Gabi Drzewiecka nową ambasadorką marki Technics
W filozofii marki Technics zakorzeniona jest głęboka świadomość, że wrażenia słuchowe to nie tylko kwestia surowej technologii, lecz również emocjonalna i magiczna więź między ludźmi,a muzyką. Marka pod hasłem rediscover music zachęca do odkrycia na nowo prawdziwie emocjonalnych doznań, płynących z niespotykanych dotąd dźwięków.
Gabi emanuje energią i charyzmą, co w połączeniu z jej doświadczeniem, doskonałą znajomością branży i przede wszystkim miłością do muzyki, tworzy wręcz idealną kompozycję, która nada świeżego spojrzenia na wartości marki – powiedział Jędrzej Ziółkowski, Marketing Communication Manager, Technics.
Gabi Drzewiecka to znana i ceniona dziennikarka muzyczna, a także członkini Akademii Fonograficznej. Niesamowicie ważna jest dla niej profesjonalna jakość dźwięku, dlatego też nie bez znaczenia pozostaje sprzęt, z którego korzysta na co dzień. Marka Technics słynie z krystalicznego brzmienia, a w jej portfolio znajduje się wiele produktów, które wzniosą jej komfort pracy na wyższy poziom.
Perfekcyjnym przykładem są flagowe, douszne słuchawki Technics EAH-AZ80. Piękny, minimalistyczny design, wygodna konstrukcja, płynne przełączanie urządzeń ( Multipoint Bluetooth umożliwia połączenie z nawet trzema urządzeniami) oraz doskonała czystość dźwięku z redukcją szumów. Dzięki zaawansowanej technologii, są one nie tylko idealnym narzędziem pracy, ale pozwalają również na jeszcze intensywniejsze doświadczenie świata dźwięku
i odkrywanie muzyki na nowo.
Kontrakt Gabi Drzewieckiej ma charakter długofalowy, a jego pierwszym efektem będzie realizacja kampanii promocyjnej, skoncentrowanej na produktach marki. Aby być na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami, w które będzie zaangażowana nowa ambasadorka, śledźcie kanały social media Technics Poland.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.