G-SHOCK ogłasza współpracę z JANUSZEM WALCZUKIEM
Kultowa marka G-SHOCK, tworząca ponadczasowe i niezwykle wytrzymałe zegarki nawiązuje współpracę z idolem generacji Z - raperem Januszem Walczukiem. Działania z muzykiem są kolejnym elementem kampanii G-SHOCK 4.0 oraz BUILT DIFFERENT.
Janusz Walczuk w ciągu ostatnich trzech lat wydał trzy solowe albumy, które od razu zyskały status złotych oraz otrzymały liczne wyróżnienia. Nie każdy jednak wie, że muzyk spełnia się także jako realizator dźwięku i producent, a początki jego kariery sięgają roku 2013. To właśnie lata doświadczeń, ciężka praca i nauka z każdej porażki pozwoliły mu dojść do etapu, w którym jest teraz i zyskać miano “głosu pokolenia Z”.
Jest autorem hitowych singli “Teleport”, “Janusz Walczuk”, “Offside”, “Ekstremalne sporty”, “Sady Żoliborskie”. I to właśnie słynne stołeczne Sady Żoliborskie stały się tłem dla stworzenia spotu promującego współpracę z marką. Podczas wiosennego joggingu po Żoliborzu Janusz trafia na drzewo, którego konary skrywają liczne skarby - modele zegarków G-SHOCK w różnych energetycznych i wyrazistych kolorach, które korespondują z codziennym, lekko nonszalanckim stylem rapera.
- G-SHOCK to marka, która w swoim DNA ma wpisany indywidualizm i niepokorny charakter. Marka, która wyrasta z kultury streestyle’u i streetart’u, pozwala wyrażać siebie. Te same wartości towarzyszą także mnie - zarówno w życiu, jak i na scenie - mówi Janusz Walczuk.
G-SHOCK w tym roku hucznie świętuje swoje 40-lecie. Od początku istnienia produkty marki dedykowane były osobom, dla których ważne są ich własne przekonania i które nie boją się iść pod prąd i wyróżnić z tłumu. To właśnie do nich kierowana jest kampania #BuiltDifferent oraz wybór nowego ambasadora.
- Janusz Walczuk posiada szeroką grupę fanów pośród pokolenia Z dlatego pomyśleliśmy, aby to właśnie on został twarzą kolekcji G-SHOCK dedykowanej tej grupie docelowej. Ogromnie nas cieszy, że niezwykła energia i kreatywność Janusza współgra z naszymi produktami i w najbliższym czasie będziemy mogli towarzyszyć mu nie tylko w trakcie najważniejszych dla niego wydarzeń, ale razem stworzyć wyjątkową edycję limitowaną - dodaje Anna Miksztal, Brand Manager marki G-SHOCK.
Zegarki G-SHOCK cenione są przez użytkowników z całego świata za swoją niezawodność i wytrzymałość. Produkty są odporne na uszkodzenia, wodoszczelne do 200 m głębokości i wstrząsoodporne. Dodatkowo, czasomierze charakteryzuje nowoczesny design i stylistyka, dzięki czemu często wybierane są przez wymagających klientów, również z pokolenia Z.
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.