„Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard z 3. miejscem w rankingu WARC100
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
W nowo opublikowanym rankingu WARC Creative 100 za rok 2023, kampania "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle", stworzona przez McCANN Poland dla Mastercard, zajęła trzecie miejsce wśród wszystkich nagradzanych w ubiegłym roku kampanii realizowanych na wszystkich kontynentach. To wyjątkowe osiągnięcie podkreśla globalne uznanie dla projektu, który wykorzystuje moc nowoczesnych technologii i analitycznych danych do rozwiązywania społecznych wyzwań.
Kampania "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" powstała w 2022 roku po inwazji Rosji na Ukrainę, by wspierać uchodźców szukających schronienia w Polsce, oferując im cyfrową platformę ułatwiającą znalezienie bezpiecznego miejsca poza dużymi ośrodkami miejskimi. Wyróżnienie w rankingu WARC Creative 100 świadczy o międzynarodowym uznaniu za innowacyjność i pozytywny wpływ społeczny projektu.
Ranking WARC Creative 100 jest uznawany za jeden z najbardziej prestiżowych w branży marketingowej, celebrujący kreatywność, efektywność i innowacyjność kampanii realizowanych na całym świecie. Wyróżnienie "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" na trzecim miejscu podium obok takich projektów jak "Morning After Island" i "Missing Matoaka" stanowi historyczny sukces dla polskiej agencji i jej klienta, Mastercard w najnowszym rankingu.
- To potwierdzenie, że kreatywne, technologiczne i śmiałe pomysły mają realny wpływ na rozwiązywanie wielkich wyzwań kluczowych dla społeczeństwa na poziomie lokalnym, z perspektywy ludzkiej ale też ekonomicznej. Jesteśmy dumni, że nasza polska praca została tak wysoko doceniona na globalnej arenie, jednocześnie będąc historycznym osiągnięciem dla naszej branży, potwierdzającym wielki potencjał jakościowy obecny na naszym rodzimym rynku. - powiedział Wojciech Borowski, CEO McCANN Poland.
Uznanie w WARC Creative 100 stanowi potwierdzenie wysokiej wartości kreatywnej i społecznej kampanii, która nie tylko wpłynęła na życie wielu osób szukających schronienia, ale również zainspirowała branżę do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań w komunikacji marki.
Nagroda podkreśla pozycję McCANN Poland i Mastercard jako pionierów tworzenia inicjatyw, które harmonijnie łączą innowacyjność kreatywną z głęboką troską o dobro społeczne, poprzez inkluzyjność finansową, co przyczynia się do ustalania nowych benchmarków dla całego sektora marketingowego.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.