Komunikaty PR

„Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard z 3. miejscem w rankingu WARC100

2024-03-20  |  10:00
Biuro prasowe

Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.

W nowo opublikowanym rankingu WARC Creative 100 za rok 2023, kampania "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle", stworzona przez McCANN Poland dla Mastercard, zajęła trzecie miejsce wśród wszystkich nagradzanych w ubiegłym roku kampanii realizowanych na wszystkich kontynentach. To wyjątkowe osiągnięcie podkreśla globalne uznanie dla projektu, który wykorzystuje moc nowoczesnych technologii i analitycznych danych do rozwiązywania społecznych wyzwań.

Kampania "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" powstała w 2022 roku po inwazji Rosji na Ukrainę, by wspierać uchodźców szukających schronienia w Polsce, oferując im cyfrową platformę ułatwiającą znalezienie bezpiecznego miejsca poza dużymi ośrodkami miejskimi. Wyróżnienie w rankingu WARC Creative 100 świadczy o międzynarodowym uznaniu za innowacyjność i pozytywny wpływ społeczny projektu.

Ranking WARC Creative 100 jest uznawany za jeden z najbardziej prestiżowych w branży marketingowej, celebrujący kreatywność, efektywność i innowacyjność kampanii realizowanych na całym świecie. Wyróżnienie "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" na trzecim miejscu podium obok takich projektów jak "Morning After Island" i "Missing Matoaka" stanowi historyczny sukces dla polskiej agencji i jej klienta, Mastercard w najnowszym rankingu.

- To potwierdzenie, że kreatywne, technologiczne i śmiałe pomysły mają realny wpływ na rozwiązywanie wielkich wyzwań kluczowych dla społeczeństwa na poziomie lokalnym, z perspektywy ludzkiej ale też ekonomicznej. Jesteśmy dumni, że nasza polska praca została tak wysoko doceniona na globalnej arenie, jednocześnie będąc historycznym osiągnięciem dla naszej branży, potwierdzającym wielki potencjał jakościowy obecny na naszym rodzimym rynku. - powiedział Wojciech Borowski, CEO McCANN Poland.

Uznanie w WARC Creative 100 stanowi potwierdzenie wysokiej wartości kreatywnej i społecznej kampanii, która nie tylko wpłynęła na życie wielu osób szukających schronienia, ale również zainspirowała branżę do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań w komunikacji marki.

Nagroda podkreśla pozycję McCANN Poland i Mastercard jako pionierów tworzenia inicjatyw, które harmonijnie łączą innowacyjność kreatywną z głęboką troską o dobro społeczne, poprzez inkluzyjność finansową, co przyczynia się do ustalania nowych benchmarków dla całego sektora marketingowego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4. Biuro prasowe
2024-07-01 | 13:00

Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.

We wtorek 25 czerwca 2024 r. rusza przyjmowanie zgłoszeń do 4. edycji konkursu polskiej branży Public Relations PR WINGS. Organizator – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR),
Media i PR Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS
2024-07-01 | 11:00

Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS

Agencja Weber Shandwick w ramach działań pro bono prowadzi działania komunikacyjne dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę w zakresie standardów ochrony dzieci. W lipcu 2023 roku została
Media i PR 4DCenter liderem kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych
2024-06-25 | 12:00

4DCenter liderem kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych

Za nami finałowa Gala Konkursu XXIII Businesswomen Awards, na której ogłoszono laureatów tegorocznej edycji. Wśród wyróżnionych firm znalazło się warszawskie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.