Komunikaty PR

G2A.COM stawia na młode talenty

2023-08-11  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Litwińska
Be Communications S.C.

Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl

Największa na świecie platforma marketplace z produktami cyfrowymi, G2A.COM, została partnerem konkursu dla młodych zdolnych twórców Papaya New Directors. W ramach 10. jubileuszowej edycji powstaje film o pełnym przygód świecie digital, zrealizowany specjalnie dla marki, sięgający do różnorodnych form wyrazu i gatunków. Nad produkcją pracuje międzynarodowa ekipa twórców, która podjęła wyzwanie zobrazowania niebagatelnej obietnicy marki wyrażonej w haśle Gate 2 Adventure. Produkcja rodem nie z tej ziemi przeniesie widzów w ekscytujący i nieznany im dotąd świat, w którym przygody czekają, by je przeżyć, a na każdym kroku jest dostępna szeroka, jakościowa i atrakcyjna oferta oraz najlepsza wersja cyfrowej rozrywki dla poszukiwaczy nowych digitalowych emocji.

G2A.COM to wiodący światowy marketplace z produktami cyfrowymi, takimi jak gry, oprogramowanie czy karty podarunkowe. Lider branży skutecznie zmotywował kreatywnych twórców do stworzenia formy filmowej, jakiej dotąd w Papaya New Directors nie było. Jak? Dając prawdziwe wyzwanie i zadanie wprost stworzone do rozwinięcia wyobraźni i oddania głosu pokoleniu, które nie pamięta świata bez internetu. Zadaniem było stworzenie pomysłu, w którym znajdą się odniesienia do współczesnej popkultury i panujących trendów, a także indywidualne, kreatywne spojrzenie na rozwój i obszar nowych technologii. Wyzwanie dodatkowo stanowił fakt, że kontent ma być wykorzystywany globalnie, musi więc być uniwersalny. 

Już dziś możemy powiedzieć, że koncept, który tworzymy razem z G2A.COM, to ogromna szansa i wymarzone wyzwanie dla utalentowanych twórców – nie tylko tych doświadczonych, którzy brali już udział w światowych produkcjach, ale i tych reprezentujących głos młodego pokolenia, wraz z ich świeżym i niecodziennym spojrzeniem na rzeczywistość. Międzynarodowy zespół złożony m.in. z operatorki Catherine Derry znanej choćby z produkcji „The Great”, „Industry” czy „Choose or Die” i nowojorskiej montażystki Vee Pinot jest doskonałym wsparciem dla młodego reżysera ze świeżymi i niecodziennymi pomysłami. To jednocześnie gwarancja produkcji na najwyższym światowym poziomie. Dodatkowo w filmie wykorzystamy także najnowsze narzędzia pozwalające przedstawić rzeczywistość z nieznanej jeszcze niedawno perspektywy, np. te wykorzystujące potencjał sztucznej inteligencji – mówi Kacper Sawicki, Founder & President, Papaya Films.

Reżyserem projektu, decyzją G2A.COM oraz agencji Plej został Jan Dybus. To reprezentujący głos swojego pokolenia, oryginalny twórca (mający w portfolio m.in. świetnie przyjęty mini serial „Wilk”), którego świeże i niecodzienne spojrzenie na rzeczywistość znakomicie podkreśli demokratyzujący się świat digitalowej rozrywki, ale zarazem odważne i torujące drogę ku przyszłości postulaty marki. Celem G2A.COM jest włączenie do cyfrowego świata wszystkich, niezależnie od wieku, płci czy narodowości. Przekaz kierowany jest zarówno do graczy jak i  osób, które z wirtualnej rozrywki korzystają okazjonalnie, np. spędzając czas z dziećmi.

”Nadchodząca kampania G2A.COM zaprezentuje światu nową strategię i pozycjonowanie marki na najbliższe lata. Działania rozpoczynamy już we wrześniu, koncentrując się w pierwszej kolejności na USA – najważniejszym dla nas rynku, a zarazem najbardziej rozwiniętym i najbardziej wymagającym pod względem konkurencji, jak również tego, w jaki sposób zdobywa się zaufanie oraz serca klientów. Nowa platforma komunikacji ma wzbudzić emocje wokół Gate2Adventure, swoistej demokratyzacji cyfrowej rozrywki, ale też zbudować przekonanie, że my jako G2A.COM będziemy towarzyszyć w tej digitalowej drodze i aktywnie doradzać w jak najlepszym jej doświadczaniu. W tym celu zebraliśmy międzynarodowy, kreatywny i doświadczony zespół twórców, który ma zapewnić produkcję na najwyższym światowym poziomie. Podczas tworzenia kontentu wykorzystamy najnowsze trendy takie jak AI oraz narzędzia pozwalające „bawić” się formą przekazu jak Midjourney. Dziś konsument oczekuje wysokiej klasy kontentu i emocji na najwyższym poziomie, a my to zapewnimy”. – mówi Mona Kinal, CMO, G2A.COM.

Produkcja realizowana wraz z G2A.COM wyróżnia się pod względem międzynarodowych talentów, ekspertów i ekspertek, którzy wzięli udział w projekcie. Za zdjęcia do filmu odpowiedzialna jest operatorka Catherine Derry („The Great”, „Industry”, „Choose or Die”), a montażystką spotu jest Vee Pinot – wiodąca montażystka w nowojorskim studio montażowym Gramercy Park Studios mająca na koncie realizacje dla największych globalnych marek – oraz Krystian Łupiński. Za postprodukcję odpowiadają studia Juice (animacja, online), Vein (grading) oraz Ztudio&Burza (udźwiękowienie).

Film będzie zgłaszany do najważniejszych konkursów na świecie, niebawem powalczy także o główną nagrodę Papaya New Directors podczas finałowej gali pod koniec 2023 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Be Communications S.C.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka Biuro prasowe
2024-07-16 | 11:00

Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka

Bubble Tea debiutuje w KFC! Każde wakacje zasługują na swój muzyczny hit, który będzie przywoływał najlepsze wspomnienia z tego radosnego okresu. W KFC nie zabraknie w tym roku
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania
Media i PR Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.
2024-07-01 | 13:00

Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.

We wtorek 25 czerwca 2024 r. rusza przyjmowanie zgłoszeń do 4. edycji konkursu polskiej branży Public Relations PR WINGS. Organizator – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR),

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.