Influencerzy udekorowali swoje wnętrza z Ritter Sport
W ramach najnowszej kampanii marka Ritter Sport nawiązała współpracę z influencerami związanymi z szeroko pojętą tematyką home decor. Wszystko po to, by wspólnie zainspirować swoich odbiorców do eksperymentowania z kolorami we wnętrzach.
Kreatywne paczki, wysłane do influencerów, zawierały list z zadaniem, czekolady Ritter Sport w różnych smakach i… odpowiadające im kolorystycznie farby do malowania wnętrz o nazwach: MARZIPAN, WHITE WHOLE HAZELNUT, DARK ALMOND & ORANGE, STRAWBERRY YOGURT, HAZELNUTS i COCONUT. Zostały one wyprodukowane
w limitowanych seriach, specjalnie na potrzeby akcji.
– Akcja miała na celu z jednej strony zaskoczyć odbiorców, pokazując teoretycznie niemożliwe połączenie słodyczy i farb, a z drugiej, że inspiracji możemy szukać wszędzie, także na opakowaniu ulubionej czekolady. Zaangażowani w program metamorfoz twórcy udowodnili, że smak to dużo szersze pojęcie i możemy go pobudzać delektując się smacznymi przekąskami, ale także otaczając się pięknymi przedmiotami bądź przebywając w zachwycających kolorami wnętrzach – komentuje Dominika Barycka, Brand Managerka marki Ritter Sport w Novi FMCG Sp. z o.o.
Na profilach influencerów zaangażowanych do kampanii umieszczone zostały publikacje pokazujące proces wprowadzania kolorów do ich codzienności. Tworzyli oni autorskie dekoracje i stylizacje właśnie z wykorzystaniem limitowanych farb Ritter Sport. Conchita Home zaprezentowała metamorfozę starej komody, Ourchoys udekorowali krzesło oraz namalowali własny obraz, Colores de mi alma odmieniła wnętrze domku do zabawy dla dzieci, natomiast odinspiracjidorealizacji nadała zwykłej ścianie nowego wymiaru, umieszczając na niej obraz w całości namalowany farbami od Ritter Sport.
Akcja Ritter Sport z influencerami stanowiła część większej kampanii, w ramach której odbyła się także sprzedażowa kampania OOH oraz aktywacja konsumencka. W przypadku tej drugiej uczestnicy konkursu, zainspirowani realizacjami współpracujących z Ritter Sport twórców oraz smakami i kolorystyką swoich ulubionych czekolad, przesyłali zgłoszenia pokazujące je na tle odpowiadających im kolorystycznie przedmiotów w swoich domach.
Kampanię przygotowała i zrealizowała agencja 19 Południk.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.