Komunikaty PR

Fundusz Hipoteczny DOM uruchamia kolejny kanał komunikacji z seniorami

2020-01-01  |  10:30
Biuro prasowe

Najpierw był czat na stronie internetowej funduszu, później kanał na YouTube, na którym prezentowano wywiady z klientami i relacje z wydarzeń organizowanych przez firmę, następnie powstał portal informacyjno-edukacyjny „Życie Seniora”, który stanowił dużo bardziej rozbudowaną wersję drukowanego magazynu wydawanego przez fundusz (pod tym samym tytułem). W grudniu br. Fundusz Hipoteczny DOM uruchomił fanpage „Życie Seniora” na Facebooku. Chce, by znalazły się tam treści poradnicze, wypowiedzi eksperckie, porady prawne, ciekawe przepisy oraz newsy ważne z perspektywy osób w wieku 60+.

 

W ciągu ostatnich dwóch lat portal „Życie Seniora” odwiedziło ponad 200 tys. osób. W 2019 roku na stronę wchodziło średnio 12 tys. użytkowników miesięcznie, w rekordowym miesiącu było ich 19 tys. Aż 25 proc. odwiedzających stanowiły osoby w wieku 65+, a kolejne 23 proc. użytkownicy w wieku 55-64 lata. Zdecydowana większość czytelników to kobiety (72 proc.). W podziale terytorialnym prym wiodą czytelnicy z dwóch województw: mazowieckiego (37.6 proc.) i śląskiego (11.3%) Razem stanowią łącznie prawie połowę wszystkich użytkowników serwisu.

- Widzimy, że coraz więcej seniorów porusza się w Internecie z dużą swobodą. Korzystają z mediów społecznościowych, czytają wiadomości, szukają informacji poradnikowych. Liczba emerytów, z którymi komunikujemy się na co dzień za pośrednictwem kanałów online wciąż rośnie. Co ciekawe większość użytkowników serwisu „Życie Seniora” odwiedza go na smartfonie (aż 59 proc.), 36 proc. na desktopie, a 5 na tablecie. Większość treści dotyczących samej firmy, naszych usług i codziennych wydarzeń publikujemy na stronie internetowej oraz oficjalnym fanpage’u „firmowym”. Chcemy jednak dostarczać seniorom wartościowe treści dotyczące ich codziennego życia, zdrowia, bezpieczeństwa. Zależy nam, by zamieszczać zarówno porady prawne, jak i przepisy lub ciekawe kierunki podróżnicze. Ten cel będzie spełniał nowy fanpage „Życie Seniora” – mówi Piotr Jakubowski, Marketing Manager Funduszu Hipotecznego DOM.

 

Co czytają emeryci surfujący w sieci?

Serwis „Życie Seniora” jest podzielony na sześć sekcji tematycznych. Ze statystyk wynika, że najpopularniejszą sekcją jest „Zdrowie Seniora”, następnie działy „Ekspert radzi” i „Z życia wzięte”, a później „Kulinaria”, „Moda i uroda”, „Informator kulturalny”. Wśród najpopularniejszych artykułów, które były najczęściej czytane w 2019 roku znalazł się poradnik dotyczący Legitymacji emeryta i zniżek, które gwarantuje oraz tekst o zasiłku opiekuńczym na osobę starszą. Dużą popularnością cieszyły się porady eksperckie dotyczące renty dożywotniej, nieruchomości, planowania wyjazdów do sanatorium, czy kwestii zdrowotnych.

- Nasz fanpage na Facebooku będzie uzupełnieniem serwisu informacyjno-edukacyjnego, który istnieje od 2 lat i cieszy się rosnącą popularnością. Będziemy zamieszczać tam podobne treści. Na pewno czas komunikacji z czytelnikami będzie znacznie krótszy – mówi Piotr Jakubowski. Czy nowy fanpage i inne kanały komunikacji online są jednocześnie kanałami sprzedażowymi, z których korzysta firma? – Nasza wzmożona obecność online służy przede wszystkim budowaniu długofalowych relacji i codziennej komunikacji. Samo zawarcie umowy renty dożywotniej stanowi jedną z najważniejszych decyzji życiowych, a proces sprzedaży takiej usługi trwa niejednokrotnie kilka miesięcy lub lat. Podstawą jest nie tylko zaufanie ale również spotykanie się, odpowiadanie na wszelkie pytania, rozwiewanie wątpliwości. Trudno prowadzić tak skomplikowany proces w trybie online. W tym aspekcie stawiamy i wciąż będziemy stawiać na kontakt bezpośredni. Warto tu jednak wspomnieć, że w gronie nowych klientów Funduszu, pozyskiwanych w ostatnich latach udział tych, którzy rekrutowali się z Internetu stale rósł i obecnie sięga już około 40 proc. – podsumowuje Piotr Jakubowski z Funduszu Hipotecznego DOM.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.