G2A.COM stawia na młode talenty
Be Communications S.C.
Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
Największa na świecie platforma marketplace z produktami cyfrowymi, G2A.COM, została partnerem konkursu dla młodych zdolnych twórców Papaya New Directors. W ramach 10. jubileuszowej edycji powstaje film o pełnym przygód świecie digital, zrealizowany specjalnie dla marki, sięgający do różnorodnych form wyrazu i gatunków. Nad produkcją pracuje międzynarodowa ekipa twórców, która podjęła wyzwanie zobrazowania niebagatelnej obietnicy marki wyrażonej w haśle Gate 2 Adventure. Produkcja rodem nie z tej ziemi przeniesie widzów w ekscytujący i nieznany im dotąd świat, w którym przygody czekają, by je przeżyć, a na każdym kroku jest dostępna szeroka, jakościowa i atrakcyjna oferta oraz najlepsza wersja cyfrowej rozrywki dla poszukiwaczy nowych digitalowych emocji.
G2A.COM to wiodący światowy marketplace z produktami cyfrowymi, takimi jak gry, oprogramowanie czy karty podarunkowe. Lider branży skutecznie zmotywował kreatywnych twórców do stworzenia formy filmowej, jakiej dotąd w Papaya New Directors nie było. Jak? Dając prawdziwe wyzwanie i zadanie wprost stworzone do rozwinięcia wyobraźni i oddania głosu pokoleniu, które nie pamięta świata bez internetu. Zadaniem było stworzenie pomysłu, w którym znajdą się odniesienia do współczesnej popkultury i panujących trendów, a także indywidualne, kreatywne spojrzenie na rozwój i obszar nowych technologii. Wyzwanie dodatkowo stanowił fakt, że kontent ma być wykorzystywany globalnie, musi więc być uniwersalny.
– Już dziś możemy powiedzieć, że koncept, który tworzymy razem z G2A.COM, to ogromna szansa i wymarzone wyzwanie dla utalentowanych twórców – nie tylko tych doświadczonych, którzy brali już udział w światowych produkcjach, ale i tych reprezentujących głos młodego pokolenia, wraz z ich świeżym i niecodziennym spojrzeniem na rzeczywistość. Międzynarodowy zespół złożony m.in. z operatorki Catherine Derry znanej choćby z produkcji „The Great”, „Industry” czy „Choose or Die” i nowojorskiej montażystki Vee Pinot jest doskonałym wsparciem dla młodego reżysera ze świeżymi i niecodziennymi pomysłami. To jednocześnie gwarancja produkcji na najwyższym światowym poziomie. Dodatkowo w filmie wykorzystamy także najnowsze narzędzia pozwalające przedstawić rzeczywistość z nieznanej jeszcze niedawno perspektywy, np. te wykorzystujące potencjał sztucznej inteligencji – mówi Kacper Sawicki, Founder & President, Papaya Films.
Reżyserem projektu, decyzją G2A.COM oraz agencji Plej został Jan Dybus. To reprezentujący głos swojego pokolenia, oryginalny twórca (mający w portfolio m.in. świetnie przyjęty mini serial „Wilk”), którego świeże i niecodzienne spojrzenie na rzeczywistość znakomicie podkreśli demokratyzujący się świat digitalowej rozrywki, ale zarazem odważne i torujące drogę ku przyszłości postulaty marki. Celem G2A.COM jest włączenie do cyfrowego świata wszystkich, niezależnie od wieku, płci czy narodowości. Przekaz kierowany jest zarówno do graczy jak i osób, które z wirtualnej rozrywki korzystają okazjonalnie, np. spędzając czas z dziećmi.
”Nadchodząca kampania G2A.COM zaprezentuje światu nową strategię i pozycjonowanie marki na najbliższe lata. Działania rozpoczynamy już we wrześniu, koncentrując się w pierwszej kolejności na USA – najważniejszym dla nas rynku, a zarazem najbardziej rozwiniętym i najbardziej wymagającym pod względem konkurencji, jak również tego, w jaki sposób zdobywa się zaufanie oraz serca klientów. Nowa platforma komunikacji ma wzbudzić emocje wokół Gate2Adventure, swoistej demokratyzacji cyfrowej rozrywki, ale też zbudować przekonanie, że my jako G2A.COM będziemy towarzyszyć w tej digitalowej drodze i aktywnie doradzać w jak najlepszym jej doświadczaniu. W tym celu zebraliśmy międzynarodowy, kreatywny i doświadczony zespół twórców, który ma zapewnić produkcję na najwyższym światowym poziomie. Podczas tworzenia kontentu wykorzystamy najnowsze trendy takie jak AI oraz narzędzia pozwalające „bawić” się formą przekazu jak Midjourney. Dziś konsument oczekuje wysokiej klasy kontentu i emocji na najwyższym poziomie, a my to zapewnimy”. – mówi Mona Kinal, CMO, G2A.COM.
Produkcja realizowana wraz z G2A.COM wyróżnia się pod względem międzynarodowych talentów, ekspertów i ekspertek, którzy wzięli udział w projekcie. Za zdjęcia do filmu odpowiedzialna jest operatorka Catherine Derry („The Great”, „Industry”, „Choose or Die”), a montażystką spotu jest Vee Pinot – wiodąca montażystka w nowojorskim studio montażowym Gramercy Park Studios mająca na koncie realizacje dla największych globalnych marek – oraz Krystian Łupiński. Za postprodukcję odpowiadają studia Juice (animacja, online), Vein (grading) oraz Ztudio&Burza (udźwiękowienie).
Film będzie zgłaszany do najważniejszych konkursów na świecie, niebawem powalczy także o główną nagrodę Papaya New Directors podczas finałowej gali pod koniec 2023 r.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.