Komunikaty PR

Fundusz Hipoteczny DOM uruchamia kolejny kanał komunikacji z seniorami

2020-01-01  |  10:30
Biuro prasowe

Najpierw był czat na stronie internetowej funduszu, później kanał na YouTube, na którym prezentowano wywiady z klientami i relacje z wydarzeń organizowanych przez firmę, następnie powstał portal informacyjno-edukacyjny „Życie Seniora”, który stanowił dużo bardziej rozbudowaną wersję drukowanego magazynu wydawanego przez fundusz (pod tym samym tytułem). W grudniu br. Fundusz Hipoteczny DOM uruchomił fanpage „Życie Seniora” na Facebooku. Chce, by znalazły się tam treści poradnicze, wypowiedzi eksperckie, porady prawne, ciekawe przepisy oraz newsy ważne z perspektywy osób w wieku 60+.

 

W ciągu ostatnich dwóch lat portal „Życie Seniora” odwiedziło ponad 200 tys. osób. W 2019 roku na stronę wchodziło średnio 12 tys. użytkowników miesięcznie, w rekordowym miesiącu było ich 19 tys. Aż 25 proc. odwiedzających stanowiły osoby w wieku 65+, a kolejne 23 proc. użytkownicy w wieku 55-64 lata. Zdecydowana większość czytelników to kobiety (72 proc.). W podziale terytorialnym prym wiodą czytelnicy z dwóch województw: mazowieckiego (37.6 proc.) i śląskiego (11.3%) Razem stanowią łącznie prawie połowę wszystkich użytkowników serwisu.

- Widzimy, że coraz więcej seniorów porusza się w Internecie z dużą swobodą. Korzystają z mediów społecznościowych, czytają wiadomości, szukają informacji poradnikowych. Liczba emerytów, z którymi komunikujemy się na co dzień za pośrednictwem kanałów online wciąż rośnie. Co ciekawe większość użytkowników serwisu „Życie Seniora” odwiedza go na smartfonie (aż 59 proc.), 36 proc. na desktopie, a 5 na tablecie. Większość treści dotyczących samej firmy, naszych usług i codziennych wydarzeń publikujemy na stronie internetowej oraz oficjalnym fanpage’u „firmowym”. Chcemy jednak dostarczać seniorom wartościowe treści dotyczące ich codziennego życia, zdrowia, bezpieczeństwa. Zależy nam, by zamieszczać zarówno porady prawne, jak i przepisy lub ciekawe kierunki podróżnicze. Ten cel będzie spełniał nowy fanpage „Życie Seniora” – mówi Piotr Jakubowski, Marketing Manager Funduszu Hipotecznego DOM.

 

Co czytają emeryci surfujący w sieci?

Serwis „Życie Seniora” jest podzielony na sześć sekcji tematycznych. Ze statystyk wynika, że najpopularniejszą sekcją jest „Zdrowie Seniora”, następnie działy „Ekspert radzi” i „Z życia wzięte”, a później „Kulinaria”, „Moda i uroda”, „Informator kulturalny”. Wśród najpopularniejszych artykułów, które były najczęściej czytane w 2019 roku znalazł się poradnik dotyczący Legitymacji emeryta i zniżek, które gwarantuje oraz tekst o zasiłku opiekuńczym na osobę starszą. Dużą popularnością cieszyły się porady eksperckie dotyczące renty dożywotniej, nieruchomości, planowania wyjazdów do sanatorium, czy kwestii zdrowotnych.

- Nasz fanpage na Facebooku będzie uzupełnieniem serwisu informacyjno-edukacyjnego, który istnieje od 2 lat i cieszy się rosnącą popularnością. Będziemy zamieszczać tam podobne treści. Na pewno czas komunikacji z czytelnikami będzie znacznie krótszy – mówi Piotr Jakubowski. Czy nowy fanpage i inne kanały komunikacji online są jednocześnie kanałami sprzedażowymi, z których korzysta firma? – Nasza wzmożona obecność online służy przede wszystkim budowaniu długofalowych relacji i codziennej komunikacji. Samo zawarcie umowy renty dożywotniej stanowi jedną z najważniejszych decyzji życiowych, a proces sprzedaży takiej usługi trwa niejednokrotnie kilka miesięcy lub lat. Podstawą jest nie tylko zaufanie ale również spotykanie się, odpowiadanie na wszelkie pytania, rozwiewanie wątpliwości. Trudno prowadzić tak skomplikowany proces w trybie online. W tym aspekcie stawiamy i wciąż będziemy stawiać na kontakt bezpośredni. Warto tu jednak wspomnieć, że w gronie nowych klientów Funduszu, pozyskiwanych w ostatnich latach udział tych, którzy rekrutowali się z Internetu stale rósł i obecnie sięga już około 40 proc. – podsumowuje Piotr Jakubowski z Funduszu Hipotecznego DOM.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.