Influencerzy udekorowali swoje wnętrza z Ritter Sport
W ramach najnowszej kampanii marka Ritter Sport nawiązała współpracę z influencerami związanymi z szeroko pojętą tematyką home decor. Wszystko po to, by wspólnie zainspirować swoich odbiorców do eksperymentowania z kolorami we wnętrzach.
Kreatywne paczki, wysłane do influencerów, zawierały list z zadaniem, czekolady Ritter Sport w różnych smakach i… odpowiadające im kolorystycznie farby do malowania wnętrz o nazwach: MARZIPAN, WHITE WHOLE HAZELNUT, DARK ALMOND & ORANGE, STRAWBERRY YOGURT, HAZELNUTS i COCONUT. Zostały one wyprodukowane
w limitowanych seriach, specjalnie na potrzeby akcji.
– Akcja miała na celu z jednej strony zaskoczyć odbiorców, pokazując teoretycznie niemożliwe połączenie słodyczy i farb, a z drugiej, że inspiracji możemy szukać wszędzie, także na opakowaniu ulubionej czekolady. Zaangażowani w program metamorfoz twórcy udowodnili, że smak to dużo szersze pojęcie i możemy go pobudzać delektując się smacznymi przekąskami, ale także otaczając się pięknymi przedmiotami bądź przebywając w zachwycających kolorami wnętrzach – komentuje Dominika Barycka, Brand Managerka marki Ritter Sport w Novi FMCG Sp. z o.o.
Na profilach influencerów zaangażowanych do kampanii umieszczone zostały publikacje pokazujące proces wprowadzania kolorów do ich codzienności. Tworzyli oni autorskie dekoracje i stylizacje właśnie z wykorzystaniem limitowanych farb Ritter Sport. Conchita Home zaprezentowała metamorfozę starej komody, Ourchoys udekorowali krzesło oraz namalowali własny obraz, Colores de mi alma odmieniła wnętrze domku do zabawy dla dzieci, natomiast odinspiracjidorealizacji nadała zwykłej ścianie nowego wymiaru, umieszczając na niej obraz w całości namalowany farbami od Ritter Sport.
Akcja Ritter Sport z influencerami stanowiła część większej kampanii, w ramach której odbyła się także sprzedażowa kampania OOH oraz aktywacja konsumencka. W przypadku tej drugiej uczestnicy konkursu, zainspirowani realizacjami współpracujących z Ritter Sport twórców oraz smakami i kolorystyką swoich ulubionych czekolad, przesyłali zgłoszenia pokazujące je na tle odpowiadających im kolorystycznie przedmiotów w swoich domach.
Kampanię przygotowała i zrealizowała agencja 19 Południk.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.