Komunikaty PR

G2A.COM stawia na młode talenty

2023-08-11  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Litwińska
Be Communications S.C.

Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl

Największa na świecie platforma marketplace z produktami cyfrowymi, G2A.COM, została partnerem konkursu dla młodych zdolnych twórców Papaya New Directors. W ramach 10. jubileuszowej edycji powstaje film o pełnym przygód świecie digital, zrealizowany specjalnie dla marki, sięgający do różnorodnych form wyrazu i gatunków. Nad produkcją pracuje międzynarodowa ekipa twórców, która podjęła wyzwanie zobrazowania niebagatelnej obietnicy marki wyrażonej w haśle Gate 2 Adventure. Produkcja rodem nie z tej ziemi przeniesie widzów w ekscytujący i nieznany im dotąd świat, w którym przygody czekają, by je przeżyć, a na każdym kroku jest dostępna szeroka, jakościowa i atrakcyjna oferta oraz najlepsza wersja cyfrowej rozrywki dla poszukiwaczy nowych digitalowych emocji.

G2A.COM to wiodący światowy marketplace z produktami cyfrowymi, takimi jak gry, oprogramowanie czy karty podarunkowe. Lider branży skutecznie zmotywował kreatywnych twórców do stworzenia formy filmowej, jakiej dotąd w Papaya New Directors nie było. Jak? Dając prawdziwe wyzwanie i zadanie wprost stworzone do rozwinięcia wyobraźni i oddania głosu pokoleniu, które nie pamięta świata bez internetu. Zadaniem było stworzenie pomysłu, w którym znajdą się odniesienia do współczesnej popkultury i panujących trendów, a także indywidualne, kreatywne spojrzenie na rozwój i obszar nowych technologii. Wyzwanie dodatkowo stanowił fakt, że kontent ma być wykorzystywany globalnie, musi więc być uniwersalny. 

Już dziś możemy powiedzieć, że koncept, który tworzymy razem z G2A.COM, to ogromna szansa i wymarzone wyzwanie dla utalentowanych twórców – nie tylko tych doświadczonych, którzy brali już udział w światowych produkcjach, ale i tych reprezentujących głos młodego pokolenia, wraz z ich świeżym i niecodziennym spojrzeniem na rzeczywistość. Międzynarodowy zespół złożony m.in. z operatorki Catherine Derry znanej choćby z produkcji „The Great”, „Industry” czy „Choose or Die” i nowojorskiej montażystki Vee Pinot jest doskonałym wsparciem dla młodego reżysera ze świeżymi i niecodziennymi pomysłami. To jednocześnie gwarancja produkcji na najwyższym światowym poziomie. Dodatkowo w filmie wykorzystamy także najnowsze narzędzia pozwalające przedstawić rzeczywistość z nieznanej jeszcze niedawno perspektywy, np. te wykorzystujące potencjał sztucznej inteligencji – mówi Kacper Sawicki, Founder & President, Papaya Films.

Reżyserem projektu, decyzją G2A.COM oraz agencji Plej został Jan Dybus. To reprezentujący głos swojego pokolenia, oryginalny twórca (mający w portfolio m.in. świetnie przyjęty mini serial „Wilk”), którego świeże i niecodzienne spojrzenie na rzeczywistość znakomicie podkreśli demokratyzujący się świat digitalowej rozrywki, ale zarazem odważne i torujące drogę ku przyszłości postulaty marki. Celem G2A.COM jest włączenie do cyfrowego świata wszystkich, niezależnie od wieku, płci czy narodowości. Przekaz kierowany jest zarówno do graczy jak i  osób, które z wirtualnej rozrywki korzystają okazjonalnie, np. spędzając czas z dziećmi.

”Nadchodząca kampania G2A.COM zaprezentuje światu nową strategię i pozycjonowanie marki na najbliższe lata. Działania rozpoczynamy już we wrześniu, koncentrując się w pierwszej kolejności na USA – najważniejszym dla nas rynku, a zarazem najbardziej rozwiniętym i najbardziej wymagającym pod względem konkurencji, jak również tego, w jaki sposób zdobywa się zaufanie oraz serca klientów. Nowa platforma komunikacji ma wzbudzić emocje wokół Gate2Adventure, swoistej demokratyzacji cyfrowej rozrywki, ale też zbudować przekonanie, że my jako G2A.COM będziemy towarzyszyć w tej digitalowej drodze i aktywnie doradzać w jak najlepszym jej doświadczaniu. W tym celu zebraliśmy międzynarodowy, kreatywny i doświadczony zespół twórców, który ma zapewnić produkcję na najwyższym światowym poziomie. Podczas tworzenia kontentu wykorzystamy najnowsze trendy takie jak AI oraz narzędzia pozwalające „bawić” się formą przekazu jak Midjourney. Dziś konsument oczekuje wysokiej klasy kontentu i emocji na najwyższym poziomie, a my to zapewnimy”. – mówi Mona Kinal, CMO, G2A.COM.

Produkcja realizowana wraz z G2A.COM wyróżnia się pod względem międzynarodowych talentów, ekspertów i ekspertek, którzy wzięli udział w projekcie. Za zdjęcia do filmu odpowiedzialna jest operatorka Catherine Derry („The Great”, „Industry”, „Choose or Die”), a montażystką spotu jest Vee Pinot – wiodąca montażystka w nowojorskim studio montażowym Gramercy Park Studios mająca na koncie realizacje dla największych globalnych marek – oraz Krystian Łupiński. Za postprodukcję odpowiadają studia Juice (animacja, online), Vein (grading) oraz Ztudio&Burza (udźwiękowienie).

Film będzie zgłaszany do najważniejszych konkursów na świecie, niebawem powalczy także o główną nagrodę Papaya New Directors podczas finałowej gali pod koniec 2023 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Be Communications S.C.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.