France 24 dołacza do oferty PLAY

Andrzej Bromski
Bromo
ul. Płowiecka 4/189
00-585 Warszawa
materialy.prasowedszkodowania|gmail.com| |materialy.prasowedszkodowania|gmail.com
510 139 576
www.bromo.pl
Międzynarodowy kanał informacyjny France 24 jest już dostępny w wersji francuskojęzycznej w pakiecie News zarówno w PLAY NOW jak i PLAY NOW TV.
France 24 wzmacnia swoją pozycję w Polsce dzięki umowie z największym polskim operatorem komórkowym, Play. Dzięki porozumieniu France 24 ma teraz możliwość dotarcia do abonentów operatora na wiele sposobów: na urządzeniach mobilnych Android i iOS, dekoderze PLAY NOW TV BOX, www.playnow.pl a również innych urządzeniach posiadających system Android TV.
France 24 to międzynarodowy kanał informacyjny, nadający 24 godziny na dobę, docierający do 404 mln gospodarstw domowych na całym świecie. Kanał posiada wersje: francuską, arabską, angielską i hiszpańską. Ogółem, wszystkie kanały mogą się pochwalić oglądalnością 87,1 mln widzów tygodniowo. France 24 prezentuje sprawy międzynarodowe z francuskiej perspektywy, współpracując ze 160. korespondentami rozlokowanymi w niemal każdym kraju świata. France 24 można oglądać drogą kablową, satelitarną poprzez pasma DTT, ADSL, na telefonach komórkowych i tabletach, smart TV jak również na YouTube w 4. językach. Każdego miesiąca platformy cyfrowe France 24 przyciągają 18 mln wizyt, dodatkowo średnia oglądalność video newsów France 24 to 97,4 mln (dane z 2019), kanał posiada też 46,6 mln fanów na swoich kanałach na Facebooku, Twiterze i Instagramie (dane ze stycznia 2020). W Polsce, w wersji angielskiej i francuskiej, kanał dociera już do 97% gospodarstw domowych.
Usługa PLAY NOW TV to platforma streamingowa dająca dostęp do wielu kanałów telewizyjnych oraz setek filmów, seriali, programów i bajek na żądanie w dowolnym miejscu i czasie. W skład PLAY NOW TV wchodzą pakiety: PODSTAWOWY, SPORT, KIDS, EXTRA, HBO GO, a także NEWS. Pakiety tematyczne można w dowolnej chwili dołączyć do abonamentu w atrakcyjnych cenach.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.