Galeria Heban - Giopagani - Nowość 2020
KL Media
ul. Dębowa 7B
96-300 Żyrardów
k.lobejko|klmedia.pl| |k.lobejko|klmedia.pl
519110241
www.klmedia.pl
GIOPAGANI włoska marka, której historia rozpoczyna się w 2015 roku w Parmie. Koncepcja opiera się na pięciu filarach – inspiracji, unikalnym projekcje, ponadczasowym wzornictwie, indywidualności i badaniom. Giopagani oferuje rozwiązania architektoniczne i projektowe zakorzenione w niekonwencjonalnej elegancji, w której innowacja łączy się z funkcjonalnością i estetyką. Marka posiada aktywną sieć handlową w Europie, Azji i Ameryce. Od 2017 r. kolekcja produktów GIOPAGANI prezentowana jest w najsłynniejszym domu towarowym na świecie w Harrods. Od 2020 roku marka obecna jest w Galerii Heban.
Kolekcja mebli GIOPAGANI jest jak lustro, odsyła nas z powrotem do określonej pamięci. Przedmioty, które łączą urok ponadczasowego designu z ultranowoczesną modą, architekturą i siłą wyrazu wizualnego.
Linia stołów do jadalni Rendez-Vous prezentuje się w zaktualizowanej estetyce z rozszerzeniem swoich funkcjonalnych i wymiarowych propozycji. Blat stołu wykonany z marmuru lub ze szkła. Postawa wykonana z metalowych prętów, osadzonych na obręczy.
Stół do jadalni Atomic z lustrzanym blatem i nogami. Spód blatu wykonany z matowego czarnego drewna.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.