Komunikaty PR

Fujifilm otwiera drugą edycję konkursu i wystawy printlife@home

2021-08-04  |  13:00
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 178
02-486 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

Gdy długotrwałe lockdowny wprowadzane w całej Europie dobiegły już końca, a rodziny, bliscy i przyjaciele mogą znowu być razem, okazuje się, że to właśnie fotografia stała się jedną z kluczowych form gromadzenia i utrwalania naszych wspomnień. Każde zdjęcie kryje za sobą jakąś opowieść, a Fujifilm zaprasza do podzielenia się tymi historiami w ramach tegorocznej edycji wystawy printlife@home.

Począwszy od dzisiaj, do 5 grudnia 2021 r., każdy może zgłosić swoje zdjęcia do drugiej edycji wirtualnej wystawy fotograficznej, umieszczając je na stronie www.fujifilm-printlife.eu. Wystawa otwarta jest dla wszystkich, niezależnie od tego, czy ich zdjęcia zostały wykonane przy pomocy smartfona, czy aparatu fotograficznego.

Tworzenie i przywoływanie wspomnień kryjących się w fotografiach stworzyło wielu osobom namiastkę komfortu i spokoju ducha w tych trudnych chwilach, dlatego Fujifilm pragnie, aby ludzie nie tylko zechcieli podzielić się swoimi niepowtarzalnymi zdjęciami, ale by również pokazali, jak udało im się wyeksponować te zdjęcia w swoich domach. Stworzy to u widzów poczucie zwiedzania osobistych galerii i zapewni doskonałą oprawę opowiadanym w kadrach historiom.

David Honey, Dyrektor Generalny Photo Imaging w Fujifilm Europe, powiedział:

“W ciągu ostatnich 18 miesięcy wielu z nas, w poszukiwaniu komfortu psychicznego i nostalgii
za tym, co było, powracało do starych fotografii, aby przypomnieć sobie, jak wyglądało życie przed globalną pandemią. W Fujifilm wierzymy w potęgę fotografii, która potrafi uchwycić
i zachować w kadrze wspomnienia na długie lata, a każda fotografia opowiada swoją własną, niepowtarzalną historię. Niezależnie od tego, czy uważasz się za zawodowego fotografa, czy też wolisz utrwalać wspomnienia za pomocą aparatu w swoim smartfonie, printlife@home otwiera swoje podwoje dla wszystkich, którzy chcą podzielić się tymi historiami.”

“Na tym jednak nie poprzestajemy. W tym roku, po tak długim okresie rozłąki, chcemy, aby wystawa printlife@home pomogła ludziom zbliżyć się do siebie w kreatywny sposób i zachęcamy wszystkich, nie tylko do aktywnego kontaktu z przyjaciółmi i bliskimi w mediach społecznościowych, ale również aby dzięki usłudze serwisu foto.fujifilm.pl, mogli wzbogacić fotograficzne kolekcje w swoich domach o fizyczne odbitki tych szczególnych chwil, które udało się zatrzymać w kadrze. Mamy nadzieję, że ta wystawa zainspiruje ludzi
ze wszystkich zakątków kontynentu do dołączenia do nas i wspólnego stworzenia czegoś
naprawdę specjalnego i wyjątkowego.”

Konkurs w ramach wystawy printlife@home

W wystawie printlife@home mogą wziąć udział wszyscy chętni, zaś Fujifilm pragnie uhonorować najbardziej kreatywne prace i najciekawsze historie, wybierając pięć Fotografii Tygodnia. Zwycięskie zdjęcia, oceniane przez niezależne jury, nie tylko zostaną opublikowane na stronie Fujifilm, ale ich autorzy dostaną vouchery o wartości 200, 150 lub 100 euro (lub równowartość w lokalnej walucie) przeznaczone na zakup odbitek lub innych produktów fotograficznych wykonanych ze swoich zdjęć (w Polsce na www.foto.fujifilm.pl), analogowe aparaty natychmiastowe instax mini 40 albo instax mini 11 wraz z kliszami. Aparaty instax idealnie pobudzą kreatywność i umożliwią znakomitą zabawę przy wykonywaniu wspaniałych zdjęć natychmiastowych.

Po tym, jak światowa wystawa Fujifilm 100,000 Photos została w 2020 r. przełożona w związku
z pandemią koronawirusa, w tym samym roku zorganizowano wirtualną wystawę printlife@home, by zapewnić amatorom, zawodowcom i hobbystom fotograficznym możliwość wzajemnego kontaktu. Do sieci trafiło ponad 10.500 fotografii, które pozwoliły uzyskać unikalny wgląd w historie dziejące się na całym kontynencie.

David Honey, Dyrektor Generalny Photo Imaging w Fujifilm Europe, powiedział:

“Ubiegłoroczna wystawa rzeczywiście ukazała wspólne i unikalne doświadczenia, będące udziałem nas wszystkich w ciągu ostatnich 18 miesięcy, rzucając światło na zróżnicowane kultury, role społeczne i tożsamości, które ujawniły się w setkach tysięcy nadesłanych zdjęć. Dzięki kreatywnej potędze fotografii wystawa printlife@home pozwala z unikalnej perspektywy zobaczyć, jak zmieniło się – i w dalszym ciągu się zmienia – nasze codzienne życie. Chcemy kontynuować tę pełną odkryć podróż również w tym roku i z niecierpliwością oczekujemy na możliwość zapoznania się i oceny tysięcy prac fotograficznych, które mamy nadzieję otrzymać.”

W ciągu 15-letniej historii organizowania przez Fujifilm otwartych wystaw fotograficznych
z czynnym udziałem szerokiej publiczności wystawa 100,000 Photos objechała najróżniejsze zakątki globu, od Japonii i Malezji, po Francję i Stany Zjednoczone. W tym roku 500 zdjęć zgłoszonych do udziału w printlife@home zostanie zaprezentowanych we wrześniu bieżącego roku na stacjonarnej wystawie organizowanej w ramach The Photography Show w Birmingham w Wielkiej Brytanii.

***

O Fujifilm w Europie

Fujifilm posiada w Europie ponad 50 spółek zależnych i oddziałów, które zatrudniają
ok. 4.500 pracowników w obszarach badań i rozwoju, produkcji, sprzedaży i usług, przy czym spółka FUJIFILM Europe GmbH z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech funkcjonuje jako strategiczna centrala firmy w regionie. Spółki zależne Fujifilm w Düsseldorfie obsługują szereg branż, w tym sektory technologii medycznych, biofarmaceutyków, materiałów elektronicznych, produktów przemysłowych, chemikaliów, systemów graficznych, urządzeń optycznych, przechowywania danych i wszystkich aspektów związanych z fotografią.
W ciągu ostatnich 20 lat firma swoją działalność skoncentrowała w szczególności
na ochronie zdrowia – od diagnostyki, po prewencję i leczenie. Fujifilm w Europie zapewnia całe spektrum opieki medycznej, obok badań, rozwoju i produkcji w zakresie zaawansowanych terapii, terapii genowych i szczepionek, ja także rozwiązania w zakresie medycyny regeneracyjnej.

Aby uzyskać więcej informacji, zapraszamy do odwiedzenia strony fujifilm.pl

O FUJIFILM Holdings Corporation

FUJIFILM Holdings Corporation, z siedzibą w Tokio w Japonii, oferuje szeroką gamę najnowocześniejszych rozwiązań dla wielu gałęzi gospodarki na całym świecie. Wykorzystuje przy tym swoją rozległą wiedzę oraz kluczowe technologie opracowane dzięki nieustannemu poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań. Autorskie technologie FUJIFILM wpływają na rozwój szeregu dziedzin, takich jak opieka zdrowotna, systemy graficzne, materiały wysokofunkcjonalne, urządzenia optyczne, obrazowanie cyfrowe i produkty związane z obiegiem dokumentów. Te produkty i usługi wspierane są bogatym dorobkiem firmy w zakresie technologii chemicznych, mechanicznych, optycznych, elektronicznych i związanych z obrazowaniem. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2021 r. firma w skali globalnej osiągnęła przychody w wysokości 16,7 miliarda euro, przy kursie wymiany euro na poziomie 131,6 jenów. Fujifilm angażuje się w zrównoważone gospodarowanie środowiskiem naturalnym i prowadzi działalność w oparciu o zasady społecznej odpowiedzialności biznesu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.