Influencerzy udekorowali swoje wnętrza z Ritter Sport
W ramach najnowszej kampanii marka Ritter Sport nawiązała współpracę z influencerami związanymi z szeroko pojętą tematyką home decor. Wszystko po to, by wspólnie zainspirować swoich odbiorców do eksperymentowania z kolorami we wnętrzach.
Kreatywne paczki, wysłane do influencerów, zawierały list z zadaniem, czekolady Ritter Sport w różnych smakach i… odpowiadające im kolorystycznie farby do malowania wnętrz o nazwach: MARZIPAN, WHITE WHOLE HAZELNUT, DARK ALMOND & ORANGE, STRAWBERRY YOGURT, HAZELNUTS i COCONUT. Zostały one wyprodukowane
w limitowanych seriach, specjalnie na potrzeby akcji.
– Akcja miała na celu z jednej strony zaskoczyć odbiorców, pokazując teoretycznie niemożliwe połączenie słodyczy i farb, a z drugiej, że inspiracji możemy szukać wszędzie, także na opakowaniu ulubionej czekolady. Zaangażowani w program metamorfoz twórcy udowodnili, że smak to dużo szersze pojęcie i możemy go pobudzać delektując się smacznymi przekąskami, ale także otaczając się pięknymi przedmiotami bądź przebywając w zachwycających kolorami wnętrzach – komentuje Dominika Barycka, Brand Managerka marki Ritter Sport w Novi FMCG Sp. z o.o.
Na profilach influencerów zaangażowanych do kampanii umieszczone zostały publikacje pokazujące proces wprowadzania kolorów do ich codzienności. Tworzyli oni autorskie dekoracje i stylizacje właśnie z wykorzystaniem limitowanych farb Ritter Sport. Conchita Home zaprezentowała metamorfozę starej komody, Ourchoys udekorowali krzesło oraz namalowali własny obraz, Colores de mi alma odmieniła wnętrze domku do zabawy dla dzieci, natomiast odinspiracjidorealizacji nadała zwykłej ścianie nowego wymiaru, umieszczając na niej obraz w całości namalowany farbami od Ritter Sport.
Akcja Ritter Sport z influencerami stanowiła część większej kampanii, w ramach której odbyła się także sprzedażowa kampania OOH oraz aktywacja konsumencka. W przypadku tej drugiej uczestnicy konkursu, zainspirowani realizacjami współpracujących z Ritter Sport twórców oraz smakami i kolorystyką swoich ulubionych czekolad, przesyłali zgłoszenia pokazujące je na tle odpowiadających im kolorystycznie przedmiotów w swoich domach.
Kampanię przygotowała i zrealizowała agencja 19 Południk.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.