Firma BSH przeznaczyła część budżetu reklamowego na wsparcie placówek medycznych
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
W ramach walki z pandemią koronawirusa producent AGD marki Bosch wyposażył w najpotrzebniejszy sprzęt gospodarstwa domowego ponad 220 placówek medycznych w całym kraju. Wartość przekazanej pomocy wyniosła łącznie milion złotych, o tę kwotę firma obniżyła swój budżet marketingowy. Wsparcie trafiło m.in. do szpitali zakaźnych, oddziałów ratunkowych, a także wszystkich baz Lotniczego Pogotowia Ratunkowego i ma służyć personelowi medycznemu.
Odpowiadając na potrzeby medyków firma BSH zainicjowała akcję #BoschwPogotowiu. W ramach inicjatywy podarowano szpitalom i oddziałom ratunkowym walczącym o życie i zdrowie pacjentów sprzęt AGD marki Bosch, w tym między innymi: pralki, suszarki do ubrań, mikrofale oraz innego typu małe AGD. W sumie przekazano około 1000 sztuk urządzeń o łącznej wartości miliona złotych.
Firma zaangażowała się w pomoc medykom już w pierwszych dniach walki z wirusem COVID-19. Za sprawną koordynację akcji – obejmującą między innymi kontakty ze szpitalami i oddziałami ratunkowymi, przygotowanie sprzętu i koordynację wysyłek kierowanych do 226 placówek w całym kraju – odpowiadał specjalnie powołany do tego zespół, do którego mógł dołączyć każdy chętny pracownik.
„Walka na pierwszej linii frontu z epidemią koronawirusa jest niezwykle trudna i wyczerpująca. Często pracownicy służby zdrowia nie mają czasu, by zatroszczyć się o siebie. Za pośrednictwem akcji #BoschwPogotowiu chcieliśmy wyrazić naszą wdzięczność za ich poświęcenie i zaangażowanie. Mamy nadzieję, że przekazany sprzęt pozwoli jeszcze lepiej zaspokajać codzienne potrzeby personelu medycznego oraz pomoże zadbać o większy komfort pracy w tym trudnym dla wszystkich okresie” – powiedział Krzysztof Nagodziński, Członek Zarządu w firmie BSH. „Chciałbym też podziękować całemu zespołowi, który aktywnie i z wielkim zaangażowaniem włączył się w realizację tej inicjatywy” – dodał.
Jednym z beneficjentów akcji BSH jest Lotnicze Pogotowie Ratunkowe. Wszystkie 22 stacje LPR w całym kraju zostały wyposażone w potrzebne urządzenia AGD.
„Sprzęt otrzymany od firmy BSH na pewno przyczyni się do szybszego odtworzenia gotowości załóg. W obecnej sytuacji, kiedy dbałość o higienę jest szczególnie ważna, zwiększyło się zapotrzebowanie na czyszczenie, pranie, dezynfekcję również odzieży wierzchniej. Podarowane pralki i suszarki pozwolą szybciej wykorzystać np. uprany kombinezon” – powiedziała Justyna Sochacka, rzecznik prasowy Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
Zdjęcia z przeprowadzonej przez BSH akcji dostępne są na stronie www.boschwpogotowiu.pl.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.