Komunikaty PR

Frisco z rozszerzoną ofertą dla zwierząt uruchamia akcję charytatywną

2024-06-21  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Maksymiuk
PR Hub

Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk|prhub.eu| |magdalena.maksymiuk|prhub.eu
609555990
prhub.eu
Do pobrania info pras ( 0.06 MB )

Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider e-grocery angażuje klientów w pomoc potrzebującym zwierzakom ze Schroniska VIVA w Korabiewicach.

Należący do Grupy Eurocash sklep internetowy Frisco rozszerza ofertę produktów dla zwierząt domowych. W wyniku badania przeprowadzonego na grupie ponad 1000 klientów, firma postawiła na wysoką jakość karm i przysmaków. Zgodnie z oczekiwaniami klientów w kategorii pet food znalazł się szeroki wybór karm suchych, mokrych oraz przysmaków, co zaowocowało zwiększeniem asortymentu do 750 pozycji. Nowości obejmują wprowadzenie nowych marek, takich jak Josera, Brit czy Royal Canin, a także poszerzenie oferty istniejących brandów, w tym Dolina Noteci i Animonda. Klienci mogą teraz wybierać spośród większych gramatur karm suchych, wielu opcji bezzbożowych oraz różnorodnych przysmaków z naturalnym składem.

- Z przeprowadzonych przez nas badań jasno wynika, że nasi klienci oczekują większej różnorodności produktów dla swoich pupili, w tym również karm z półki premium. Poszerzenie naszej oferty o produkty dla zwierząt domowych to naturalny krok w kierunku spełniania tych potrzeb. W ten sposób chcemy umocnić naszą pozycję lidera w branży e-commerce, ale jednocześnie pokazać, że troska o dobrostan zwierząt jest nam niezwykle bliska – Karolina Jaworska, Marketing Manager we Frisco.

Sekretne zakupy zwierząt domowych

Wraz z wprowadzeniem nowej oferty Frisco wystartowało z kampanią „Sekretne zakupy zwierząt domowych”, mającą na celu promowanie nowości w kategorii pet food oraz zaangażowanie klientów w działania charytatywne. Zasady są proste. Kupując produkty oznaczone specjalnym symbolem, klienci przyczyniają się do pomocy bezdomnym zwierzętom. Równowartość produktów zostanie przekazana w formie darowizny na rzecz Schroniska VIVA w Korabiewicach.

W ramach akcji lider spożywczych zakupów online organizuje również konkurs dla konsumentów, w którym zwycięzcy otrzymają portrety swoich pupili w formie olejnego obrazu autorstwa Michała Torzeckiego oraz zestawy produktów dla zwierząt.

- Nasz team we Frisco kocha zwierzęta, dlatego wprowadzając nową ofertę, chcieliśmy zrobić też coś dobrego dla naszych futrzanych przyjaciół. Wierzymy, że razem z naszymi klientami możemy realnie wpłynąć na poprawę warunków życia bezdomnych zwierząt – dodaje Jaworska.

Działania promocyjne

Działania promocyjne obejmują kampanię w mediach społecznościowych z udziałem influencerów, konkursy mające na celu zwiększenie świadomości o nowej ofercie, mailingi czy powiadomienia push. Na klientów czeka atrakcyjna oferta promocyjną z rabatami do -50% na wybrane produkty oraz specjalne vouchery na zakupy w kategorii pet food.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Hub
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.