Frisco z rozszerzoną ofertą dla zwierząt uruchamia akcję charytatywną
PR Hub
Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk|prhub.eu| |magdalena.maksymiuk|prhub.eu
609555990
prhub.eu
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider e-grocery angażuje klientów w pomoc potrzebującym zwierzakom ze Schroniska VIVA w Korabiewicach.
Należący do Grupy Eurocash sklep internetowy Frisco rozszerza ofertę produktów dla zwierząt domowych. W wyniku badania przeprowadzonego na grupie ponad 1000 klientów, firma postawiła na wysoką jakość karm i przysmaków. Zgodnie z oczekiwaniami klientów w kategorii pet food znalazł się szeroki wybór karm suchych, mokrych oraz przysmaków, co zaowocowało zwiększeniem asortymentu do 750 pozycji. Nowości obejmują wprowadzenie nowych marek, takich jak Josera, Brit czy Royal Canin, a także poszerzenie oferty istniejących brandów, w tym Dolina Noteci i Animonda. Klienci mogą teraz wybierać spośród większych gramatur karm suchych, wielu opcji bezzbożowych oraz różnorodnych przysmaków z naturalnym składem.
- Z przeprowadzonych przez nas badań jasno wynika, że nasi klienci oczekują większej różnorodności produktów dla swoich pupili, w tym również karm z półki premium. Poszerzenie naszej oferty o produkty dla zwierząt domowych to naturalny krok w kierunku spełniania tych potrzeb. W ten sposób chcemy umocnić naszą pozycję lidera w branży e-commerce, ale jednocześnie pokazać, że troska o dobrostan zwierząt jest nam niezwykle bliska – Karolina Jaworska, Marketing Manager we Frisco.
Sekretne zakupy zwierząt domowych
Wraz z wprowadzeniem nowej oferty Frisco wystartowało z kampanią „Sekretne zakupy zwierząt domowych”, mającą na celu promowanie nowości w kategorii pet food oraz zaangażowanie klientów w działania charytatywne. Zasady są proste. Kupując produkty oznaczone specjalnym symbolem, klienci przyczyniają się do pomocy bezdomnym zwierzętom. Równowartość produktów zostanie przekazana w formie darowizny na rzecz Schroniska VIVA w Korabiewicach.
W ramach akcji lider spożywczych zakupów online organizuje również konkurs dla konsumentów, w którym zwycięzcy otrzymają portrety swoich pupili w formie olejnego obrazu autorstwa Michała Torzeckiego oraz zestawy produktów dla zwierząt.
- Nasz team we Frisco kocha zwierzęta, dlatego wprowadzając nową ofertę, chcieliśmy zrobić też coś dobrego dla naszych futrzanych przyjaciół. Wierzymy, że razem z naszymi klientami możemy realnie wpłynąć na poprawę warunków życia bezdomnych zwierząt – dodaje Jaworska.
Działania promocyjne
Działania promocyjne obejmują kampanię w mediach społecznościowych z udziałem influencerów, konkursy mające na celu zwiększenie świadomości o nowej ofercie, mailingi czy powiadomienia push. Na klientów czeka atrakcyjna oferta promocyjną z rabatami do -50% na wybrane produkty oraz specjalne vouchery na zakupy w kategorii pet food.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.