Komunikaty PR

Grupa PMPG Polskie Media uruchamia nowy serwis

2024-02-28  |  11:14
Biuro prasowe

PMPG Polskie Media, holding mediowy notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, zwiększa ofertę proponowanych treści. AWR Wprost, będąca częścią Grupy, uruchamia nowy serwis kulinarny Smaki.pl. PMPG kontynuuje działania nastawione na powiększenie grupy docelowej odbiorców poprzez dywersyfikację przekazywanych treści, dzięki zwiększaniu liczby nowych formatów oraz tworzeniu nowych serwisów tematycznych.

- Dążymy do ciągłego rozwoju i poszerzania naszej oferty, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom odbiorców. Otwarcie serwisu Smaki.pl stanowi jeden z wielu kroków w tym kierunku. Planujemy także zwiększać liczbę formatów na naszych istniejących serwisach – Wprost.pl i Dorzeczy.pl, aby jeszcze lepiej spełnić potrzeby naszej rosnącej grupy odbiorców – komentuje Katarzyna Gintrowska, prezes zarządu PMPG Polskie Media.

Smaki.pl to serwis kulinarny dedykowany różnorodnym grupom użytkowników. Poprzez jego uruchomienie PMPG Polskie Media chce docierać do szerokiej, ale jednocześnie zaangażowanej grupy odbiorców, zarówno pasjonatów gotowania, osób szukających szybkich i prostych rozwiązań, jak i miłośników zdrowego jedzenia. W serwisie publikowane są starannie dobierane i redagowane treści kulinarne – przepisy i porady, z naciskiem na jakość, dokładność i nowoczesne podejście do gotowania.

- Smaki.pl to nie tylko kolejny serwis internetowy. To interaktywna przestrzeń, w której pasjonaci gotowania, od początkujących po zaawansowanych kucharzy, znajdą inspiracje, cenne wskazówki i przepisy na każdą okazję. Nasz cel to nie tylko dostarczanie treści, ale także budowanie społeczności  miłośników dobrej kuchni, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami i pomysłami – dodaje Katarzyna Gintrowska.

W przeszłości PMPG Polskie Media zajmowało się kategorią kulinaria, jednak na mniejszą skalę. Decyzja o otworzeniu nowego serwisu jest spowodowana dynamicznymi zmianami na rynku mediów i wzrastającym zainteresowaniem odbiorców tą tematyką. Nowy portal tworzy dedykowana redakcja, która składa się z doświadczonych redaktorów. Dzięki temu Smaki.pl będą oferować jakościowe i urozmaicone treści kulinarne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.