Komunikaty PR

Gadu Gadu z logopedą. Pierwsza kampania fundraisingowa na GGwallet

2024-03-05  |  09:07
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Dwornik
Ogólnopolski Operator Oświaty

ul. Jana Gorczyczewskiego 2/7
60-554 Poznań
fundaraising|operator.edu.pl| |fundaraising|operator.edu.pl
+48 533 978 513
https://operator.edu.pl

Wielkie rzeczy buduje się z małych cegiełek. Tak działa również program Logopeda w każdej szkole i przedszkolu (https://operator.edu.pl/logopeda), prowadzony przez fundację edukacyjną Ogólnopolski Operator Oświaty. Małe kwoty, przekazywane przez darczyńców, składają się tu na duże efekty. 25 wpłat po 25 złotych to jedna, profesjonalna apteczka logopedyczna. Sto wpłat po 50 złotych pozwoli ufundować multimedialny system do prowadzenia terapii głosek w wybranym gabinecie. A 155 datków po 100 złotych to kompletne wyposażenie nowego gabinetu terapeutycznego.

Z okazji Międzynarodowego Dnia Logopedy, który przypada 6 marca, fundacja organizuje kampanię fundraisingową Gadu Gadu z logopedą, której celem jest pozyskanie datków na doposażenie gabinetów logopedycznych i zajęć w blisko 60 przedszkolach i szkołach w całej Polsce. Gabinetów, które umożliwiają dostęp do specjalisty dla kilku tysięcy dzieci.

– Każda wpłata jest ważna i za każdą jesteśmy wdzięczni! Bo każda złotówka to dla dziecka w potrzebie krok do celu: do pokonania problemów, z którymi dzięki naszemu wspólnemu wsparciu łatwiej będzie się zmierzyć – tłumaczy Barbara Wiśniewska, koordynatorka programu w fundacji Ogólnopolski Operator Oświaty. – Każdego dnia widzimy, jak potrzebne jest to wsparcie. Prawie 30% dzieci w polskich przedszkolach i szkołach podstawowych boryka się z trudnościami natury logopedycznej.

 

GG wspiera logopedów

Technologicznym partnerem kampanii Gadu Gadu z logopedą jest komunikator GG (Gadu-Gadu), który udostępnia fundacji Ogólnopolski Operator Oświaty swoje nowe narzędzie: cyfrowy portfel GGwallet.

– Nowoczesne usługi ułatwiają pomoc. Dzisiaj, aby wesprzeć szczytny cel, jakim jest profesjonalna opieka logopedyczna w szkołach i przedszkolach, wystarczą 2-3 kliki, aby zasilić konto fundacji – mówi Jarek Rybus z komunikatora GG. – Cieszymy się, że dzięki GG możemy łączyć ludzi nie tylko wokół rozmów, ale również wspólnych celów. Wirtualny portfel GGwallet w GG to sposób na szybkie płatności.

Aby wesprzeć kampanię Gadu Gadu z logopedą przy pomocy elektronicznego portfela GGwallet wystarczy:

  • Wejść na stronę www.gg.pl/gg/44866 (to numer KRS fundacji)
  • lub zeskanować w swojej aplikacji bankowej kod QR z materiałów graficznych kampanii
     

W ubiegłym roku fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty brała udział w testach GGwallet, teraz postanowiła wykorzystać nowe narzędzie do pierwszej kampanii fundraisingowej na GG.

WAŻNE: Fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty jest organizacją pożytku publicznego. Datek przekazany na jej programy można odliczyć od podatku za ten rok. Warto więc zachować dowód wpłaty.

 

Logopeda to nie tylko wady wymowy

Organizatorzy programu podkreślają, że zaniedbane wady logopedyczne pogłębiają się, powodują problemy w nawiązywaniu relacji, potęgują wstydliwość, a nierzadko bywają także obiektem drwin i przykrości. Tymczasem wczesna diagnoza, systematyczność i odpowiedni zakres ćwiczeń koordynowanych przez specjalistę, to klucz do osiągania pozytywnych i trwałych efektów.

Trzeba też pamiętać, że logopeda zajmuje się nie tylko pracą nad wadami wymowy. Zakres takiej opieki obejmuje wiele, również nieoczywistych obszarów. Na przykład:

  • rozwijanie mowy dziecka pod kątem fonetycznym, gramatycznym i leksykalnym,
  • uczenie słuchania ze zrozumieniem,
  • praca nad zaburzeniami głosu,
  • a nawet rozwiązywanie trudności w czytaniu i pisaniu.
     

– Logopedki i logopedzi ze szkół i przedszkoli fundacji Ogólnopolski Operator Oświaty codziennie wspierają dzieci w pokonywaniu takich trudności i rozwiązywaniu właśnie takich problemów – podkreśla Barbara Wiśniewska. – Dzięki wsparciu GG będziemy mogli zapewnić im jeszcze lepsze warunki w przedszkolnych i szkolnych gabinetach.

Kampania fundraisingowa rozpocznie się 6 marca i potrwa co najmniej do końca kwietnia. W jej czasie program Logopeda w każdej szkole i przedszkolu można wesprzeć również przekazując 1,5% podatku podczas rozliczania PIT. Wystarczy w formularzu podać KRS 00000 44866 i cel szczegółowy: LOGOPEDA.

  • Więcej o programie Logopeda w każdej szkole i przedszkolu:
    https://operator.edu.pl/pl/logopeda-w-kazdej-szkole-i-przedszkolu
     
  • Profil fundacji Ogólnopolski Operator Oświaty na GG:
    https://www.gg.pl/gg/pl/44866-Ogólnopolski-Operator-Oświaty
     
  • Kontakt z fundacją:
    GG: 44866
     

Fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty od 22 lat wspiera samorządy w realizacji zadań i projektów oświatowych. Fundacja jest organizacją pożytku publicznego. Prowadzi publiczne, bezpłatne przedszkola i szkoły w całej Polsce. W 67 placówkach, prowadzonych obecnie przez fundację uczy się ponad 8000 dzieci.

GG (Gadu Gadu) – www.gg.pl – od 23 lat rozpala rozmowy polskich internautów. Komunikator internetowy GG to kultowe emotki, statusy dostępności i miliony użytkowników w szczycie popularności. Dzisiaj GG wprowadza nowe rozwiązania – płatności pomiędzy użytkownikami oraz wersję GG dla firm i zespołów – GGapp.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ogólnopolski Operator Oświaty
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.