Fujifilm przedstawia harmonogram rozwoju linii obiektywów wymiennych GF
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 178
02-486 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl
Po dodaniu trzech nowych szkieł, w tym specjalistycznego obiektywu typu tilt & shift, linię obiektywów z mocowaniem typu G tworzyć będzie 17 modeli, co w jeszcze wyższym stopniu poprawi możliwości oferowane przez średnioformatowy system Fujifilm w zakresie obrazowania ultrawysokiej jakości
TOKIO, 2 września 2021 r. – Koncern FUJIFILM Corporation (Prezes: Teiichi Gogo) przedstawił najnowszy, zaktualizowany harmonogram rozwoju linii obiektywów wymiennych GF przeznaczonych do cyfrowych aparatów bezlusterkowych serii GFX wyposażonych w matrycę średniego formatu, w przybliżeniu 1,7 razy większą niż pełnoklatkowa matryca 35 mm.
Fujifilm zapowiedział dziś również premierę aparatu „FUJIFILM GFX50S II” i sprzedawanego w zestawie z aparatem obiektywu „GF35-70mmF4.5-5.6 WR”, który jest wszechstronnym, a jednocześnie kompaktowym i lekkim standardowym obiektywem zmiennoogniskowym. Wyposażenie obiektywu w wysuwany tubus sprawia, że jest on bardzo poręczny w użytkowaniu i rozszerza zakres okoliczności, w których można korzystać z systemu średnioformatowego.
Pierwszym obiektywem, który dołączy do zaktualizowanego harmonogramu rozwoju tej linii obiektywów, jest jasny obiektyw stałoogniskowy „GF55mmF1.7” (ekwiwalent ogniskowej 44 mm dla formatu 35 mm). Ten model o światłosile F1.7, w połączeniu z płytką głębią ostrości uzyskiwaną dzięki matrycy średniego formatu, pozwala wygenerować rozmycie tła o pięknej, kremowej charakterystyce. Model ten dołącza do innego jasnego obiektywu w linii szkieł z mocowaniem typu G – modelu „FUJINON GF80mmF1.7 R WR”.
Kolejną optyką, która pojawia się w harmonogramie, jest pierwszy ultraszerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy z mocowaniem G - „GF20-35mm” (odpowiednik zakresu ogniskowych 16 mm – 28 mm w pełnoklatkowym formacie 35 mm). Ten szerokokątny zoom, zamocowany na aparacie średnioformatowym, uchwyci najmniejszy nawet szczegół we wspaniałych ujęciach w zakresie od szerokiego do ultraszerokiego kąta dzięki swej niesamowitej rozdzielczości, i z pewnością tchnie nowe życie w kreatywność fotograficzną.
Trzecim obiektywem, nad którym obecnie pracuje Fujifilm, jest obiektyw typu tilt & shift, który ma sprostać oczekiwaniom profesjonalnych fotografów. Jego zadaniem jest odchylanie i przesuwanie płaszczyzny ostrości oraz korekcja zniekształceń perspektywy, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie idealnych wizualnie i pozbawionych zniekształceń fotografii np. architektury przy zachowaniu ultrawysokiej jakości obrazu, którą pozwalają uzyskać tylko obiektywy linii GF. Jest to przez wielu oczekiwany obiektyw do zastosowań profesjonalnych w fotografii komercyjnej i innej.
Obecnie harmonogram rozwoju obiektywów dla serii GFX obejmuje łącznie 17 modeli, które zaspokajają szeroki zakres zróżnicowanych potrzeb klientów i oferują najwyższą możliwą jakość obrazu, którą można uzyskać dzięki matrycom światłoczułym średniego formatu.

Na e-bike'u dojedziesz #dalej #szybciej #łatwiej! Ruszyła Rowerowa Rewolucja

Marka Bakal wspiera Młodych Odyseuszy

Marka Godna Zaufania 2022 - niebawem poznamy wyniki badania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Na rynku nie ma nowych samochodów, a ceny używanych rosną. Auto z drugiej ręki jest też coraz trudniej kupić
Ponieważ na rynku brakuje nowych samochodów, kupujący szukają okazji na rynku używanych pojazdów. Zakup auta z drugiej ręki nastręcza jednak coraz większych problemów, bo ceny rosną, a ich dostępność jest coraz mniejsza. W I kwartale br. liczba ofert używanych samochodów dostępnych na rynku była aż o 20 proc. niższa niż w przedpandemicznym 2019 roku – wynika z danych Autobaza.pl. – Dochodzi do takich kuriozalnych sytuacji, że dziś samochód używany okazuje się być dobrą inwestycją. Wystarczy kupić dobre, sprawdzone auto i za rok będzie można odsprzedać je już za wyższą kwotę – mówi ekspert serwisu Przemysław Gąsiorowski.
Firma
Turystyka medyczna ma szansę stać się polską specjalnością. Na popularności zyskuje trend podróżowania dla zdrowia psychicznego

Przewlekły stres, przepracowanie i wypalenie zawodowe są wśród Polaków coraz bardziej powszechne. Tego typu zjawiska nasiliły się szczególnie w ostatnich dwóch latach, które zdominowała pandemia, dlatego też coraz większą uwagę zwracamy na kondycję psychiczną i jej poprawę. Jednym z narzędzi, które w tym kontekście zyskuje na popularności, jest turystyka terapeutyczna. Krótki wyjazd może być dobrą okazją do podreperowania sił fizycznych i psychicznych. – Dzisiaj dzięki rozwiązaniom telemedycznym można zaproponować pacjentom leczenie bez fizycznej obecności całego sztabu lekarskiego w placówce, w której dany pacjent się znajduje – wskazuje Jarosław Klimczak, prezes Warmińsko-Mazurskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Konsument
Fusy po kawie mogą być cennym surowcem. Powstają z nich ekologiczne opakowania, brykiet do kominka, a nawet ubrania

Fusy po kawie wcale nie muszą trafiać do kosza na śmieci. To cenny surowiec, który można przetworzyć w olej kawowy, antyoksydanty, ligninę, ekologiczny brykiet do kominka, płytki, biodegradowalne doniczki, kubki czy opakowania na żywność. Start-up EcoBean pracuje nad uruchomieniem kawowej BioRafinerii, dzięki której będzie można zamienić tonę fusów na tworzywa warte co najmniej 4 tys. euro. Bariści wyliczają, że jedna kawa pozostawia po sobie średnio 8–10 g fusów, a co roku w Polsce powstaje 120 tys. t takich odpadów, które można poddać recyklingowi.
Współpraca

Obsługa konferencji prasowych
Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.