Herlitz i Pelikan z bohaterami AKADEMII PANA KLEKSA
Pan Kleks powraca nie tylko na ekrany kin – pojawi się również w szkołach i domach, przy każdym uruchomieniu wyobraźni. Wszystko za sprawą marek Herlitz i Pelikan, które wraz z oficjalną premierą filmu w kinach (5 stycznia) wypuszczają serię produktów na licencji AKADEMII PANA KLEKSA. Wśród nich znajdą się zeszyty, bruliony, notesy, teczki, farby, długopisy, naklejki i wiele więcej.
AKADEMIA PANA KLEKSA to zdecydowanie najgorętsza premiera kinowa tegorocznej zimy, wyzwalająca niekończące się pokłady wyobraźni. Przy okazji realizacji całkiem nowej bajki znajdzie się też miejsce na produkty, które przygotowała dla swoich klientów Grupa PELIKAN. Już 5 stycznia na rynku artykułów szkolnych i kreatywnych zadebiutuje seria artykułów na licencji najnowszej, uwspółcześnionej wersji klasycznej opowieści Jana Brzechwy, poszerzająca wykreowany świat po wyjściu z sali kinowej.
– Chcemy wykorzystać potencjał stojący za światem AKADEMII PANA KLEKSA, aby inkrementalnie budować kategorię produktów szkolnych. Przygotowaliśmy bardzo atrakcyjną oraz spójną kolekcję, podzieloną na artykuły papiernicze i kreatywne. To idealnie dopasowana licencja. Świat Pana Kleksa zachęca do pobudzania wyobraźni i kreatywności i tak chcemy kojarzyć nasze marki. Wierzymy, że wśród naszych niezwykłych zeszytów i magicznych przyborów szkolnych dzieci odnajdą klucz do pobudzenia ciekawości i wyobraźni, a zarazem będą dobrze się bawić, zarówno w szkole, jak i w domu – mówi Jacek Pobłocki, Head of Marketing w polskim oddziale Herlitz/Pelikan Group.
Herlitz i Pelikan witają w świecie wyobraźni
Efektem współpracy z twórcami filmu są produkty dwóch marek wchodzących w skład Grupy PELIKAN: Herlitz oraz Pelikan, które będą pomagać w przeniesieniu świata przedstawionego w filmie do szkoły lub domowego zacisza.
Wśród artykułów papierniczych spod znaku Herlitz znajdą się zeszyty, bruliony, kołonotatniki, notesy i księgi. Na przykład Księga Wyobraźni – służąca do zapisywania myśli, marzeń i snów, pobudzająca wyobraźnię.
Z kolei w ramach marki Pelikan na klientów czekać będą artykuły plastyczne oraz do pisania: farby, kredki, bloki kreatywne z tutorialami, teczki, plastelina, kleje, gumki, długopisy, naklejki i kolorowanki. Pojawi się również ulubiony kolor profesora Kleksa – burgund, który znajdziemy w kredkach, plastelinie i farbkach.
Produkty będą wzbogacone o wizerunki ulubionych postaci pojawiających się na kinowym ekranie, cytaty z filmu, najciekawsze fragmenty scenariusza, zadania dla fanów Pana Kleksa i dodatkowe elementy edukacyjne.
Seria z bohaterami AKADEMII PANA KLEKSA dostępna będzie w szerokiej dystrybucji w sklepach na terenie całego kraju.
Więcej na stronie: sklepherlitz.pl/kleks

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Unijne mechanizmy ułatwiają zwiększenie wydatków na obronność przez europejskie kraje NATO. Ważnym aspektem infrastruktura podwójnego zastosowania
Wydatki na obronność w krajach NATO mają wzrosnąć do 2035 roku do 5 proc. PKB. W dużej mierze będzie to możliwe dzięki Unii Europejskiej, która stworzyła ramy umożliwiające krajom członkowskim realizację celów NATO w zakresie obronności, nie tylko poprzez finansowanie i inwestycje, ale także poprzez elastyczność budżetową. – To pełna synergia, można powiedzieć, że Unia Europejska współfinansuje razem z państwami członkowskimi cele zdolnościowe NATO – ocenia Paweł Zalewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.