GlobalSM nowym klientem Brief me
![Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1491088357.png)
Brief me
Klaudyny 16/41
01-684 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl
GlobalSM — agencja marketingu zintegrowanego świadcząca usługi z szeroko rozumianego BTL-u i shopper marketingu dla największych światowych i rodzimych marek, stawia na komunikację PR. Od grudnia br. za działania komunikacyjne i wizerunkowe odpowiada Brief me.
Zespół Brief me w ramach współpracy zajmie się przygotowaniem i realizacją strategii komunikacji GlobalSM. Agencja będzie odpowiedzialna za m.in. media relations, pozycjonowanie ekspertów oraz doradztwo wizerunkowe.
W obszarze tych działań Brief me odpowiedzialna będzie za kompleksową obsługę kontaktów z dziennikarzami mediów marketingowych, biznesowych oraz branżowych.
Rozpoczęcie działań PR przez GlobalSM jest elementem sukcesywnie wdrażanej nowej strategii rozwoju spółki. Wybór Brief me jest wynikiem wcześniejszych, wspólnych doświadczeń oraz zrozumienia potrzeb GlobalSM, a także proklienckiej postawy osób odpowiedzialnych za obsługę klienta po stronie Brief me.
Aneta Gałka, PR Director, Brief me, która w poprzedniej agencji PR miała również okazję współpracować z GlobalSM, wspólnie z zespołem czuwa nad realizacją prac oraz zapewnia wsparcie strategiczne klienta.
GlobalSM to agencja marketingu zintegrowanego świadcząca usługi z szeroko rozumianego BTL-u i shopper marketingu dla największych światowych i rodzimych marek. Firma kompleksowo podchodzi do realizowanych projektów, umiejętnie łącząc dla swoich klientów kompetencje z zakresu trade i brand marketingu. W portfolio Global Shopper Marketing znaleźli się tacy gracze jak m.in.: Heineken, Red Bull, Grupa Żywiec, IKEA, GSK, Hochland, Powerade, STOCK, Żabka, Electrolux, Eurocash, Nestle, MGA, IPN, Techmatik, Coca-cola, PepsiCo i wiele innych.
Brief me jest prężnie rozwijającą agencją komunikacji kreatywnej, działającą w obszarach PR-u i marketingu, o czym więcej na stronie: www.briefme.pl. Dzięki ścisłej współpracy z mediami i dziennikarzami oraz doświadczonemu zespołowi plasuje swoich klientów w takich serwisach i magazynach jak: Forbes, Onet, Puls Biznesu, czy Wirtualne Media, oraz na antenach m.in. Radia Zet, RMF FM, Antyradia oraz wszystkich kanałach Polskiego Radia.
![4DCenter liderem kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_2122852230,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
4DCenter liderem kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych
![Czas poskromić AI w strategii komunikacyjnej](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_198359186,w_258,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Czas poskromić AI w strategii komunikacyjnej
![Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1116824952,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Bankowość
![](https://www.newseria.pl/files/11111/bgk,w_274,_small.jpg)
Samorządy mogą liczyć na rekordowe finansowanie w tej perspektywie finansowej UE. Pierwsze środki już do nich trafiają
– Poza środkami własnymi samorządy mają dostęp do środków unijnych i do kredytów. To są trzy nogi, na których stoi finansowanie jednostek samorządu terytorialnego – podkreśla Mateusz Walewski, główny ekonomista Banku Gospodarstwa Krajowego. Bank w kwietniu br. uruchomił pierwszy instrument finansowany z KPO, czyli pożyczki wspierające zieloną transformację miast, z budżetem wynoszącym prawie 9 mld euro. Samorządy będą mogły sfinansować z tych środków inwestycje, które powodują, że miasto jest bardziej zielone, nowoczesne i przyjazne dla mieszkańców. Samorządy z niecierpliwością wyczekują również reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego, która ma ustabilizować ich sytuację po zmianach wprowadzonych w tzw. Polskim Ładzie.
Regionalne –
Przyspiesza dekarbonizacja ciepłownictwa. Elektrociepłownia w Bydgoszczy od przyszłego roku zrezygnuje z kolejnych kotłów węglowych
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pge-bydgoszcz-foto-2,w_133,r_png,_small.png)
Elektrociepłownia Bydgoszcz II, należąca do PGE Energia Ciepła, wchodzi w kluczowy etap inwestycji, która ma doprowadzić do wyłączenia dwóch z czterech kotłów węglowych i ograniczenia emisji dwutlenku węgla o 17 proc. To oznacza, że od II kwartału 2025 roku mieszkańcy Bydgoszczy będą korzystać z ciepła wytworzonego w nowych niskoemisyjnych źródłach. To jeden z kilku realizowanych projektów PGE Energia Ciepła, które zmierzają do dekarbonizacji w ciepłownictwie.
Nauka
Polski przemysł kosmiczny jest gotowy na zwiększanie udziału w programach Europejskiej Agencji Kosmicznej. Do tego będzie potrzebować coraz więcej wykwalifikowanych kadr
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zpsk-kadry-kosmos-foto,w_133,r_png,_small.png)
Pierwsza grupa młodych inżynierów z Polski rozpoczęła dwuletni staż w ośrodkach Europejskiej Agencji Kosmicznej w Niderlandach, Hiszpanii, Francji i Niemczech. W sumie do 2025 roku na staże do ESA zostanie skierowanych 30 kandydatów z Polski, którzy wezmą udział w kluczowych przedsięwzięciach naukowych i technologicznych agencji. To tylko jedna z inicjatyw nakierowanych na kształcenie kadr do pracy w sektorze kosmicznym. Sytuacja w tym zakresie poprawiła się na przestrzeni ostatnich lat, jednak w związku z szybkim rozwojem branży w nadchodzących latach zapotrzebowanie na wykwalifikowanych ekspertów będzie rosło.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.