Komunikaty PR

Gabi Drzewiecka nową ambasadorką marki Technics

2024-02-22  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania Technics ( 13.3 MB )

W filozofii marki Technics zakorzeniona jest głęboka świadomość, że wrażenia słuchowe to nie tylko kwestia surowej technologii, lecz również emocjonalna i magiczna więź między ludźmi,a muzyką. Marka pod hasłem rediscover music zachęca do odkrycia na nowo prawdziwie emocjonalnych doznań, płynących z niespotykanych dotąd dźwięków.

Gabi emanuje energią i charyzmą, co w połączeniu z jej doświadczeniem, doskonałą znajomością branży i przede wszystkim miłością do muzyki, tworzy wręcz idealną kompozycję, która nada świeżego spojrzenia na wartości marki – powiedział Jędrzej Ziółkowski, Marketing Communication Manager, Technics.

Gabi Drzewiecka to znana i ceniona dziennikarka muzyczna, a także członkini Akademii Fonograficznej. Niesamowicie ważna jest dla niej profesjonalna jakość dźwięku, dlatego też nie bez znaczenia pozostaje sprzęt, z którego korzysta na co dzień. Marka Technics słynie z krystalicznego brzmienia, a w jej portfolio znajduje się wiele produktów, które wzniosą jej komfort pracy na wyższy poziom.

Perfekcyjnym przykładem są flagowe, douszne słuchawki Technics EAH-AZ80. Piękny, minimalistyczny design, wygodna konstrukcja, płynne przełączanie urządzeń ( Multipoint Bluetooth umożliwia połączenie z nawet trzema urządzeniami) oraz doskonała czystość dźwięku z redukcją szumów. Dzięki zaawansowanej technologii, są one nie tylko idealnym narzędziem pracy, ale pozwalają również na jeszcze intensywniejsze doświadczenie świata dźwięku
i odkrywanie muzyki na nowo.

Kontrakt Gabi Drzewieckiej ma charakter długofalowy, a jego pierwszym efektem będzie realizacja kampanii promocyjnej, skoncentrowanej na produktach marki. Aby być na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami, w które będzie zaangażowana nowa ambasadorka, śledźcie kanały social media Technics Poland.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.