Goplana Premium – ekskluzywne praliny na święta
Pięknie zapakowane praliny doskonałej jakości to jeden z najchętniej kupowanych prezentów z okazji Bożego Narodzenia. W tym roku, po raz pierwszy w świątecznej ofercie Colian znalazła się linia Goplana Premium – limitowana edycja pralin w ekskluzywnych opakowaniach. Globalna marka czekoladowa, która z powodzeniem zdobywa rynki międzynarodowe, będzie dostępna w sprzedaży w Polsce tylko w okresie świątecznym.
Goplana Premium to globalna marka czekoladowa, stworzona na gruncie ponad 100-letniej gwarancji wysokiej jakości czekolady Goplana 1912. Dedykowana wszystkim, zawsze i wszędzie - bez względu na różnice etniczne, kulturowe i pokoleniowe. Goplana Premium to ponadczasowa, wielokulturowa i różnorodna opowieść o radości z małych rzeczy i szczęściu pozornie zwykłych chwil, spędzanych na co dzień i od święta „wokół czekolady”. Jej istotę oddaje hasło: Goplana 1912. Give, Share, Enjoy a Good Life.
Świąteczna oferta Goplany Premium obejmuje praliny idealne na każdą okazję - na prezent, do dzielenia się, wspólnej lub indywidualnej konsumpcji. Znajdziemy w niej wielosmakowe praliny w różnych formatach i gramaturach oraz galaretki w czekoladzie, w eleganckiej i spójnej szacie graficznej.
Praliny stanowią aż 21% słodyczy, które w czasie Bożego Narodzenia trafiają do koszyków zakupowych Polaków. Konsumenci chętnie sięgają zwłaszcza po produkty w pięknych ozdobnych opakowaniach. Sprzedaż pralin premium rośnie w tym czasie o 20%. (Colian za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), Wartość sprzedaży w okresach: X 2018 – XII 2018; X 2019 – XII 2019 (kumulat) w kategorii: praliny). Doskonałą propozycją od Goplany Premium są bomboniery z wyborem pralin z mlecznej i deserowej czekolady z kremowymi nadzieniami w różnych smakach:
- Goplana Chocolate Secrets (238 g), cena det. ok. 17 zł.
- Goplana Chocolate Fantasies (165 g), cena det. ok. 14 zł.
- Goplana Chocolate Creations (114 g i 228 g), cena det. ok. 9 zł i 19 zł odpowiednio
Jako niezobowiązujący prezent w mniejszym formacie i atrakcyjnej cenie (do 20 zł) doskonale sprawdzą się:
- Goplana TWISTY Pistachio (186 g), cena det. ok. 10 zł – praliny z mlecznej czekolady z nadzieniem o smaku pistacjowym i kruszonymi pistacjami
- Goplana TWISTY Choco-Choco (186 g), cena det. ok. 10 zł - praliny z deserowej czekolady z nadzieniem o smaku czekoladowym i kawałkami czekolady
- Goplana TWISTY Almondo (186 g), cena det. ok. 10 zł – praliny z mlecznej czekolady z nadzieniem o smaku migdałowym i kruszonymi migdałami
- Goplana CRISPY Choco-Nut (189 g), cena det. ok. 10 zł. - praliny z deserowej czekolady z czekoladowymi chrupkami i nadzieniem o smaku orzechów laskowych.
Biorąc pod uwagę fakt, że 82%sprzedaży w segmencie markowych pralin nadziewanych to produkty do 20 zł (Colian za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), Wartość sprzedaży w okresach: X 2018– XII 2018; X 2019 – XII 2019 (kumulat) w kategorii: praliny.), powyższe propozycje stanowią idealny wybór na każdą sklepową półkę.
Segment galaretek w czekoladzie należy do najszybciej rozwijających się w kategorii pralin! Delikatne galaretki: pomarańczowa, cytrynowa, wiśniowa i czarna porzeczka, oblane deserową czekoladą z linii Goplana DELIGHTS to powrót do smaków dzieciństwa.
W ofercie: Goplana Orange DELIGHTS (190 g), Goplana Lemon DELIGHTS (190 g), Goplana Blackcurrants DELIGHTS oraz Goplana Cherry DELIGHTS (190 g), cena det. ok 10 zł.
Świąteczna oferta Goplany Premium otrzyma szerokie wsparcie w punktach sprzedaży. Dla handlowców przygotowano specjalne bożonarodzeniowe ekspozycje paletowe, umożliwiające zbudowanie efektownej „przestrzeni miasteczka” z produktami Colian. Oferta jest dostępna w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji od października br.
Producent: Colian Sp. z o.o.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.