Fujifilm otrzymuje tytuł „Mecenasa Kultury 2021“ miasta Częstochowy
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl
W trakcie uroczystej gali w sali koncertowej Filharmonii Częstochowskiej wszystkim nagrodzonym gratulacje przekazali: zastępca prezydenta Częstochowy Jarosław Marszałek oraz wiceprzewodniczący Rady Miasta Łukasz Kot.
Corocznie, podczas święta miasta, nadawany jest również tytuł „Mecenasa Kultury”. W tym roku Prezydent Miasta Częstochowy Krzysztof Matyjaszczyk, na wniosek komisji opiniującej, zdecydował o przyznaniu tytułu „Mecenasa Kultury 2021” firmie FUJIFILM Poland Sp. z o.o. Firma została doceniona za duże zaangażowanie organizacyjne i finansowe w prestiżowe wydarzenia kulturalne w Częstochowie o znaczeniu międzynarodowym, przy jednoczesnym prezentowaniu postawy bezinteresowności i życzliwości w charakterze sponsora. To prestiżowe wyróżnienie - statuetka autorstwa prof. Jerzego Sztuki – przyznawane jest przez Prezydenta Miasta Częstochowy zarówno firmom jak i osobom prywatnym, których działalność skupia się na finansowym lub rzeczowym wsparciu działań kulturalnych i artystycznych w mieście.
Fujifilm jest sponsorem tytularnym międzynarodowego konkursu FUJIFILM MOMENT STREET PHOTO AWARDS 2021, organizowanego przez Ośrodek Promocji Kultury Gaude Mater i Miasto Częstochowa. Projekt ten ma na celu wsparcie oraz promocję fotografów, których przedmiotem zainteresowania jest fotografia uliczna. Konkurs adresowany jest do wszystkich, zarówno tych zajmujących się fotografią profesjonalną jak i amatorską.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.