Komunikaty PR

Grupa PMPG Polskie Media uruchamia nowy serwis

2024-02-28  |  11:14
Biuro prasowe

PMPG Polskie Media, holding mediowy notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, zwiększa ofertę proponowanych treści. AWR Wprost, będąca częścią Grupy, uruchamia nowy serwis kulinarny Smaki.pl. PMPG kontynuuje działania nastawione na powiększenie grupy docelowej odbiorców poprzez dywersyfikację przekazywanych treści, dzięki zwiększaniu liczby nowych formatów oraz tworzeniu nowych serwisów tematycznych.

- Dążymy do ciągłego rozwoju i poszerzania naszej oferty, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom odbiorców. Otwarcie serwisu Smaki.pl stanowi jeden z wielu kroków w tym kierunku. Planujemy także zwiększać liczbę formatów na naszych istniejących serwisach – Wprost.pl i Dorzeczy.pl, aby jeszcze lepiej spełnić potrzeby naszej rosnącej grupy odbiorców – komentuje Katarzyna Gintrowska, prezes zarządu PMPG Polskie Media.

Smaki.pl to serwis kulinarny dedykowany różnorodnym grupom użytkowników. Poprzez jego uruchomienie PMPG Polskie Media chce docierać do szerokiej, ale jednocześnie zaangażowanej grupy odbiorców, zarówno pasjonatów gotowania, osób szukających szybkich i prostych rozwiązań, jak i miłośników zdrowego jedzenia. W serwisie publikowane są starannie dobierane i redagowane treści kulinarne – przepisy i porady, z naciskiem na jakość, dokładność i nowoczesne podejście do gotowania.

- Smaki.pl to nie tylko kolejny serwis internetowy. To interaktywna przestrzeń, w której pasjonaci gotowania, od początkujących po zaawansowanych kucharzy, znajdą inspiracje, cenne wskazówki i przepisy na każdą okazję. Nasz cel to nie tylko dostarczanie treści, ale także budowanie społeczności  miłośników dobrej kuchni, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami i pomysłami – dodaje Katarzyna Gintrowska.

W przeszłości PMPG Polskie Media zajmowało się kategorią kulinaria, jednak na mniejszą skalę. Decyzja o otworzeniu nowego serwisu jest spowodowana dynamicznymi zmianami na rynku mediów i wzrastającym zainteresowaniem odbiorców tą tematyką. Nowy portal tworzy dedykowana redakcja, która składa się z doświadczonych redaktorów. Dzięki temu Smaki.pl będą oferować jakościowe i urozmaicone treści kulinarne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach
Media i PR Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
2024-04-24 | 01:00

Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity

INFORMACJA PRASOWA do natychmiastowej publikacji RUSZA PLEBISCYT NA SUPERBOHATERA W PKP INTERCITY Warszawa, 24 kwietnia 2024. Fundacja Nauka. To Lubię wspólnie z PKP Intercity
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.