„Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard z 3. miejscem w rankingu WARC100
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
W nowo opublikowanym rankingu WARC Creative 100 za rok 2023, kampania "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle", stworzona przez McCANN Poland dla Mastercard, zajęła trzecie miejsce wśród wszystkich nagradzanych w ubiegłym roku kampanii realizowanych na wszystkich kontynentach. To wyjątkowe osiągnięcie podkreśla globalne uznanie dla projektu, który wykorzystuje moc nowoczesnych technologii i analitycznych danych do rozwiązywania społecznych wyzwań.
Kampania "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" powstała w 2022 roku po inwazji Rosji na Ukrainę, by wspierać uchodźców szukających schronienia w Polsce, oferując im cyfrową platformę ułatwiającą znalezienie bezpiecznego miejsca poza dużymi ośrodkami miejskimi. Wyróżnienie w rankingu WARC Creative 100 świadczy o międzynarodowym uznaniu za innowacyjność i pozytywny wpływ społeczny projektu.
Ranking WARC Creative 100 jest uznawany za jeden z najbardziej prestiżowych w branży marketingowej, celebrujący kreatywność, efektywność i innowacyjność kampanii realizowanych na całym świecie. Wyróżnienie "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" na trzecim miejscu podium obok takich projektów jak "Morning After Island" i "Missing Matoaka" stanowi historyczny sukces dla polskiej agencji i jej klienta, Mastercard w najnowszym rankingu.
- To potwierdzenie, że kreatywne, technologiczne i śmiałe pomysły mają realny wpływ na rozwiązywanie wielkich wyzwań kluczowych dla społeczeństwa na poziomie lokalnym, z perspektywy ludzkiej ale też ekonomicznej. Jesteśmy dumni, że nasza polska praca została tak wysoko doceniona na globalnej arenie, jednocześnie będąc historycznym osiągnięciem dla naszej branży, potwierdzającym wielki potencjał jakościowy obecny na naszym rodzimym rynku. - powiedział Wojciech Borowski, CEO McCANN Poland.
Uznanie w WARC Creative 100 stanowi potwierdzenie wysokiej wartości kreatywnej i społecznej kampanii, która nie tylko wpłynęła na życie wielu osób szukających schronienia, ale również zainspirowała branżę do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań w komunikacji marki.
Nagroda podkreśla pozycję McCANN Poland i Mastercard jako pionierów tworzenia inicjatyw, które harmonijnie łączą innowacyjność kreatywną z głęboką troską o dobro społeczne, poprzez inkluzyjność finansową, co przyczynia się do ustalania nowych benchmarków dla całego sektora marketingowego.
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.