Komunikaty PR

Graba rusza w gamingową trasę! Przed nami Red Bull StreamOnTour

2021-08-04  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

Siedem dni, ponad 1000 kilometrów i jedyny w swoim rodzaju gamingowy kamper. Paweł “Graba” Grabowski wyruszy w Red Bull Stream on Tour, składający się z czterech przystanków, aby pokazać, że grać można wszędzie i zawsze! Partnerami wydarzenia są BP, Samsung, Logitech, New Balance oraz Garmin. 

Wyjeżdżając w trasę Red Bull Stream on Tour, Graba pokaże Polsce, że grać może każdy oraz grać można wszędzie! Paweł w ciągu siedmiu dni odwiedzi cztery polskie miasta, w których spotka się z innymi gamingowymi influencerami. W każdym z nich na fanów będą czekać liczne atrakcje jak spotkania z gwiazdami polskiego gamingu w strefie Meet&Greet, a miłośnicy cyfrowej rywalizacji będą mogli wyzwać ich na pojedynek w gry jak Gang Beats, Brawl Stars, Clash Royale, czy Assetto Corsa. 

Kamper wystartuje 10 sierpnia z Wrocławia. Jeszcze tego samego dnia, kamper zaparkuje w polskiej stolicy esportu, w Katowicach. Pod Spodkiem stoisko Meet & Greet otworzy Kromka i Lucek, zaś w strefie Free to Play będzie można zagrać w gry oraz sprawdzić swoją wydolność za pomocą Ring Fit Adventures.

12 sierpnia Red Bull Stream on Tour pojawi się w Krakowie, gdzie będzie można zbić piątkę z Kycem i HS-em. Dwójka ta słynie z zamiłowania do sportów motorowych, dlatego obecni goście będą mogli się z nimi zmierzyć na wirtualnym torze wyścigowym w Assetto Corsa. Cyfrowe ściganie byłoby niczym bez kierownic Logitech, które będzie można przetestować w akcji. 

14 sierpnia kamper pojawi się w Warszawie, goszcząc Łoza i NieDaRadka. U brzegu Wisły, a dokładniej w lokalu La Playa Music Bar, będzie można ograć najnowsze produkcje konsoli nowej generacji Playstation 5, jak chociażby Rachet & Clank oraz porozmawiać i wychillować się z zaproszonymi gośćmi.  

Metą trasy będzie gdańska plaża, na którą kamper wjedzie 16 sierpnia. Na nadbałtyckim złotym piasku będzie można spotkać duet w postaci Łosia i Yuuhiego. Zgodnie z anturażem, w strefie free to play można liczyć na rozrywkę w postaci gier Gang Beats, Crash Bandicoot oraz Rocket League. 

Wydarzenie zostało zorganizowane markę Red Bull przy współpracy z agencją gamingową Fantasyexpo. Producent napoju energetycznego od lat jest zaangażowany w wiele sportowych projektów - posiada dwa zespoły F1, trzy drużyny piłkarskie oraz wspiera rozwój wielu indywidualności. Ważną gałęzią działalności austriackiego giganta są esport oraz gaming, które wspiera od lat zarówno w Polsce jak i na całym świecie. Red Bull jest sponsorem między innymi trzech międzynarodowych organizacji esportowych - T1, Cloud9, G2. Na polskiej scenie wspiera organizację HONORIS, która została założona przez dwie legendy polskiego esportu - Wiktora “TaZa” Wojtasa oraz Filipa “NEO” Kubskiego. 

Wszystkie informacje o gamingowej trasie Red Bull znajdują się na stronie https://www.redbull.com/pl-pl/events/red-bull-stream-on-tour/ oraz na kanałach social media Red Bull. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji Biuro prasowe
2025-01-16 | 09:00

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji

RALEIGH, NC / ACCESS Newswire / 21 stycznia 2025 r. / Issuer Direct Corporation (NYSE American:ISDR) („Spółka” lub „Issuer Direct”) ogłosił, że Rada
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję

Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.

Prawo

Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym

Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.

Firma

Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie

Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.