Komunikaty PR

G2A.COM stawia na młode talenty

2023-08-11  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Litwińska
Be Communications S.C.

Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl

Największa na świecie platforma marketplace z produktami cyfrowymi, G2A.COM, została partnerem konkursu dla młodych zdolnych twórców Papaya New Directors. W ramach 10. jubileuszowej edycji powstaje film o pełnym przygód świecie digital, zrealizowany specjalnie dla marki, sięgający do różnorodnych form wyrazu i gatunków. Nad produkcją pracuje międzynarodowa ekipa twórców, która podjęła wyzwanie zobrazowania niebagatelnej obietnicy marki wyrażonej w haśle Gate 2 Adventure. Produkcja rodem nie z tej ziemi przeniesie widzów w ekscytujący i nieznany im dotąd świat, w którym przygody czekają, by je przeżyć, a na każdym kroku jest dostępna szeroka, jakościowa i atrakcyjna oferta oraz najlepsza wersja cyfrowej rozrywki dla poszukiwaczy nowych digitalowych emocji.

G2A.COM to wiodący światowy marketplace z produktami cyfrowymi, takimi jak gry, oprogramowanie czy karty podarunkowe. Lider branży skutecznie zmotywował kreatywnych twórców do stworzenia formy filmowej, jakiej dotąd w Papaya New Directors nie było. Jak? Dając prawdziwe wyzwanie i zadanie wprost stworzone do rozwinięcia wyobraźni i oddania głosu pokoleniu, które nie pamięta świata bez internetu. Zadaniem było stworzenie pomysłu, w którym znajdą się odniesienia do współczesnej popkultury i panujących trendów, a także indywidualne, kreatywne spojrzenie na rozwój i obszar nowych technologii. Wyzwanie dodatkowo stanowił fakt, że kontent ma być wykorzystywany globalnie, musi więc być uniwersalny. 

Już dziś możemy powiedzieć, że koncept, który tworzymy razem z G2A.COM, to ogromna szansa i wymarzone wyzwanie dla utalentowanych twórców – nie tylko tych doświadczonych, którzy brali już udział w światowych produkcjach, ale i tych reprezentujących głos młodego pokolenia, wraz z ich świeżym i niecodziennym spojrzeniem na rzeczywistość. Międzynarodowy zespół złożony m.in. z operatorki Catherine Derry znanej choćby z produkcji „The Great”, „Industry” czy „Choose or Die” i nowojorskiej montażystki Vee Pinot jest doskonałym wsparciem dla młodego reżysera ze świeżymi i niecodziennymi pomysłami. To jednocześnie gwarancja produkcji na najwyższym światowym poziomie. Dodatkowo w filmie wykorzystamy także najnowsze narzędzia pozwalające przedstawić rzeczywistość z nieznanej jeszcze niedawno perspektywy, np. te wykorzystujące potencjał sztucznej inteligencji – mówi Kacper Sawicki, Founder & President, Papaya Films.

Reżyserem projektu, decyzją G2A.COM oraz agencji Plej został Jan Dybus. To reprezentujący głos swojego pokolenia, oryginalny twórca (mający w portfolio m.in. świetnie przyjęty mini serial „Wilk”), którego świeże i niecodzienne spojrzenie na rzeczywistość znakomicie podkreśli demokratyzujący się świat digitalowej rozrywki, ale zarazem odważne i torujące drogę ku przyszłości postulaty marki. Celem G2A.COM jest włączenie do cyfrowego świata wszystkich, niezależnie od wieku, płci czy narodowości. Przekaz kierowany jest zarówno do graczy jak i  osób, które z wirtualnej rozrywki korzystają okazjonalnie, np. spędzając czas z dziećmi.

”Nadchodząca kampania G2A.COM zaprezentuje światu nową strategię i pozycjonowanie marki na najbliższe lata. Działania rozpoczynamy już we wrześniu, koncentrując się w pierwszej kolejności na USA – najważniejszym dla nas rynku, a zarazem najbardziej rozwiniętym i najbardziej wymagającym pod względem konkurencji, jak również tego, w jaki sposób zdobywa się zaufanie oraz serca klientów. Nowa platforma komunikacji ma wzbudzić emocje wokół Gate2Adventure, swoistej demokratyzacji cyfrowej rozrywki, ale też zbudować przekonanie, że my jako G2A.COM będziemy towarzyszyć w tej digitalowej drodze i aktywnie doradzać w jak najlepszym jej doświadczaniu. W tym celu zebraliśmy międzynarodowy, kreatywny i doświadczony zespół twórców, który ma zapewnić produkcję na najwyższym światowym poziomie. Podczas tworzenia kontentu wykorzystamy najnowsze trendy takie jak AI oraz narzędzia pozwalające „bawić” się formą przekazu jak Midjourney. Dziś konsument oczekuje wysokiej klasy kontentu i emocji na najwyższym poziomie, a my to zapewnimy”. – mówi Mona Kinal, CMO, G2A.COM.

Produkcja realizowana wraz z G2A.COM wyróżnia się pod względem międzynarodowych talentów, ekspertów i ekspertek, którzy wzięli udział w projekcie. Za zdjęcia do filmu odpowiedzialna jest operatorka Catherine Derry („The Great”, „Industry”, „Choose or Die”), a montażystką spotu jest Vee Pinot – wiodąca montażystka w nowojorskim studio montażowym Gramercy Park Studios mająca na koncie realizacje dla największych globalnych marek – oraz Krystian Łupiński. Za postprodukcję odpowiadają studia Juice (animacja, online), Vein (grading) oraz Ztudio&Burza (udźwiękowienie).

Film będzie zgłaszany do najważniejszych konkursów na świecie, niebawem powalczy także o główną nagrodę Papaya New Directors podczas finałowej gali pod koniec 2023 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach
Media i PR Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
2024-04-24 | 01:00

Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity

INFORMACJA PRASOWA do natychmiastowej publikacji RUSZA PLEBISCYT NA SUPERBOHATERA W PKP INTERCITY Warszawa, 24 kwietnia 2024. Fundacja Nauka. To Lubię wspólnie z PKP Intercity
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.