Komunikaty PR

Gdzie szukać kasy? W loterii „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne!

2021-07-08  |  09:00
Biuro prasowe

 

Wystartowała wakacyjna loteria marki Familjne pod hasłem „Mus je schrupać i wygrać”. Codziennie, do końca sierpnia, konsumenci mają szansę na wygraną pieniężną oraz upominki produktowe. Akcja jest szeroko wspierana w mediach oraz punktach sprzedaży, w ramach nowej platfomy komunikacji „Mus je schrupać… zanim znikną!”.

Zasady loterii zostały oparte na prostym mechanizmie, sprawdzonym w latach ubiegłych. Wystarczy zakupić dwa dowolne produkty z całej oferty produktowej Wafli Familijne, zarejestrować paragon na stronie akcji www.familijne.pl, by od razu dowiedzieć się, czy udało się zdobyć jedną z nagród pieniężnych, dostępnych w puli każdego dnia. Spośród wszystkich zarejestrowanych zgłoszeń, w wielkim finale akcji, zostanie rozlosowana nagroda główna w wysokości 50 tys. złotych.

Na zachętę do wspólnej zabawy, marka przygotowała dla konsumentów upominki w postaci pakietów Wafli Familijnych oraz voucherów na zakup słodyczy, osiągalnych bez konieczności rejestracji paragonu. Regulamin loterii oraz zasady akcji są dostępne na stronie familijne.pl.

Każdego roku loteria stanowi ważny punkt w planach marketingowych naszej marki ze względu na bardzo dużą popularność, przekładającą się wymiernie na wyniki. Rokrocznie podczas akcji obserwujemy znaczące wzrosty rotacji – mówi Ewelina Haraburda, Senior Brand Manager. Bieżąca edycja została idealnie wpisana w nową platformę komunikacji, bazującą na motywie „poszukiwania”. W loteryjnych poszukiwaniach nagród towarzyszą uczestnikom zabawy rysunkowe postaci, znane już z kampanii telewizyjnej – dinożaur, wróbelek, bluesowy misiek. Mus zobaczyć i wygrać – dodaje.

Akcja będzie mocno wspierana w mediach i punktach sprzedaży do końca sierpnia. Emisje dedykowanych spotów zaplanowano w ogólnopolskiej telewizji, serwisach VOD oraz w internecie. Działania dopełniają kampanie: radiowa i online (display, influencerzy, social media), a także komunikacja na opakowaniach produktów i w punktach sprzedaży.

Strategię nowej platformy komunikacyjnej oraz wszystkie kreacje przygotowała agencja Opus B.  Produkcję spotów powierzono Lemon Film. Zakupem mediów zajmuje się Initiative. Działa PR realizuje Kolterman Media Communications.

***

Familijne to wafle rodzinne numer jeden w Polsce. Uwielbiane od ponad 25 lat za idealną chrupkość wafelka i pyszną różnorodność. Dostępne w szerokim wyborze aż 11 smaków są chrupiącą, słodką przekąską do podjadania i dzielenia się z bliskimi w każdym miejscu i czasie. Produkt z portfolio Colian - Polskiej Firmy Rodzinnej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny

16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.

Polityka

P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – ​To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.