Komunikaty PR

GetHero przedpremierowo zaprezentuje wyniki raportu TikTok 2021

2021-05-25  |  14:03
Biuro prasowe

Kim są i jak zachowują się młodsi i starsi użytkownicy TikToka? Odpowiedzi na to oraz wiele innych pytań będzie można poznać już 26 maja podczas bezpłatnego webinarium, organizowanego w ramach GetHero Academy. Podczas wydarzenia online przedpremierowo zostaną zaprezentowane częściowe wyniki raportu TikTok 2021, opracowanego przez agencję  GetHero we współpracy z Uniwersytetem SPWS.

TikTok wciąż spotyka się z opinią, że jest aplikacją dla dzieci. Czy jest to prawdziwe stwierdzenie? Jak dorasta społeczność zebrana wokół platformy? Te i wiele innych tematów zostaną poruszone już 26 maja podczas bezpłatnego webinarium, organizowanego w ramach projektu GetHero Academy. Spotkanie w formie online poprowadzą Magdalena Bliźniak, Team Leader & Senior Project Manager GetHero oraz Magdalena Wysocka, Project Manager GetHero.

– TikTok to bezapelacyjnie jedna z najpopularniejszych i najczęściej ściąganych aplikacji w 2020 roku. Dynamika przyrostów i zmian na tej platformie contentowej zdecydowanie zasługuje na szeroką analizę, której GetHero podejmuje się już trzeci rok z rzędu. W tym roku chcieliśmy się skupić również na starszych użytkownikach aplikacji, których w ostatnich kilkunastu miesiącach przybyło bardzo dużo i porównać do młodych już obecnych na platformie. Cieszymy się, że kolejny raz będziemy mogli podzielić się naszym raportem ze wszystkimi zainteresowanymi – mówi Marek Myślicki, Strategic Partnerships Director agencji.

Oficjalna premiera trzeciego już raportu będzie miała miejsce na początku czerwca. Link do jego pobrania otrzymają wszyscy, którzy zarejestrują się na webinar. W bezpłatnym spotkaniu online mogą wziąć udział zarówno specjaliści chcący poszerzyć swoją wiedzę, jak i internauci zainteresowani tematyką TikToka oraz szeroko pojętego influencer marketingu. Darmowej rejestracji można dokonać na stronie internetowej: http://gethero.pl/webinary

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates Biuro prasowe
2024-05-14 | 14:13

Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates

W związku z dynamicznym rozwojem agencji influencer marketingu Rokmates doszło w niej do ważnych zmian organizacyjnych. W celu lepszej obsługi twórców i klientów
Media i PR Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio
2024-05-13 | 13:00

Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio

Agencja marketingowa hoh ruszyła z innowacyjną kampanią influencerską dla marki Danio z portfolio Danone wykorzystującą nowe technologie. Kampania ma na celu promocję tegorocznej nowości
Media i PR Limitowana kolekcja Tatuum x Koketit z kampanią w Cinema City
2024-05-10 | 12:00

Limitowana kolekcja Tatuum x Koketit z kampanią w Cinema City

W kinach Cinema City w całej Polsce startuje kampania polskiej marki odzieżowej Tatuum, promująca limitowaną, kapsułową kolekcję stworzoną we współpracy z międzynarodową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Mniej niż 2 proc. polskich rzek ma czystą wodę zdatną do picia. Podczas akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci

Z badań Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska wynika, że w latach 2014–2020 zły stan wód odnotowano w 99,5 proc. polskich rzek. Problemem jest także zaśmiecanie rzek i ich okolic. W trakcie corocznych akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci. Rozwijanie powszechnej świadomości i odpowiedzialności za lokalne środowisko to jeden z głównych celów akcji Operacja Czysta Rzeka. Trwa właśnie szósta edycja akcji, w którą angażują się także prywatne firmy.

Infrastruktura

Podczas wojny w Ukrainie całkowicie zniszczono niemal 10 proc. mieszkań i domów. Proces odbudowy potrzebuje odpowiedniej strategii

Łączne szkody w infrastrukturze Ukrainy spowodowane inwazją rosyjską sięgają 157 mld dol. – wynika z obliczeń Kijowskiej Szkoły Ekonomicznej. Bank Światowy wylicza, że całkowity koszt odbudowy Ukrainy w ciągu następnej dekady wyniesie 486 mld dol., przy czym najwięcej pochłonie mieszkalnictwo. – Ukraina potrzebuje kompleksowej strategii odbudowy i renowacji swoich zasobów budowlanych – ocenia Besim Nebiu z Habitat for Humanity International. Jego zdaniem powinna ona od razu uwzględniać problemy w mieszkalnictwie, z którymi jeszcze przed wojną borykały się ukraińskie gminy.

Przemysł

Projekt budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej nabiera tempa. Ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej inwestycji

W maju ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Pierwszy etap badań zakończy się w tym roku, a wyniki zostaną wykorzystane w trwającym procesie projektowania elektrowni przez konsorcjum Westinghouse i Bechtel. – Chcemy dobrze poznać strukturę gruntu, na którym posadowiona będzie elektrownia. Dzięki temu będziemy mogli dopracować sam projekt elektrowni z perspektywy bezpieczeństwa – podkreśla Leszek Hołda, prezes Bechtel Polska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.