Komunikaty PR

Fundacja Avalon i firma KABAK wspólnie zaprojektowali pin z misją!

2023-05-12  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Liberadzka
Fundacja Avalon

Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/

Celem działań jest realny wpływ na zmianę postaw społecznych oraz edukacja i uwrażliwianie na potrzeby tej największej mniejszości, jaką są osoby z niepełnosprawnościami. Fundacja przygotowała między innymi autorską „Deklarację Szanuję. Nie dyskryminuję!”, do której podpisania zaprasza wszystkie osoby pragnące wyrazić wsparcie dla OzN. Nawiązała także współpracę z polską firmą KABAK, której owocem jest oryginalny pin – przypinka.   

Piesek Fundacji Avalon – wyjątkowa przypinka w wyjątkowym celu! 

KABAK to polska marka kolorowych skarpetek i akcesoriów. W swojej ofercie mają wszystko, by ubrać się od stóp do głów – wesołe skarpetki, bawełniane czapki oraz szaliki, damską i męską bieliznę, plecione paski, a także ozdobne, ręcznie malowane piny. I właśnie pin, który powstał we współpracy i pod patronatem Fundacji Avalon stał się jednym z symboli majowej akcji "Szanuję. Nie dyskryminuję!”, która jest kontynuacją Europejskiego Dnia Walki z Dyskryminacją Osób Niepełnosprawnych. 

W KABAK-u lubimy projekty z misją, bo to właśnie one dostarczają nam najwięcej radości i satysfakcji z pracy. Kiedy tylko pojawił się pomysł stworzenia we współpracy z Fundacją Avalon wyjątkowego pina, którego misją miała być walka z dyskryminacją osób z niepełnosprawnościami, od razu zakasaliśmy rękawy i wzięliśmy się za projektowanie. Efektem naszej wspólnej pracy jest przypinka, która nie tylko jest wyrazem solidarności z OzN, ale także realnie wspiera misję Fundacji, budowy świata, w którym osoby z niepełnosprawnościami mogą być aktywne w każdej sferze życia. Takich mądrych i inkluzywnych projektów zdecydowanie chcielibyśmy widzieć na polskim (i nie tylko!) rynku więcej!

mówi Jakub Stępski, współtwórca marki KABAK.

Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy współpracować z marką KABAK. Siedzący na wózku piesek może być nie tylko kolorowym, ciekawym i oryginalnym dodatkiem, ale też wyrazem społecznego zaangażowania i wrażliwości na potrzeby drugiego człowieka. Chcemy normalizować temat niepełnosprawności udowadniając, że jest to po prostu jedna z wielu cech części osób i absolutnie ich nie definiuje. Wierzymy, że ludzie będą z radością i dumą nosić tę przypinkę.

mówi Helena Szczuka – Kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji Fundacji Avalon.  

Pin „Piesek Fundacji Avalon” można kupić już od dzisiaj w warszawskim sklepie stacjonarnym KABAK oraz w e-shopie: https://kabak.com.pl/pin-piesek-z-avalonu. Suma 6,50 zł brutto ze sprzedaży każdego pinu wesprze działalność Fundacji Avalon, aż do wyczerpania zapasów! Dzięki temu symbolicznemu pinowi, możesz okazać wsparcie osobom z niepełnosprawnościami. Twoje wsparcie ma wielką moc! 


Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Organizacja powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie. Fundacja Avalon aktualnie wspiera blisko 14 000 osób z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi ponad 300 mln złotych.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.