Fujifilm otrzymuje tytuł „Mecenasa Kultury 2021“ miasta Częstochowy
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl
W trakcie uroczystej gali w sali koncertowej Filharmonii Częstochowskiej wszystkim nagrodzonym gratulacje przekazali: zastępca prezydenta Częstochowy Jarosław Marszałek oraz wiceprzewodniczący Rady Miasta Łukasz Kot.
Corocznie, podczas święta miasta, nadawany jest również tytuł „Mecenasa Kultury”. W tym roku Prezydent Miasta Częstochowy Krzysztof Matyjaszczyk, na wniosek komisji opiniującej, zdecydował o przyznaniu tytułu „Mecenasa Kultury 2021” firmie FUJIFILM Poland Sp. z o.o. Firma została doceniona za duże zaangażowanie organizacyjne i finansowe w prestiżowe wydarzenia kulturalne w Częstochowie o znaczeniu międzynarodowym, przy jednoczesnym prezentowaniu postawy bezinteresowności i życzliwości w charakterze sponsora. To prestiżowe wyróżnienie - statuetka autorstwa prof. Jerzego Sztuki – przyznawane jest przez Prezydenta Miasta Częstochowy zarówno firmom jak i osobom prywatnym, których działalność skupia się na finansowym lub rzeczowym wsparciu działań kulturalnych i artystycznych w mieście.
Fujifilm jest sponsorem tytularnym międzynarodowego konkursu FUJIFILM MOMENT STREET PHOTO AWARDS 2021, organizowanego przez Ośrodek Promocji Kultury Gaude Mater i Miasto Częstochowa. Projekt ten ma na celu wsparcie oraz promocję fotografów, których przedmiotem zainteresowania jest fotografia uliczna. Konkurs adresowany jest do wszystkich, zarówno tych zajmujących się fotografią profesjonalną jak i amatorską.

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.