France 24 dołacza do oferty PLAY

Andrzej Bromski
Bromo
ul. Płowiecka 4/189
00-585 Warszawa
materialy.prasowedszkodowania|gmail.com| |materialy.prasowedszkodowania|gmail.com
510 139 576
www.bromo.pl
Międzynarodowy kanał informacyjny France 24 jest już dostępny w wersji francuskojęzycznej w pakiecie News zarówno w PLAY NOW jak i PLAY NOW TV.
France 24 wzmacnia swoją pozycję w Polsce dzięki umowie z największym polskim operatorem komórkowym, Play. Dzięki porozumieniu France 24 ma teraz możliwość dotarcia do abonentów operatora na wiele sposobów: na urządzeniach mobilnych Android i iOS, dekoderze PLAY NOW TV BOX, www.playnow.pl a również innych urządzeniach posiadających system Android TV.
France 24 to międzynarodowy kanał informacyjny, nadający 24 godziny na dobę, docierający do 404 mln gospodarstw domowych na całym świecie. Kanał posiada wersje: francuską, arabską, angielską i hiszpańską. Ogółem, wszystkie kanały mogą się pochwalić oglądalnością 87,1 mln widzów tygodniowo. France 24 prezentuje sprawy międzynarodowe z francuskiej perspektywy, współpracując ze 160. korespondentami rozlokowanymi w niemal każdym kraju świata. France 24 można oglądać drogą kablową, satelitarną poprzez pasma DTT, ADSL, na telefonach komórkowych i tabletach, smart TV jak również na YouTube w 4. językach. Każdego miesiąca platformy cyfrowe France 24 przyciągają 18 mln wizyt, dodatkowo średnia oglądalność video newsów France 24 to 97,4 mln (dane z 2019), kanał posiada też 46,6 mln fanów na swoich kanałach na Facebooku, Twiterze i Instagramie (dane ze stycznia 2020). W Polsce, w wersji angielskiej i francuskiej, kanał dociera już do 97% gospodarstw domowych.
Usługa PLAY NOW TV to platforma streamingowa dająca dostęp do wielu kanałów telewizyjnych oraz setek filmów, seriali, programów i bajek na żądanie w dowolnym miejscu i czasie. W skład PLAY NOW TV wchodzą pakiety: PODSTAWOWY, SPORT, KIDS, EXTRA, HBO GO, a także NEWS. Pakiety tematyczne można w dowolnej chwili dołączyć do abonamentu w atrakcyjnych cenach.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.