Herlitz i Pelikan z bohaterami AKADEMII PANA KLEKSA
Pan Kleks powraca nie tylko na ekrany kin – pojawi się również w szkołach i domach, przy każdym uruchomieniu wyobraźni. Wszystko za sprawą marek Herlitz i Pelikan, które wraz z oficjalną premierą filmu w kinach (5 stycznia) wypuszczają serię produktów na licencji AKADEMII PANA KLEKSA. Wśród nich znajdą się zeszyty, bruliony, notesy, teczki, farby, długopisy, naklejki i wiele więcej.
AKADEMIA PANA KLEKSA to zdecydowanie najgorętsza premiera kinowa tegorocznej zimy, wyzwalająca niekończące się pokłady wyobraźni. Przy okazji realizacji całkiem nowej bajki znajdzie się też miejsce na produkty, które przygotowała dla swoich klientów Grupa PELIKAN. Już 5 stycznia na rynku artykułów szkolnych i kreatywnych zadebiutuje seria artykułów na licencji najnowszej, uwspółcześnionej wersji klasycznej opowieści Jana Brzechwy, poszerzająca wykreowany świat po wyjściu z sali kinowej.
– Chcemy wykorzystać potencjał stojący za światem AKADEMII PANA KLEKSA, aby inkrementalnie budować kategorię produktów szkolnych. Przygotowaliśmy bardzo atrakcyjną oraz spójną kolekcję, podzieloną na artykuły papiernicze i kreatywne. To idealnie dopasowana licencja. Świat Pana Kleksa zachęca do pobudzania wyobraźni i kreatywności i tak chcemy kojarzyć nasze marki. Wierzymy, że wśród naszych niezwykłych zeszytów i magicznych przyborów szkolnych dzieci odnajdą klucz do pobudzenia ciekawości i wyobraźni, a zarazem będą dobrze się bawić, zarówno w szkole, jak i w domu – mówi Jacek Pobłocki, Head of Marketing w polskim oddziale Herlitz/Pelikan Group.
Herlitz i Pelikan witają w świecie wyobraźni
Efektem współpracy z twórcami filmu są produkty dwóch marek wchodzących w skład Grupy PELIKAN: Herlitz oraz Pelikan, które będą pomagać w przeniesieniu świata przedstawionego w filmie do szkoły lub domowego zacisza.
Wśród artykułów papierniczych spod znaku Herlitz znajdą się zeszyty, bruliony, kołonotatniki, notesy i księgi. Na przykład Księga Wyobraźni – służąca do zapisywania myśli, marzeń i snów, pobudzająca wyobraźnię.
Z kolei w ramach marki Pelikan na klientów czekać będą artykuły plastyczne oraz do pisania: farby, kredki, bloki kreatywne z tutorialami, teczki, plastelina, kleje, gumki, długopisy, naklejki i kolorowanki. Pojawi się również ulubiony kolor profesora Kleksa – burgund, który znajdziemy w kredkach, plastelinie i farbkach.
Produkty będą wzbogacone o wizerunki ulubionych postaci pojawiających się na kinowym ekranie, cytaty z filmu, najciekawsze fragmenty scenariusza, zadania dla fanów Pana Kleksa i dodatkowe elementy edukacyjne.
Seria z bohaterami AKADEMII PANA KLEKSA dostępna będzie w szerokiej dystrybucji w sklepach na terenie całego kraju.
Więcej na stronie: sklepherlitz.pl/kleks

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.