agata Krawczyk i Bartosz Jeglejewski dołączają do McCANN Poland

McCANN wzmacnia swój pion strategiczno-kreatywny. Pierwszego marca do zespołu agencji dołączają Agata Krawczyk na stanowisko Strategic Director oraz Bartosz Jeglejewski na stanowisko
Media i PR Kampania “Będę Tatą. Nie piję razem z nią” z akcją #FASOFF z zasięgami 7,5 mln o
2024-02-06 | 12:00

Kampania “Będę Tatą. Nie piję razem z nią” z akcją #FASOFF z zasięgami 7,5 mln o

Przez prawie cztery miesiące akcja społeczna #FASOFF, przygotowana przez Fundację “Dom w Łodzi” i Kompanię Piwowarską we współpracy z agencją Chromatique, była

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Popyt na używane samochody przyspiesza. Na rynku dwukrotnie wzrosła liczba ofert elektryków

Zainteresowanie używanymi samochodami jest coraz większe, przez co na początku tego roku – po raz pierwszy od dłuższego czasu – zmniejszyła się liczba oferowanych na sprzedaż aut z drugiej ręki. Wyższa była za to ich cena – średnio o 1 tys. zł w porównaniu do grudnia ub.r. Pierwsza trójka najpopularniejszych modeli, podobnie jak typy napędów, pozostała niezmienna: prym wiodą diesle i silniki benzynowe. Sukcesywnie rośnie natomiast popularność aut hybrydowych i takich często poszukują kierowcy. Z kolei segment elektryków, choć pozostaje stosunkowo niewielki, odnotował w ubiegłym roku ponaddwukrotny wzrost liczby ofert.

Polityka

Prezydent Andrzej Duda wraca z wizyty w Afryce Wschodniej. Wśród tematów oprócz polskich inwestycji także projekty pomocowe i rozwojowe

Prezydent Andrzej Duda zakończył dziś kilkudniową wizytę w Afryce Wschodniej, gdzie w Kenii, Rwandzie i Tanzanii promował polski biznes i zacieśniał relacje gospodarcze. Mówił też m.in. o pomocy rozwojowej i sytuacji związanej z rosyjską agresją na Ukrainę, która uderzyła również w Afrykę, wywołując kryzys żywnościowy. Eksperci wskazują, że wciąż jest to kontynent z ogromnymi problemami gospodarczymi, politycznymi i społecznymi oraz główny odbiorca globalnej pomocy rozwojowej. Jednocześnie jest regionem liczącym 1,3 mld potencjalnych konsumentów, może się poszczycić najmłodszą i najszybciej rosnącą klasą średnią na świecie i ogromnymi zasobami kadrowymi i naturalnymi. Wszystko to stwarza potencjał dla biznesu, z którego do tej pory korzystały głównie Chiny.

Finanse

Nieznaczne obniżki stóp procentowych możliwe w II połowie roku. Za stopniowymi cięciami przemawiają umacniający się złoty i zwalniająca inflacja

Rada Polityki Pieniężnej na lutowym posiedzeniu nie zmieniła poziomu stóp procentowych. Tak prawdopodobnie pozostanie jeszcze przez jakiś czas. Zdaniem Grzegorza Maliszewskiego, głównego ekonomisty Banku Millennium, przestrzeń na obniżki pojawi się w II połowie roku i będą to raczej stopniowe i nieznaczne cięcia. Radę skłonią do tego dalsze umacnianie się złotego, a także inflacja, która po wygaśnięciu tarcz antyinflacyjnych może wzrosnąć do 6,5–7 proc. Ewentualne obniżki stóp procentowych wpłyną na wzrost zainteresowania kredytami hipotecznymi, choć pewnie nie tak mocno jak zapowiadany przez rząd program.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.