Komunikaty PR

Fundacja Avalon i firma KABAK wspólnie zaprojektowali pin z misją!

2023-05-12  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Liberadzka
Fundacja Avalon

Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/

Celem działań jest realny wpływ na zmianę postaw społecznych oraz edukacja i uwrażliwianie na potrzeby tej największej mniejszości, jaką są osoby z niepełnosprawnościami. Fundacja przygotowała między innymi autorską „Deklarację Szanuję. Nie dyskryminuję!”, do której podpisania zaprasza wszystkie osoby pragnące wyrazić wsparcie dla OzN. Nawiązała także współpracę z polską firmą KABAK, której owocem jest oryginalny pin – przypinka.   

Piesek Fundacji Avalon – wyjątkowa przypinka w wyjątkowym celu! 

KABAK to polska marka kolorowych skarpetek i akcesoriów. W swojej ofercie mają wszystko, by ubrać się od stóp do głów – wesołe skarpetki, bawełniane czapki oraz szaliki, damską i męską bieliznę, plecione paski, a także ozdobne, ręcznie malowane piny. I właśnie pin, który powstał we współpracy i pod patronatem Fundacji Avalon stał się jednym z symboli majowej akcji "Szanuję. Nie dyskryminuję!”, która jest kontynuacją Europejskiego Dnia Walki z Dyskryminacją Osób Niepełnosprawnych. 

W KABAK-u lubimy projekty z misją, bo to właśnie one dostarczają nam najwięcej radości i satysfakcji z pracy. Kiedy tylko pojawił się pomysł stworzenia we współpracy z Fundacją Avalon wyjątkowego pina, którego misją miała być walka z dyskryminacją osób z niepełnosprawnościami, od razu zakasaliśmy rękawy i wzięliśmy się za projektowanie. Efektem naszej wspólnej pracy jest przypinka, która nie tylko jest wyrazem solidarności z OzN, ale także realnie wspiera misję Fundacji, budowy świata, w którym osoby z niepełnosprawnościami mogą być aktywne w każdej sferze życia. Takich mądrych i inkluzywnych projektów zdecydowanie chcielibyśmy widzieć na polskim (i nie tylko!) rynku więcej!

mówi Jakub Stępski, współtwórca marki KABAK.

Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy współpracować z marką KABAK. Siedzący na wózku piesek może być nie tylko kolorowym, ciekawym i oryginalnym dodatkiem, ale też wyrazem społecznego zaangażowania i wrażliwości na potrzeby drugiego człowieka. Chcemy normalizować temat niepełnosprawności udowadniając, że jest to po prostu jedna z wielu cech części osób i absolutnie ich nie definiuje. Wierzymy, że ludzie będą z radością i dumą nosić tę przypinkę.

mówi Helena Szczuka – Kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji Fundacji Avalon.  

Pin „Piesek Fundacji Avalon” można kupić już od dzisiaj w warszawskim sklepie stacjonarnym KABAK oraz w e-shopie: https://kabak.com.pl/pin-piesek-z-avalonu. Suma 6,50 zł brutto ze sprzedaży każdego pinu wesprze działalność Fundacji Avalon, aż do wyczerpania zapasów! Dzięki temu symbolicznemu pinowi, możesz okazać wsparcie osobom z niepełnosprawnościami. Twoje wsparcie ma wielką moc! 


Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Organizacja powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie. Fundacja Avalon aktualnie wspiera blisko 14 000 osób z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi ponad 300 mln złotych.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.