Komunikaty PR

Fujifilm przedstawia drukarkę do zdjęć ze smartfonów instax Link WIDE

2021-10-13  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

FUJIFILM Corporation (Prezes: Teiichi Goto) ogłasza wyczekiwaną premierę drukarki do zdjęć ze smartfonów instax Link Wide™ (dalej: Link Wide), czyli najnowszego przedstawiciela linii urządzeń do druku natychmiastowego instax. Drukarka Link WIDE została zaprojektowana jako uzupełnienie popularnej drukarki instax mini Link wprowadzonej w 2019 roku i oferuje możliwość drukowania zdjęć w większym formacie na filmie natychmiastowym instax WIDE. Link WIDE jest pierwszym urządzeniem w kategorii drukarek do smartfonów marki instax, oferującym wydruki w szerokim formacie. 

“Ten produkt powstał między innymi w odpowiedzi na ogromny pozytywny odzew ze strony społeczności użytkowników sprzętu instax i fotografów", powiedział Toshi Ida, Prezes FUJIFILM Europe. "Liczne grono naszych klientów, po wypróbowaniu wszystkich możliwości wydruku odbitek oferowanych przez instax mini Link, prosiło nas o wprowadzenie opcji drukowania zdjęć w formacie instax WIDE, aby mogli drukować swoje zdjęcia ze smartfonów lub aparatów cyfrowych na szerszą skalę. Dzięki ulepszonej funkcjonalności i zwiększonej łatwości obsługi jesteśmy pewni, że Link WIDE spotka się z uznaniem naszych klientów i zaspokoi potrzebę posiadania opcji wydruku zdjęć ze smartfonów lub aparatów cyfrowych w szerokim formacie."

Link WIDE pozwala tworzyć wysokiej jakości odbitki natychmiastowe w szerokim formacie z fotografii wykonanych smartfonem za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji instax Link WIDE (instalacja aplikacji jest wymagana dla uzyskania pełnej funkcjonalności)*1, po uprzednim połączeniu smartfona z drukarką przez Bluetooth*2. Aplikacja oferuje użytkownikom wybór różnorodnych funkcji kreatywnych i dobrą zabawę przy drukowaniu fotografii ze smartfonów, zaś protokół Bluetooth zapewnia szybki i bezproblemowy transfer zdjęć między telefonem a drukarką Link WIDE. Dodatkowo, oprócz kompatybilności ze smartfonami, Link WIDE można sparować również z bezlusterkowym aparatem cyfrowym FUJIFILM X-S10, co umożliwi fotografom transfer wykonanych zdjęć bezpośrednio z aparatu do pamięci drukarki Link Wide.

Podstawowy zestaw funkcji Link WIDE obejmuje:

Lekka konstrukcja opracowana z myślą o przenośności i szybkości

Przewyższając funkcjonalność oferowaną przez inne modele drukarek do smartfonów w swojej klasie, lekka i przenośna drukarka Link WIDE importuje zdjęcie i rozpoczyna jego drukowanie już w ciągu około 12 sekund, posiada wsparcie dla druku ciągłego i jest w stanie wydrukować ok. 100 odbitek instax na jednym pełnym załadowaniu akumulatora. Link WIDE oferuje do wyboru dwa tryby wydruku: instax Rich, akcentujący głębokie, ciepłe kolory oraz instax Natural, podkreślający naturalne odcienie obrazu.

Dedykowana aplikacja Link WIDE stworzona z myślą o intuicyjnej obsłudze

Aplikacja Link WIDE została zaprojektowana z naciskiem na łatwość obsługi i pełna jest różnorodnych przydatnych funkcji związanych z drukowaniem odbitek. Wyposażono ją między innymi w bogaty zestaw narzędzi do edycji zdjęć, obejmujący kadrowanie, około 30 różnorodnych filtrów fotograficznych, możliwość tworzenia kolaży, opcję dodawania tekstów do drukowanych odbitek, jak również funkcję tworzenia cyfrowych naklejek, które można dodawać do zdjęć oraz wybór szablonów ramek zdjęciowych. Dodatkowe funkcje oferowane przez aplikację Link WIDE:

  • Funkcja Sketch, Edit & Print (rysuj, edytuj i drukuj) – zaimportuj szkice, rysunki i odręcznie napisane teksty, dodaj je do fotografii, dodaj ikony naklejek i drukuj.
  • Wydruk zdjęć z klipów wideo – wybierz odpowiednią klatkę z nagranego wideo i wydrukuj ją w postaci odbitki.
  • Tryb wydruku z kodem QR: dodaj do odbitki kod QR, który można następnie zeskanować przy pomocy smartfona i uzyskać możliwość:
    • Odtworzenia nagranego dźwięku
    • Zalinkowania do strony internetowej
    • Oznaczenia na odbitce swojego położenia
    • Nagrania ukrytej wiadomości

 

Dostępny nowy rodzaj filmu instax

Wraz z Link WIDE debiutuje także nowy film natychmiastowy instax WIDE Black, który będzie alternatywą dla tradycyjnych odbitek z białymi ramkami. Stylowe czarne obramowanie zapewnia wydrukowanym obrazom przyciągającą wzrok kontrastowość. Film natychmiastowy instax WIDE Black dostępny będzie w pojedynczych pakietach po 10 odbitek.

Nowe akcesoria instax WIDE

Drukarka instax Link WIDE uzupełniona zostanie kilkoma atrakcyjnymi akcesoriami dodatkowymi, które pozwolą użytkownikom dzielić się swoimi ulubionymi odbitkami instax na nowe i kreatywne sposoby.

Jeśli więc chciałbyś ulubione fotki umieszczać w najlepiej eksponowanym miejscu w swoim domu, zapewnią to możliwe do zadrukowania magnesy na lodówkę instax WIDE Magnets. Możesz też uczcić specjalne okazje niepowtarzalnymi, personalizowanymi kartami okolicznościowymi instax WIDE Greeting Cards albo tworzyć wspaniałe kolekcje składające się z nawet 40 fotografii dzięki albumowi instax Peel & Stick WIDE Album. Przygotowaliśmy wiele opcji, by umożliwić Ci dzielenie się swoimi najcenniejszymi wspomnieniami z bliskimi i przyjaciółmi na wiele zabawnych i pomysłowych sposobów.

Dostępność i ceny

Drukarka do smartfonów instax Link WIDE

Drukarka instax Link WIDE dostępna jest w dwóch kolorach: Ash White (popielato-biały) i Mocha Gray (kawowo-szary) i będzie ją można zamawiać w przedsprzedaży od 13 października 2021 r. Do sklepów trafi 22 października 2021 r. w sugerowanej przez producenta cenie detalicznej 679,00 zł. Film natychmiastowy instax WIDE Black znajdzie się w sprzedaży pod koniec października.

Akcesoria instax WIDE

  • magnesy instax WIDE Magnets / pakiet 10 magnesów
  • karty okolicznościowe instax WIDE Cards / pakiet 10 szt.
  • album instax Peel & Stick Album / mogący pomieścić do 40 odbitek w formacie WIDE

Po więcej informacji na temat drukarki Link WIDE prosimy odwiedzić stronę www.instax.eu

*1: Aplikacja bezpłatna, kompatybilna ze smartfonami iPhone oraz Android. Można ją pobrać z serwisu Google Play na smartfony z Androidem oraz z serwisu App Store na iPhone’y. Android i Google Play są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi Google Inc. iPhone i App Store są znakami towarowymi Apple Inc.

 *2: Znak i logotyp Bluetooth®, będące zastrzeżonymi znakami towarowymi Bluetooth SIG, Inc., zostały użyte na podstawie licencji. 

-----------------------------------------------------

O FUJIFILM Europe GmbH 

FUJIFILM Europe GmbH z siedzibą w Düsseldorfie, Niemcy funkcjonuje jako strategiczna siedziba firmy wspierająca europejskie spółki wchodzące w skład grupy kapitałowej, poprzez opracowywanie strategii korporacyjnych i marketingowych. Posiadając ponad 50 spółek zależnych i oddziałów w Europie, Fujifilm zatrudnia około 4.500 pracowników w obszarach badań i rozwoju, produkcji, sprzedaży, marketingu, usług i wsparcia. Działalność Fujifilm na kontynencie europejskim obejmuje wiele branż gospodarki, w tym medycynę i ochronę zdrowia, sztuki piękne, elektronikę, przemysł chemiczny, optykę, archiwizację i odzyskiwanie danych oraz technologie fotograficzne. W ciągu ostatniej dekady firma skoncentrowała działania w obszarze ochrony zdrowia i poszczycić się może ponad 80-letnim doświadczeniem w zakresie obrazowania medycznego.

Obecnie, podczas pandemii Covid-19, Fujifilm jest w stanie zaspokoić potrzeby całej branży medycznej, od prewencji, po diagnostykę i rozwiązania terapeutyczne. Działania badawczo-rozwojowe prowadzone w obszarach medycyny, biofarmacji i medycyny regeneracyjnej również stanowią część unikalnej oferty Fujifilm.

www.fujifilm.eu

O marce instax

W ciągu ostatnich 20 lat FUJIFILM Corporation tworzy pod marką instax aparaty do fotografii natychmiastowej, pozwalające uzyskać błyskawiczne odbitki w formatach mini, SQUARE i WIDE.

Od czasu swojego debiutu w 1998 r. instax odmienił sposób, w jaki ludzie na całym świecie zatrzymują chwile w kadrze fotograficznym. Do dzisiaj sprzedano ponad 45 milionów egzemplarzy aparatów natychmiastowych i drukarek instax, co sprawiło, że marka stała się światowym liderem w dziedzinie fotografii natychmiastowej. Wśród flagowych produktów marki znajdują się między innymi: mini 11, drukarka mini Link, mini LiPlay, SQUARE SQ1, SQ20 i WIDE 300.

www.instax.com

FUJIFILM i INSTAX to znaki towarowe FUJIFILM Corporation i spółek zależnych. © 2021 FUJIFILM. Wszystkie prawa zastrzeżone. Wszystkie nazwy produktów i firm mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.