France 24 dołacza do oferty PLAY

Andrzej Bromski
Bromo
ul. Płowiecka 4/189
00-585 Warszawa
materialy.prasowedszkodowania|gmail.com| |materialy.prasowedszkodowania|gmail.com
510 139 576
www.bromo.pl
Międzynarodowy kanał informacyjny France 24 jest już dostępny w wersji francuskojęzycznej w pakiecie News zarówno w PLAY NOW jak i PLAY NOW TV.
France 24 wzmacnia swoją pozycję w Polsce dzięki umowie z największym polskim operatorem komórkowym, Play. Dzięki porozumieniu France 24 ma teraz możliwość dotarcia do abonentów operatora na wiele sposobów: na urządzeniach mobilnych Android i iOS, dekoderze PLAY NOW TV BOX, www.playnow.pl a również innych urządzeniach posiadających system Android TV.
France 24 to międzynarodowy kanał informacyjny, nadający 24 godziny na dobę, docierający do 404 mln gospodarstw domowych na całym świecie. Kanał posiada wersje: francuską, arabską, angielską i hiszpańską. Ogółem, wszystkie kanały mogą się pochwalić oglądalnością 87,1 mln widzów tygodniowo. France 24 prezentuje sprawy międzynarodowe z francuskiej perspektywy, współpracując ze 160. korespondentami rozlokowanymi w niemal każdym kraju świata. France 24 można oglądać drogą kablową, satelitarną poprzez pasma DTT, ADSL, na telefonach komórkowych i tabletach, smart TV jak również na YouTube w 4. językach. Każdego miesiąca platformy cyfrowe France 24 przyciągają 18 mln wizyt, dodatkowo średnia oglądalność video newsów France 24 to 97,4 mln (dane z 2019), kanał posiada też 46,6 mln fanów na swoich kanałach na Facebooku, Twiterze i Instagramie (dane ze stycznia 2020). W Polsce, w wersji angielskiej i francuskiej, kanał dociera już do 97% gospodarstw domowych.
Usługa PLAY NOW TV to platforma streamingowa dająca dostęp do wielu kanałów telewizyjnych oraz setek filmów, seriali, programów i bajek na żądanie w dowolnym miejscu i czasie. W skład PLAY NOW TV wchodzą pakiety: PODSTAWOWY, SPORT, KIDS, EXTRA, HBO GO, a także NEWS. Pakiety tematyczne można w dowolnej chwili dołączyć do abonamentu w atrakcyjnych cenach.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.