GetHero przedpremierowo zaprezentuje wyniki raportu TikTok 2021
Kim są i jak zachowują się młodsi i starsi użytkownicy TikToka? Odpowiedzi na to oraz wiele innych pytań będzie można poznać już 26 maja podczas bezpłatnego webinarium, organizowanego w ramach GetHero Academy. Podczas wydarzenia online przedpremierowo zostaną zaprezentowane częściowe wyniki raportu TikTok 2021, opracowanego przez agencję GetHero we współpracy z Uniwersytetem SPWS.
TikTok wciąż spotyka się z opinią, że jest aplikacją dla dzieci. Czy jest to prawdziwe stwierdzenie? Jak dorasta społeczność zebrana wokół platformy? Te i wiele innych tematów zostaną poruszone już 26 maja podczas bezpłatnego webinarium, organizowanego w ramach projektu GetHero Academy. Spotkanie w formie online poprowadzą Magdalena Bliźniak, Team Leader & Senior Project Manager GetHero oraz Magdalena Wysocka, Project Manager GetHero.
– TikTok to bezapelacyjnie jedna z najpopularniejszych i najczęściej ściąganych aplikacji w 2020 roku. Dynamika przyrostów i zmian na tej platformie contentowej zdecydowanie zasługuje na szeroką analizę, której GetHero podejmuje się już trzeci rok z rzędu. W tym roku chcieliśmy się skupić również na starszych użytkownikach aplikacji, których w ostatnich kilkunastu miesiącach przybyło bardzo dużo i porównać do młodych już obecnych na platformie. Cieszymy się, że kolejny raz będziemy mogli podzielić się naszym raportem ze wszystkimi zainteresowanymi – mówi Marek Myślicki, Strategic Partnerships Director agencji.
Oficjalna premiera trzeciego już raportu będzie miała miejsce na początku czerwca. Link do jego pobrania otrzymają wszyscy, którzy zarejestrują się na webinar. W bezpłatnym spotkaniu online mogą wziąć udział zarówno specjaliści chcący poszerzyć swoją wiedzę, jak i internauci zainteresowani tematyką TikToka oraz szeroko pojętego influencer marketingu. Darmowej rejestracji można dokonać na stronie internetowej: http://gethero.pl/webinary

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.