Grupa PMPG Polskie Media uruchamia nowy serwis
PMPG Polskie Media, holding mediowy notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, zwiększa ofertę proponowanych treści. AWR Wprost, będąca częścią Grupy, uruchamia nowy serwis kulinarny Smaki.pl. PMPG kontynuuje działania nastawione na powiększenie grupy docelowej odbiorców poprzez dywersyfikację przekazywanych treści, dzięki zwiększaniu liczby nowych formatów oraz tworzeniu nowych serwisów tematycznych.
- Dążymy do ciągłego rozwoju i poszerzania naszej oferty, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom odbiorców. Otwarcie serwisu Smaki.pl stanowi jeden z wielu kroków w tym kierunku. Planujemy także zwiększać liczbę formatów na naszych istniejących serwisach – Wprost.pl i Dorzeczy.pl, aby jeszcze lepiej spełnić potrzeby naszej rosnącej grupy odbiorców – komentuje Katarzyna Gintrowska, prezes zarządu PMPG Polskie Media.
Smaki.pl to serwis kulinarny dedykowany różnorodnym grupom użytkowników. Poprzez jego uruchomienie PMPG Polskie Media chce docierać do szerokiej, ale jednocześnie zaangażowanej grupy odbiorców, zarówno pasjonatów gotowania, osób szukających szybkich i prostych rozwiązań, jak i miłośników zdrowego jedzenia. W serwisie publikowane są starannie dobierane i redagowane treści kulinarne – przepisy i porady, z naciskiem na jakość, dokładność i nowoczesne podejście do gotowania.
- Smaki.pl to nie tylko kolejny serwis internetowy. To interaktywna przestrzeń, w której pasjonaci gotowania, od początkujących po zaawansowanych kucharzy, znajdą inspiracje, cenne wskazówki i przepisy na każdą okazję. Nasz cel to nie tylko dostarczanie treści, ale także budowanie społeczności miłośników dobrej kuchni, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami i pomysłami – dodaje Katarzyna Gintrowska.
W przeszłości PMPG Polskie Media zajmowało się kategorią kulinaria, jednak na mniejszą skalę. Decyzja o otworzeniu nowego serwisu jest spowodowana dynamicznymi zmianami na rynku mediów i wzrastającym zainteresowaniem odbiorców tą tematyką. Nowy portal tworzy dedykowana redakcja, która składa się z doświadczonych redaktorów. Dzięki temu Smaki.pl będą oferować jakościowe i urozmaicone treści kulinarne.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.