Fundacja Avalon i firma KABAK wspólnie zaprojektowali pin z misją!
Fundacja Avalon
Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/
Celem działań jest realny wpływ na zmianę postaw społecznych oraz edukacja i uwrażliwianie na potrzeby tej największej mniejszości, jaką są osoby z niepełnosprawnościami. Fundacja przygotowała między innymi autorską „Deklarację Szanuję. Nie dyskryminuję!”, do której podpisania zaprasza wszystkie osoby pragnące wyrazić wsparcie dla OzN. Nawiązała także współpracę z polską firmą KABAK, której owocem jest oryginalny pin – przypinka.
Piesek Fundacji Avalon – wyjątkowa przypinka w wyjątkowym celu!
KABAK to polska marka kolorowych skarpetek i akcesoriów. W swojej ofercie mają wszystko, by ubrać się od stóp do głów – wesołe skarpetki, bawełniane czapki oraz szaliki, damską i męską bieliznę, plecione paski, a także ozdobne, ręcznie malowane piny. I właśnie pin, który powstał we współpracy i pod patronatem Fundacji Avalon stał się jednym z symboli majowej akcji "Szanuję. Nie dyskryminuję!”, która jest kontynuacją Europejskiego Dnia Walki z Dyskryminacją Osób Niepełnosprawnych.
W KABAK-u lubimy projekty z misją, bo to właśnie one dostarczają nam najwięcej radości i satysfakcji z pracy. Kiedy tylko pojawił się pomysł stworzenia we współpracy z Fundacją Avalon wyjątkowego pina, którego misją miała być walka z dyskryminacją osób z niepełnosprawnościami, od razu zakasaliśmy rękawy i wzięliśmy się za projektowanie. Efektem naszej wspólnej pracy jest przypinka, która nie tylko jest wyrazem solidarności z OzN, ale także realnie wspiera misję Fundacji, budowy świata, w którym osoby z niepełnosprawnościami mogą być aktywne w każdej sferze życia. Takich mądrych i inkluzywnych projektów zdecydowanie chcielibyśmy widzieć na polskim (i nie tylko!) rynku więcej!
mówi Jakub Stępski, współtwórca marki KABAK.
Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy współpracować z marką KABAK. Siedzący na wózku piesek może być nie tylko kolorowym, ciekawym i oryginalnym dodatkiem, ale też wyrazem społecznego zaangażowania i wrażliwości na potrzeby drugiego człowieka. Chcemy normalizować temat niepełnosprawności udowadniając, że jest to po prostu jedna z wielu cech części osób i absolutnie ich nie definiuje. Wierzymy, że ludzie będą z radością i dumą nosić tę przypinkę.
mówi Helena Szczuka – Kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji Fundacji Avalon.
Pin „Piesek Fundacji Avalon” można kupić już od dzisiaj w warszawskim sklepie stacjonarnym KABAK oraz w e-shopie: https://kabak.com.pl/pin-piesek-z-avalonu. Suma 6,50 zł brutto ze sprzedaży każdego pinu wesprze działalność Fundacji Avalon, aż do wyczerpania zapasów! Dzięki temu symbolicznemu pinowi, możesz okazać wsparcie osobom z niepełnosprawnościami. Twoje wsparcie ma wielką moc!
Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Organizacja powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie. Fundacja Avalon aktualnie wspiera blisko 14 000 osób z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi ponad 300 mln złotych.
Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka
Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gospodarka
Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian
Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.
Problemy społeczne
Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu
Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.
Prawo
Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów
Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.