Komunikaty PR

Goplana Premium – ekskluzywne praliny na święta

2020-11-04  |  01:00
Biuro prasowe

Pięknie zapakowane praliny doskonałej jakości to jeden z najchętniej kupowanych prezentów z okazji Bożego Narodzenia. W tym roku, po raz pierwszy w świątecznej ofercie Colian znalazła się linia Goplana Premium – limitowana edycja pralin w ekskluzywnych opakowaniach. Globalna marka czekoladowa, która z powodzeniem zdobywa rynki międzynarodowe, będzie dostępna w sprzedaży w Polsce tylko w okresie świątecznym.


Goplana Premium to globalna marka czekoladowa, stworzona na gruncie ponad 100-letniej gwarancji wysokiej jakości czekolady Goplana 1912. Dedykowana wszystkim, zawsze i wszędzie - bez względu na różnice etniczne, kulturowe i pokoleniowe. Goplana Premium to ponadczasowa, wielokulturowa i różnorodna opowieść o radości z małych rzeczy i szczęściu pozornie zwykłych chwil, spędzanych na co dzień i od święta „wokół czekolady”. Jej istotę oddaje hasło: Goplana 1912. Give, Share, Enjoy a Good Life.

Świąteczna oferta Goplany Premium obejmuje praliny idealne na każdą okazję - na prezent, do dzielenia się, wspólnej lub indywidualnej konsumpcji. Znajdziemy w niej wielosmakowe praliny w różnych formatach i gramaturach oraz galaretki w czekoladzie, w eleganckiej i spójnej szacie graficznej.

Praliny stanowią aż 21% słodyczy, które w czasie Bożego Narodzenia trafiają do koszyków zakupowych Polaków. Konsumenci chętnie sięgają zwłaszcza po produkty w pięknych ozdobnych opakowaniach. Sprzedaż pralin premium rośnie w tym czasie o 20%. (Colian za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), Wartość sprzedaży w okresach: X 2018 – XII 2018; X 2019 – XII 2019 (kumulat) w kategorii: praliny). Doskonałą propozycją od Goplany Premium są bomboniery z wyborem pralin z mlecznej i deserowej czekolady z kremowymi nadzieniami w różnych smakach:

  • Goplana Chocolate Secrets (238 g), cena det. ok. 17 zł.
  • Goplana Chocolate Fantasies (165 g), cena det. ok. 14 zł.
  • Goplana Chocolate Creations (114 g i 228 g), cena det. ok. 9 zł i 19 zł odpowiednio

 

Jako niezobowiązujący prezent w mniejszym formacie i atrakcyjnej cenie (do 20 zł) doskonale sprawdzą się:

  • Goplana TWISTY Pistachio (186 g), cena det. ok. 10 zł – praliny z mlecznej czekolady z nadzieniem o smaku pistacjowym i kruszonymi pistacjami
  • Goplana TWISTY Choco-Choco (186 g), cena det. ok. 10 zł - praliny z deserowej czekolady z nadzieniem o smaku czekoladowym i kawałkami czekolady
  • Goplana TWISTY Almondo (186 g), cena det. ok. 10 zł – praliny z mlecznej czekolady z nadzieniem o smaku migdałowym i kruszonymi migdałami
  • Goplana CRISPY Choco-Nut (189 g), cena det. ok. 10 zł. - praliny z deserowej czekolady z czekoladowymi chrupkami i nadzieniem o smaku orzechów laskowych.

 

Biorąc pod uwagę fakt, że 82%sprzedaży w segmencie markowych pralin nadziewanych to produkty do 20 zł (Colian za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), Wartość sprzedaży w okresach: X 2018– XII 2018; X 2019 – XII 2019 (kumulat) w kategorii: praliny.), powyższe propozycje stanowią idealny wybór na każdą sklepową półkę.

Segment galaretek w czekoladzie należy do najszybciej rozwijających się w kategorii pralin! Delikatne galaretki: pomarańczowa, cytrynowa, wiśniowa i czarna porzeczka, oblane deserową czekoladą z linii Goplana DELIGHTS to powrót do smaków dzieciństwa.

W ofercie: Goplana Orange DELIGHTS (190 g), Goplana Lemon DELIGHTS (190 g), Goplana Blackcurrants DELIGHTS oraz Goplana Cherry DELIGHTS (190 g), cena det. ok 10 zł.

 

Świąteczna oferta Goplany Premium otrzyma szerokie wsparcie w punktach sprzedaży. Dla handlowców przygotowano specjalne bożonarodzeniowe ekspozycje paletowe, umożliwiające zbudowanie efektownej „przestrzeni miasteczka” z produktami Colian. Oferta jest dostępna w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji od października br.

 

Producent: Colian Sp. z o.o.                                                                       

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii

Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).

Handel

Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.