Komunikaty PR

Fujifilm otwiera drugą edycję konkursu i wystawy printlife@home

2021-08-04  |  13:00
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 178
02-486 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

Gdy długotrwałe lockdowny wprowadzane w całej Europie dobiegły już końca, a rodziny, bliscy i przyjaciele mogą znowu być razem, okazuje się, że to właśnie fotografia stała się jedną z kluczowych form gromadzenia i utrwalania naszych wspomnień. Każde zdjęcie kryje za sobą jakąś opowieść, a Fujifilm zaprasza do podzielenia się tymi historiami w ramach tegorocznej edycji wystawy printlife@home.

Począwszy od dzisiaj, do 5 grudnia 2021 r., każdy może zgłosić swoje zdjęcia do drugiej edycji wirtualnej wystawy fotograficznej, umieszczając je na stronie www.fujifilm-printlife.eu. Wystawa otwarta jest dla wszystkich, niezależnie od tego, czy ich zdjęcia zostały wykonane przy pomocy smartfona, czy aparatu fotograficznego.

Tworzenie i przywoływanie wspomnień kryjących się w fotografiach stworzyło wielu osobom namiastkę komfortu i spokoju ducha w tych trudnych chwilach, dlatego Fujifilm pragnie, aby ludzie nie tylko zechcieli podzielić się swoimi niepowtarzalnymi zdjęciami, ale by również pokazali, jak udało im się wyeksponować te zdjęcia w swoich domach. Stworzy to u widzów poczucie zwiedzania osobistych galerii i zapewni doskonałą oprawę opowiadanym w kadrach historiom.

David Honey, Dyrektor Generalny Photo Imaging w Fujifilm Europe, powiedział:

“W ciągu ostatnich 18 miesięcy wielu z nas, w poszukiwaniu komfortu psychicznego i nostalgii
za tym, co było, powracało do starych fotografii, aby przypomnieć sobie, jak wyglądało życie przed globalną pandemią. W Fujifilm wierzymy w potęgę fotografii, która potrafi uchwycić
i zachować w kadrze wspomnienia na długie lata, a każda fotografia opowiada swoją własną, niepowtarzalną historię. Niezależnie od tego, czy uważasz się za zawodowego fotografa, czy też wolisz utrwalać wspomnienia za pomocą aparatu w swoim smartfonie, printlife@home otwiera swoje podwoje dla wszystkich, którzy chcą podzielić się tymi historiami.”

“Na tym jednak nie poprzestajemy. W tym roku, po tak długim okresie rozłąki, chcemy, aby wystawa printlife@home pomogła ludziom zbliżyć się do siebie w kreatywny sposób i zachęcamy wszystkich, nie tylko do aktywnego kontaktu z przyjaciółmi i bliskimi w mediach społecznościowych, ale również aby dzięki usłudze serwisu foto.fujifilm.pl, mogli wzbogacić fotograficzne kolekcje w swoich domach o fizyczne odbitki tych szczególnych chwil, które udało się zatrzymać w kadrze. Mamy nadzieję, że ta wystawa zainspiruje ludzi
ze wszystkich zakątków kontynentu do dołączenia do nas i wspólnego stworzenia czegoś
naprawdę specjalnego i wyjątkowego.”

Konkurs w ramach wystawy printlife@home

W wystawie printlife@home mogą wziąć udział wszyscy chętni, zaś Fujifilm pragnie uhonorować najbardziej kreatywne prace i najciekawsze historie, wybierając pięć Fotografii Tygodnia. Zwycięskie zdjęcia, oceniane przez niezależne jury, nie tylko zostaną opublikowane na stronie Fujifilm, ale ich autorzy dostaną vouchery o wartości 200, 150 lub 100 euro (lub równowartość w lokalnej walucie) przeznaczone na zakup odbitek lub innych produktów fotograficznych wykonanych ze swoich zdjęć (w Polsce na www.foto.fujifilm.pl), analogowe aparaty natychmiastowe instax mini 40 albo instax mini 11 wraz z kliszami. Aparaty instax idealnie pobudzą kreatywność i umożliwią znakomitą zabawę przy wykonywaniu wspaniałych zdjęć natychmiastowych.

Po tym, jak światowa wystawa Fujifilm 100,000 Photos została w 2020 r. przełożona w związku
z pandemią koronawirusa, w tym samym roku zorganizowano wirtualną wystawę printlife@home, by zapewnić amatorom, zawodowcom i hobbystom fotograficznym możliwość wzajemnego kontaktu. Do sieci trafiło ponad 10.500 fotografii, które pozwoliły uzyskać unikalny wgląd w historie dziejące się na całym kontynencie.

David Honey, Dyrektor Generalny Photo Imaging w Fujifilm Europe, powiedział:

“Ubiegłoroczna wystawa rzeczywiście ukazała wspólne i unikalne doświadczenia, będące udziałem nas wszystkich w ciągu ostatnich 18 miesięcy, rzucając światło na zróżnicowane kultury, role społeczne i tożsamości, które ujawniły się w setkach tysięcy nadesłanych zdjęć. Dzięki kreatywnej potędze fotografii wystawa printlife@home pozwala z unikalnej perspektywy zobaczyć, jak zmieniło się – i w dalszym ciągu się zmienia – nasze codzienne życie. Chcemy kontynuować tę pełną odkryć podróż również w tym roku i z niecierpliwością oczekujemy na możliwość zapoznania się i oceny tysięcy prac fotograficznych, które mamy nadzieję otrzymać.”

W ciągu 15-letniej historii organizowania przez Fujifilm otwartych wystaw fotograficznych
z czynnym udziałem szerokiej publiczności wystawa 100,000 Photos objechała najróżniejsze zakątki globu, od Japonii i Malezji, po Francję i Stany Zjednoczone. W tym roku 500 zdjęć zgłoszonych do udziału w printlife@home zostanie zaprezentowanych we wrześniu bieżącego roku na stacjonarnej wystawie organizowanej w ramach The Photography Show w Birmingham w Wielkiej Brytanii.

***

O Fujifilm w Europie

Fujifilm posiada w Europie ponad 50 spółek zależnych i oddziałów, które zatrudniają
ok. 4.500 pracowników w obszarach badań i rozwoju, produkcji, sprzedaży i usług, przy czym spółka FUJIFILM Europe GmbH z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech funkcjonuje jako strategiczna centrala firmy w regionie. Spółki zależne Fujifilm w Düsseldorfie obsługują szereg branż, w tym sektory technologii medycznych, biofarmaceutyków, materiałów elektronicznych, produktów przemysłowych, chemikaliów, systemów graficznych, urządzeń optycznych, przechowywania danych i wszystkich aspektów związanych z fotografią.
W ciągu ostatnich 20 lat firma swoją działalność skoncentrowała w szczególności
na ochronie zdrowia – od diagnostyki, po prewencję i leczenie. Fujifilm w Europie zapewnia całe spektrum opieki medycznej, obok badań, rozwoju i produkcji w zakresie zaawansowanych terapii, terapii genowych i szczepionek, ja także rozwiązania w zakresie medycyny regeneracyjnej.

Aby uzyskać więcej informacji, zapraszamy do odwiedzenia strony fujifilm.pl

O FUJIFILM Holdings Corporation

FUJIFILM Holdings Corporation, z siedzibą w Tokio w Japonii, oferuje szeroką gamę najnowocześniejszych rozwiązań dla wielu gałęzi gospodarki na całym świecie. Wykorzystuje przy tym swoją rozległą wiedzę oraz kluczowe technologie opracowane dzięki nieustannemu poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań. Autorskie technologie FUJIFILM wpływają na rozwój szeregu dziedzin, takich jak opieka zdrowotna, systemy graficzne, materiały wysokofunkcjonalne, urządzenia optyczne, obrazowanie cyfrowe i produkty związane z obiegiem dokumentów. Te produkty i usługi wspierane są bogatym dorobkiem firmy w zakresie technologii chemicznych, mechanicznych, optycznych, elektronicznych i związanych z obrazowaniem. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2021 r. firma w skali globalnej osiągnęła przychody w wysokości 16,7 miliarda euro, przy kursie wymiany euro na poziomie 131,6 jenów. Fujifilm angażuje się w zrównoważone gospodarowanie środowiskiem naturalnym i prowadzi działalność w oparciu o zasady społecznej odpowiedzialności biznesu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie Biuro prasowe
2024-03-26 | 09:00

McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie

Wyróżnienie McCANN Worldgroup w zestawieniu Fast Company to wyraz uznania dla nieustającego dążenia wszystkich agencji wchodzących w skład grupy do opracowywania projektów, w
Media i PR Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych
2024-03-26 | 01:00

Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych

W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny
Media i PR „Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard z 3. miejscem w rankingu WARC100
2024-03-20 | 10:00

„Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard z 3. miejscem w rankingu WARC100

Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia

Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.

Ochrona środowiska

Nowa kadencja samorządów pod znakiem działań energetycznych i klimatycznych. 15 mld euro z UE może przyspieszyć zmiany w tym zakresie

Do wyborów samorządowych pozostał nieco ponad tydzień. Jak pokazuje nowy raport Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju, na samorządowców nadchodzącej kadencji będzie czekać wiele wyzwań związanych z energetyką i polityką klimatyczną, które wynikają zarówno z regulacji UE, jak i oczekiwań społecznych. Jednak w praktyce możliwości aktywnego działania samorządów w tym obszarze są tak szerokie, jak umożliwiają im to regulacje prawne. – Tutaj pewnych rozwiązań po prostu nie ma albo są w dość dokuczliwy sposób szczegółowe i stwarzają samorządom duże trudności. Dlatego potrzebna jest interwencja rządu, żeby umożliwić samorządom aktywne działania – ocenia dr Wojciech Szymalski, prezes Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju.

Prawo

Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu

Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.