Gabi Drzewiecka nową ambasadorką marki Technics
W filozofii marki Technics zakorzeniona jest głęboka świadomość, że wrażenia słuchowe to nie tylko kwestia surowej technologii, lecz również emocjonalna i magiczna więź między ludźmi,a muzyką. Marka pod hasłem rediscover music zachęca do odkrycia na nowo prawdziwie emocjonalnych doznań, płynących z niespotykanych dotąd dźwięków.
Gabi emanuje energią i charyzmą, co w połączeniu z jej doświadczeniem, doskonałą znajomością branży i przede wszystkim miłością do muzyki, tworzy wręcz idealną kompozycję, która nada świeżego spojrzenia na wartości marki – powiedział Jędrzej Ziółkowski, Marketing Communication Manager, Technics.
Gabi Drzewiecka to znana i ceniona dziennikarka muzyczna, a także członkini Akademii Fonograficznej. Niesamowicie ważna jest dla niej profesjonalna jakość dźwięku, dlatego też nie bez znaczenia pozostaje sprzęt, z którego korzysta na co dzień. Marka Technics słynie z krystalicznego brzmienia, a w jej portfolio znajduje się wiele produktów, które wzniosą jej komfort pracy na wyższy poziom.
Perfekcyjnym przykładem są flagowe, douszne słuchawki Technics EAH-AZ80. Piękny, minimalistyczny design, wygodna konstrukcja, płynne przełączanie urządzeń ( Multipoint Bluetooth umożliwia połączenie z nawet trzema urządzeniami) oraz doskonała czystość dźwięku z redukcją szumów. Dzięki zaawansowanej technologii, są one nie tylko idealnym narzędziem pracy, ale pozwalają również na jeszcze intensywniejsze doświadczenie świata dźwięku
i odkrywanie muzyki na nowo.
Kontrakt Gabi Drzewieckiej ma charakter długofalowy, a jego pierwszym efektem będzie realizacja kampanii promocyjnej, skoncentrowanej na produktach marki. Aby być na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami, w które będzie zaangażowana nowa ambasadorka, śledźcie kanały social media Technics Poland.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.