Grupa Good One poprowadzi działania komunikacyjne dla marki Getaway
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. Zakres współpracy obejmuje PR korporacyjny i produktowy, działania w mediach społecznościowych, a także realizację kampanii SEO i SEM. Współpraca rozpoczęła się w styczniu 2023 roku.
Getaway to intuicyjna i kompletna platforma tworząca plany dowolnych podróży na zamówienie klienta. Dzięki dostępowi do preferencyjnych stawek oferowanych przez bazę hotelową i usługową na całym świecie oraz integracji wielu rozwiązań w jednym, narzędzie oszczędza klientowi zarówno czas, jak i pieniądze, dostarczając najlepszą możliwą konfigurację wyjazdu. Uzupełnieniem usługi planowania podróży jest pełna opieka 24/7 oraz organizacja wszelkich formalności, takich jak odprawy online, gromadzenie potwierdzeń i udostępnienie klientowi interaktywnego przewodnika na wyjazd. Misją twórców Getaway jest rozwój platformy w kierunku kompleksowego, zaawansowanego technologicznie narzędzia do komponowania dowolnych podróży i ich obsługi w czasie rzeczywistym, co może przyczynić się do rewolucji w nowoczesnym podróżowaniu. Firma tworzona jest przez zespół zaangażowanych ekspertów z pasją do podróżowania i nowoczesnych technologii.
W ramach współpracy agencja Good One PR odpowiada za stworzenie i realizację kompleksowej strategii PR, w tym prowadzenie biura prasowego, media relations, pozycjonowanie marki, produktów oraz ekspertów firmy w mediach. Współpraca uwzględnia również bieżące doradztwo w zakresie PR, marketingu oraz koncepcji kreatywnych. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Z ramienia agencji Good One PR działania realizuje zespół konsumencki w składzie: Martyna Dziopak, Senior Account Manager oraz Marta Paczka, Senior Account Executive.
Agencja Social Lama zajmie się kompleksową obsługą komunikacji marki w mediach społecznościowych. Działania stałe obejmować będą budowanie rozpoznawalności i eksperckiego wizerunku marki oraz tworzenie zaangażowanej społeczności. Za obsługę działań tej agencji odpowiadać będzie zespół, którego prace będą koordynowane przez Magdalenę Sobczak, Social Media Consultanta.
Agencja SeoFly, w ramach współpracy z Getaway, będzie odpowiadać m.in. za pozycjonowanie i monitoring słów kluczowych, wykonanie audytu strony marki i jej monitoring, Link Building, przygotowanie treści do wykorzystania na stronie, a także monitoring widoczności strony Klienta w wyszukiwarce Google. Działania realizowane dla Getaway poprowadzi zespół, którego prace będzie koordynować Mariusz Jałyński, manager SEO.
Grupa marketingowa Good One zapewnia kompleksowość usług poprzez dostęp do specjalistów z takich obszarów, jak: PR, digital, social media, SEO i SEM, a także influencer marketing. Siedziba główna firmy mieści się w Warszawie, na Żoliborzu. Oddział lokalny agencji Good One PR znajduje się w pop-upie biurowym „Pod Ciśnieniem” we Wrocławiu. W ubiegłorocznym raporcie "Agencje Public Relations 2022", wydanym przez Media Marketing Polska, Good One PR otrzymała tytuł Agencji PR 2022 Roku, czyli nagrodę główną w kategorii agencji średnich. W poprzednich latach realizowane przez nią projekty zostały nagrodzone w konkursach PR Wings oraz Złote Spinacze.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.