Komunikaty PR

Herlitz i Pelikan z bohaterami AKADEMII PANA KLEKSA

2024-01-11  |  08:00
Biuro prasowe

Pan Kleks powraca nie tylko na ekrany kin – pojawi się również w szkołach i domach, przy każdym uruchomieniu wyobraźni. Wszystko za sprawą marek Herlitz i Pelikan, które wraz z oficjalną premierą filmu w kinach (5 stycznia) wypuszczają serię produktów na licencji AKADEMII PANA KLEKSA. Wśród nich znajdą się zeszyty, bruliony, notesy, teczki, farby, długopisy, naklejki i wiele więcej. 

AKADEMIA PANA KLEKSA to zdecydowanie najgorętsza premiera kinowa tegorocznej zimy, wyzwalająca niekończące się pokłady wyobraźni. Przy okazji realizacji całkiem nowej bajki znajdzie się też miejsce na produkty, które przygotowała dla swoich klientów Grupa PELIKAN. Już 5 stycznia na rynku artykułów szkolnych i kreatywnych zadebiutuje seria artykułów na licencji najnowszej, uwspółcześnionej wersji klasycznej opowieści Jana Brzechwy, poszerzająca wykreowany świat po wyjściu z sali kinowej. 

– Chcemy wykorzystać potencjał stojący za światem AKADEMII PANA KLEKSA, aby inkrementalnie budować kategorię produktów szkolnych. Przygotowaliśmy bardzo atrakcyjną oraz spójną kolekcję, podzieloną na artykuły papiernicze i kreatywne. To idealnie dopasowana licencja. Świat Pana Kleksa zachęca do pobudzania wyobraźni i kreatywności i tak chcemy kojarzyć nasze marki. Wierzymy, że wśród naszych niezwykłych zeszytów i magicznych przyborów szkolnych dzieci odnajdą klucz do pobudzenia ciekawości i wyobraźni, a zarazem będą dobrze się bawić, zarówno w szkole, jak i w domu – mówi Jacek Pobłocki, Head of Marketing w polskim oddziale Herlitz/Pelikan Group. 

Herlitz i Pelikan witają w świecie wyobraźni 

Efektem współpracy z twórcami filmu są produkty dwóch marek wchodzących w skład Grupy PELIKAN: Herlitz oraz Pelikan, które będą pomagać w przeniesieniu świata przedstawionego w filmie do szkoły lub domowego zacisza. 

Wśród artykułów papierniczych spod znaku Herlitz znajdą się zeszyty, bruliony, kołonotatniki, notesy i księgi. Na przykład Księga Wyobraźni – służąca do zapisywania myśli, marzeń i snów, pobudzająca wyobraźnię.

Z kolei w ramach marki Pelikan na klientów czekać będą artykuły plastyczne oraz do pisania: farby, kredki, bloki kreatywne z tutorialami, teczki, plastelina, kleje, gumki, długopisy, naklejki i kolorowanki. Pojawi się również ulubiony kolor profesora Kleksa – burgund, który znajdziemy w kredkach, plastelinie i farbkach. 

Produkty będą wzbogacone o wizerunki ulubionych postaci pojawiających się na kinowym ekranie, cytaty z filmu, najciekawsze fragmenty scenariusza, zadania dla fanów Pana Kleksa i dodatkowe elementy edukacyjne. 

Seria z bohaterami AKADEMII PANA KLEKSA dostępna będzie w szerokiej dystrybucji w sklepach na terenie całego kraju. 

Więcej na stronie: sklepherlitz.pl/kleks

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów Biuro prasowe
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania
Media i PR Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.
2024-07-01 | 13:00

Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.

We wtorek 25 czerwca 2024 r. rusza przyjmowanie zgłoszeń do 4. edycji konkursu polskiej branży Public Relations PR WINGS. Organizator – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR),

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy czekają na doprecyzowanie przepisów dotyczących Małego ZUS-u Plus. W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em

Oddziały Biura Rzecznika MŚP prowadzą już ponad 600 spraw dotyczących Małego ZUS-u Plus. Przedmiotem sporu z ZUS-em jest interpretacja, jak długo – dwa czy trzy lata – powinna trwać przerwa, po upływie której przedsiębiorca może ponownie skorzystać z niższych składek. Pod koniec czerwca Sąd Okręgowy w Gorzowie Wielkopolskim wydał pierwszy wyrok, w którym podzielił korzystną dla przedsiębiorców argumentację Rzecznika MŚP. – Nie stanowi on jeszcze o linii interpretacyjnej. Czekamy na wejście w życie ustawy deregulacyjnej, która ułatwi od stycznia przedsiębiorcom przechodzenie na Mały ZUS Plus – mówi Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Problemy społeczne

Awaria CrowdStrike’a miała podobne skutki jak potencjalny cyberatak. Uzależnienie od technologii to ryzyko wyłączenia całych gałęzi gospodarki

Ogromna awaria systemu Windows, wywołanego błędem w aktualizacji oprogramowania CrowdStrike, doprowadziła do globalnego paraliżu. Przestały działać systemy istotne z perspektywy codziennego życia milionów ludzi. Tylko w piątek odwołano kilka tysięcy lotów na całym świecie,  a w części regionów w USA nie działał numer alarmowy. – To pokazuje, że im bardziej jesteśmy uzależnieni od technologii, tym łatwiej wykluczyć wręcz całe gałęzie gospodarki, a podobne skutki mógłby mieć cyberatak – ocenia Krzysztof Izdebski z Fundacji im. Stefana Batorego. Jego zdaniem tego typu incydenty są nie do uniknięcia i trzeba się na nie lepiej przygotować.

Ochrona środowiska

Nowelizacja przepisów ma przyspieszyć rozwój farm wiatrowych. Do 2040 roku Polska może mieć zainstalowane w nich ponad 40 GW mocy

Jeszcze w tym kwartale ma zostać przyjęty przez rząd projekt zmian w ustawie o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych. Nowelizacja zmniejsza minimalną odległość turbin wiatrowych od zabudowań do 500 m. Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej ocenia, że zmiana odległości zwiększy potencjał energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie, do poziomu 41,1 GW. – Branża czeka też na przyspieszenie procedur, przede wszystkim procedury środowiskowej i całego procesu zmiany przeznaczenia gruntów – mówi Anna Kosińska, członkini zarządu Res Global Investment.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.