Komunikaty PR

Gilded Age – Pepco przedstawia nową kolekcję

2023-09-07  |  13:18
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.07 MB )

Pepco zaprezentowało nową kolekcję „Gilded Age”, przygotowaną we współpracy z ukraińską artystką Veroniką Blyzniuchenko. Część środków ze sprzedaży produktów zostanie przekazanych Fundacji "Ukrainian Charity Exhibitions" niosącej pomoc osobom potrzebującym rehabilitacji, w związku z wojną w Ukrainie. Kolekcja, w której znajdują się między innymi dekoracje do domu, akcesoria łazienkowe i kuchenne, czy tekstylia, będzie dostępna w Pepco od 7 września.

Nowa kolekcja z segmentu affluent

Gilded Age to nowa kolekcja z segmentu affluent, czyli limitowanych produktów wysokiej jakości, w wyjątkowym designie. W jej skład wchodzą m.in dekoracje domowe: pudełka, tace, czy ramki na zdjęcia; akcesoria kuchenne w tym m.in. kubki, dzbanki i talerze, a także takie produkty jak lampki, długopisy, notesy, czy świece zapachowe. Łączy je wszystkie szczególny design, uwzględniający m.in. motywy kwiatowe oraz szczytny cel, część dochodu ze sprzedaży produktów zostanie przeznaczone na pomoc Ukrainie.

- Od początku wojny w Ukrainie Pepco aktywnie zaangażowało się w pomoc ofiarom konfliktu. Rozszerzyliśmy swoje standardowe działania pomocowe, pozostając w ciągłym kontakcie z naszymi partnerami oraz organizacjami pozarządowymi, a także wspierając naszych pracowników pochodzących z Ukrainy. Niestety widzimy, że z każdym kolejnym dniem wojny, pojawiają się nowe ludzkie tragedie, a skala potrzebnej pomocy nieustannie rośnie. Stąd nowy projekt  - specjalna kolekcja przygotowana przez ukraińską artystkę i szczytny cel, jaki za nią stoi, bo cześć dochodu ze sprzedaży zostanie przeznaczona właśnie na wsparcie Ukrainy – mówi Kasia Wilczewska, Head of Corporate Communication Pepco.

Design inspirowany sztuką europejską, dalekowschodnią i secesją

Autorką kolekcji Gilded Age jest Veronika Blyzniuchenko, 27-letnia designerka, wyspecjalizowana w tworzeniu farbami olejnymi na płótnie oraz technikach akwarelowych. Kształciła się w Akademii Projektowania i Sztuk w Charkowie i jest zawodową malarką. Jej prace znajdują się w prywatnych kolekcjach w Europie, Ameryce Południowej, USA i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. W 2022 roku wraz z innymi młodymi ukraińskimi malarzami wzięła udział w serii wystaw zorganizowanych przez „Ukrainian Charity Exhibitions”.

„Veronika zajmuje się nie tylko tworzeniem abstrakcyjnych i narracyjnych obrazów, ale także autorskich wyrobów z jedwabiu, paneli dekoracyjnych itp. Z jednej strony niejednolitość, fragmentaryczność, stosowanie różnorodnych wzorów i śmiałe wariacje z nimi nawiązują do irańskich miniatur książkowych, form i dekoracji ceramiki, zarówno europejskiej, jak i dalekowschodniej. Z drugiej strony, w niektórych miejscach zauważalna jest inspiracja artystki formami plastycznymi i rozwiązaniami do sztuki przełomu XIX i XX wieku, w szczególności secesji, której ważną cechą jest płynna, wijąca się linia – ocenia Anfisa Doroshenko, kulturoznawczyni, Narodowy Uniwersytet „Akademia Kijowsko-Mohylańska”.

Współpraca z Fundacją "Ukrainian Charity Exhibitions"

Fundacja „Ukrainian Charity Exhibitions”, na którą zostanie przekazana część środków ze sprzedaży produktów zaprojektowanych przez Veronikę Blyzniuchenko, zrzesza Ukraińskich artystów niosących pomoc i wsparcie dla osób dotkniętych wojną w Ukrainie. Fundacja za swój główny cel obrała pomoc w rehabilitacji dla osób poszkodowanych w wyniku działań wojennych. Do zakresu swojej działalności zalicza: klasyczną sprzedaż dzieł sztuki za pośrednictwem katalogów, organizację wystaw fizycznych na Ukrainie i za granicą, płatne wystawy cyfrowe za pośrednictwem platformy internetowej, aukcje charytatywne oraz sprzedaż plakatów, czy też pocztówek.

***

Pepco, tak zwany value retailer, to najszybciej rozwijająca się europejska sieć handlowa, oferująca odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez miliony klientów przeprowadzających ponad 28 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 29 tysięcy  pracowników w 18 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3000 sklepów.

Pierwsze sklepy Pepco otwarto w Polsce w 2004 roku, a w 2013 roku firma rozszerzyła swoją działalność na Czechy i Słowację. W okresie pomiędzy 2015 i 2017 rokiem sklepy marki pojawiły się w Chorwacji, na Węgrzech, na Litwie, w Rumunii i Słowenii. Od 2018 roku firma weszła na rynek łotewski, estoński, bułgarski, włoski, serbski, hiszpański, austriacki, niemiecki i grecki. Na wiosnę 2023 roku otworzyła pierwsze sklepy w Portugalii. Jesienią 2023 roku planuje otwarcie kolejnych w Bośni i Hercegowinie.


Kontakt dla mediów:

e-mail: pepco@alertmedia.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach
Media i PR Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
2024-04-24 | 01:00

Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity

INFORMACJA PRASOWA do natychmiastowej publikacji RUSZA PLEBISCYT NA SUPERBOHATERA W PKP INTERCITY Warszawa, 24 kwietnia 2024. Fundacja Nauka. To Lubię wspólnie z PKP Intercity
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.