G-SHOCK ogłasza współpracę z JANUSZEM WALCZUKIEM
Kultowa marka G-SHOCK, tworząca ponadczasowe i niezwykle wytrzymałe zegarki nawiązuje współpracę z idolem generacji Z - raperem Januszem Walczukiem. Działania z muzykiem są kolejnym elementem kampanii G-SHOCK 4.0 oraz BUILT DIFFERENT.
Janusz Walczuk w ciągu ostatnich trzech lat wydał trzy solowe albumy, które od razu zyskały status złotych oraz otrzymały liczne wyróżnienia. Nie każdy jednak wie, że muzyk spełnia się także jako realizator dźwięku i producent, a początki jego kariery sięgają roku 2013. To właśnie lata doświadczeń, ciężka praca i nauka z każdej porażki pozwoliły mu dojść do etapu, w którym jest teraz i zyskać miano “głosu pokolenia Z”.
Jest autorem hitowych singli “Teleport”, “Janusz Walczuk”, “Offside”, “Ekstremalne sporty”, “Sady Żoliborskie”. I to właśnie słynne stołeczne Sady Żoliborskie stały się tłem dla stworzenia spotu promującego współpracę z marką. Podczas wiosennego joggingu po Żoliborzu Janusz trafia na drzewo, którego konary skrywają liczne skarby - modele zegarków G-SHOCK w różnych energetycznych i wyrazistych kolorach, które korespondują z codziennym, lekko nonszalanckim stylem rapera.
- G-SHOCK to marka, która w swoim DNA ma wpisany indywidualizm i niepokorny charakter. Marka, która wyrasta z kultury streestyle’u i streetart’u, pozwala wyrażać siebie. Te same wartości towarzyszą także mnie - zarówno w życiu, jak i na scenie - mówi Janusz Walczuk.
G-SHOCK w tym roku hucznie świętuje swoje 40-lecie. Od początku istnienia produkty marki dedykowane były osobom, dla których ważne są ich własne przekonania i które nie boją się iść pod prąd i wyróżnić z tłumu. To właśnie do nich kierowana jest kampania #BuiltDifferent oraz wybór nowego ambasadora.
- Janusz Walczuk posiada szeroką grupę fanów pośród pokolenia Z dlatego pomyśleliśmy, aby to właśnie on został twarzą kolekcji G-SHOCK dedykowanej tej grupie docelowej. Ogromnie nas cieszy, że niezwykła energia i kreatywność Janusza współgra z naszymi produktami i w najbliższym czasie będziemy mogli towarzyszyć mu nie tylko w trakcie najważniejszych dla niego wydarzeń, ale razem stworzyć wyjątkową edycję limitowaną - dodaje Anna Miksztal, Brand Manager marki G-SHOCK.
Zegarki G-SHOCK cenione są przez użytkowników z całego świata za swoją niezawodność i wytrzymałość. Produkty są odporne na uszkodzenia, wodoszczelne do 200 m głębokości i wstrząsoodporne. Dodatkowo, czasomierze charakteryzuje nowoczesny design i stylistyka, dzięki czemu często wybierane są przez wymagających klientów, również z pokolenia Z.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.