Gabi Drzewiecka nową ambasadorką marki Technics
W filozofii marki Technics zakorzeniona jest głęboka świadomość, że wrażenia słuchowe to nie tylko kwestia surowej technologii, lecz również emocjonalna i magiczna więź między ludźmi,a muzyką. Marka pod hasłem rediscover music zachęca do odkrycia na nowo prawdziwie emocjonalnych doznań, płynących z niespotykanych dotąd dźwięków.
Gabi emanuje energią i charyzmą, co w połączeniu z jej doświadczeniem, doskonałą znajomością branży i przede wszystkim miłością do muzyki, tworzy wręcz idealną kompozycję, która nada świeżego spojrzenia na wartości marki – powiedział Jędrzej Ziółkowski, Marketing Communication Manager, Technics.
Gabi Drzewiecka to znana i ceniona dziennikarka muzyczna, a także członkini Akademii Fonograficznej. Niesamowicie ważna jest dla niej profesjonalna jakość dźwięku, dlatego też nie bez znaczenia pozostaje sprzęt, z którego korzysta na co dzień. Marka Technics słynie z krystalicznego brzmienia, a w jej portfolio znajduje się wiele produktów, które wzniosą jej komfort pracy na wyższy poziom.
Perfekcyjnym przykładem są flagowe, douszne słuchawki Technics EAH-AZ80. Piękny, minimalistyczny design, wygodna konstrukcja, płynne przełączanie urządzeń ( Multipoint Bluetooth umożliwia połączenie z nawet trzema urządzeniami) oraz doskonała czystość dźwięku z redukcją szumów. Dzięki zaawansowanej technologii, są one nie tylko idealnym narzędziem pracy, ale pozwalają również na jeszcze intensywniejsze doświadczenie świata dźwięku
i odkrywanie muzyki na nowo.
Kontrakt Gabi Drzewieckiej ma charakter długofalowy, a jego pierwszym efektem będzie realizacja kampanii promocyjnej, skoncentrowanej na produktach marki. Aby być na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami, w które będzie zaangażowana nowa ambasadorka, śledźcie kanały social media Technics Poland.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.