Komunikaty PR

Fujifilm przedstawia harmonogram rozwoju linii obiektywów wymiennych GF

2021-09-02  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

Po dodaniu trzech nowych szkieł, w tym specjalistycznego obiektywu typu tilt & shift, linię obiektywów z mocowaniem typu G tworzyć będzie 17 modeli, co w jeszcze wyższym stopniu poprawi możliwości oferowane przez średnioformatowy system Fujifilm w zakresie obrazowania ultrawysokiej jakości

TOKIO, 2 września 2021 r. – Koncern FUJIFILM Corporation (Prezes: Teiichi Gogo) przedstawił najnowszy, zaktualizowany harmonogram rozwoju linii obiektywów wymiennych GF przeznaczonych do cyfrowych aparatów bezlusterkowych serii GFX wyposażonych w matrycę średniego formatu, w przybliżeniu 1,7 razy większą niż pełnoklatkowa matryca 35 mm.

Fujifilm zapowiedział dziś również premierę aparatu „FUJIFILM GFX50S II” i sprzedawanego w zestawie z aparatem obiektywu „GF35-70mmF4.5-5.6 WR”, który jest wszechstronnym, a jednocześnie kompaktowym i lekkim standardowym obiektywem zmiennoogniskowym. Wyposażenie obiektywu w wysuwany tubus sprawia, że jest on bardzo poręczny w użytkowaniu i rozszerza zakres okoliczności, w których można korzystać z systemu średnioformatowego.

Pierwszym obiektywem, który dołączy do zaktualizowanego harmonogramu rozwoju tej linii obiektywów, jest jasny obiektyw stałoogniskowy „GF55mmF1.7” (ekwiwalent ogniskowej 44 mm dla formatu 35 mm). Ten model o światłosile F1.7, w połączeniu z płytką głębią ostrości uzyskiwaną dzięki matrycy średniego formatu, pozwala wygenerować rozmycie tła o pięknej, kremowej charakterystyce. Model ten dołącza do innego jasnego obiektywu w linii szkieł z mocowaniem typu G – modelu „FUJINON GF80mmF1.7 R WR”.

Kolejną optyką, która pojawia się w harmonogramie, jest pierwszy ultraszerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy z mocowaniem G - „GF20-35mm” (odpowiednik zakresu ogniskowych 16 mm – 28 mm w pełnoklatkowym formacie 35 mm). Ten szerokokątny zoom, zamocowany na aparacie średnioformatowym, uchwyci najmniejszy nawet szczegół we wspaniałych ujęciach w zakresie od szerokiego do ultraszerokiego kąta dzięki swej niesamowitej rozdzielczości, i z pewnością tchnie nowe życie w kreatywność fotograficzną.

Trzecim obiektywem, nad którym obecnie pracuje Fujifilm, jest obiektyw typu tilt & shift, który ma sprostać oczekiwaniom profesjonalnych fotografów. Jego zadaniem jest odchylanie i przesuwanie płaszczyzny ostrości oraz korekcja zniekształceń perspektywy, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie idealnych wizualnie i pozbawionych zniekształceń fotografii np. architektury przy zachowaniu ultrawysokiej jakości obrazu, którą pozwalają uzyskać tylko obiektywy linii GF. Jest to przez wielu oczekiwany obiektyw do zastosowań profesjonalnych w fotografii komercyjnej i innej.

Obecnie harmonogram rozwoju obiektywów dla serii GFX obejmuje łącznie 17 modeli, które zaspokajają szeroki zakres zróżnicowanych potrzeb klientów i oferują najwyższą możliwą jakość obrazu, którą można uzyskać dzięki matrycom światłoczułym średniego formatu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.