„Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard z 3. miejscem w rankingu WARC100
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
W nowo opublikowanym rankingu WARC Creative 100 za rok 2023, kampania "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle", stworzona przez McCANN Poland dla Mastercard, zajęła trzecie miejsce wśród wszystkich nagradzanych w ubiegłym roku kampanii realizowanych na wszystkich kontynentach. To wyjątkowe osiągnięcie podkreśla globalne uznanie dla projektu, który wykorzystuje moc nowoczesnych technologii i analitycznych danych do rozwiązywania społecznych wyzwań.
Kampania "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" powstała w 2022 roku po inwazji Rosji na Ukrainę, by wspierać uchodźców szukających schronienia w Polsce, oferując im cyfrową platformę ułatwiającą znalezienie bezpiecznego miejsca poza dużymi ośrodkami miejskimi. Wyróżnienie w rankingu WARC Creative 100 świadczy o międzynarodowym uznaniu za innowacyjność i pozytywny wpływ społeczny projektu.
Ranking WARC Creative 100 jest uznawany za jeden z najbardziej prestiżowych w branży marketingowej, celebrujący kreatywność, efektywność i innowacyjność kampanii realizowanych na całym świecie. Wyróżnienie "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" na trzecim miejscu podium obok takich projektów jak "Morning After Island" i "Missing Matoaka" stanowi historyczny sukces dla polskiej agencji i jej klienta, Mastercard w najnowszym rankingu.
- To potwierdzenie, że kreatywne, technologiczne i śmiałe pomysły mają realny wpływ na rozwiązywanie wielkich wyzwań kluczowych dla społeczeństwa na poziomie lokalnym, z perspektywy ludzkiej ale też ekonomicznej. Jesteśmy dumni, że nasza polska praca została tak wysoko doceniona na globalnej arenie, jednocześnie będąc historycznym osiągnięciem dla naszej branży, potwierdzającym wielki potencjał jakościowy obecny na naszym rodzimym rynku. - powiedział Wojciech Borowski, CEO McCANN Poland.
Uznanie w WARC Creative 100 stanowi potwierdzenie wysokiej wartości kreatywnej i społecznej kampanii, która nie tylko wpłynęła na życie wielu osób szukających schronienia, ale również zainspirowała branżę do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań w komunikacji marki.
Nagroda podkreśla pozycję McCANN Poland i Mastercard jako pionierów tworzenia inicjatyw, które harmonijnie łączą innowacyjność kreatywną z głęboką troską o dobro społeczne, poprzez inkluzyjność finansową, co przyczynia się do ustalania nowych benchmarków dla całego sektora marketingowego.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.