InMusicLocated - innowacyjna platforma w obszarze muzyki dla marek
Na rynku pojawiło się nowe rozwiązanie umożliwiające w pełni kompleksowe lokowanie produktów w teledyskach gwiazd muzycznych. Ten popularny sposób promowania marek doczekał się innowacyjnej platformy InMusicLocated, która w naturalny sposób połączy wytwórnie muzyczne z agencjami marketingowymi, znacząco usprawniając ich współpracę. Nowopowstałe narzędzie pozwoli na maksymalne wykorzystanie potencjału reklamowego marek i profesjonalizację działań związanych z product placement w teledyskach. InMusicLocated zrewolucjonizuje rynek muzyczno-marketingowy.
Rewolucja w product placement dla polskiej branży muzycznej
InMusicLocated to platforma agregująca dane na temat zbliżających się premier oraz możliwości lokowań brandów w utworach fonograficznych i audiowizualnych. Umożliwia ona kompleksowe zrealizowanie lokowania, od momentu koncepcji przez negocjacje, zawarcie umowy po samą już realizację. InMusicLocated pozwoli rozwiązać dotychczasowe problemy komunikacyjne czy networkingowe występujące pomiędzy agencjami a wytwórniami muzycznymi, zwiększając przy tym potencjał finansowy każdej ze stron. Użytkowanie platformy umożliwi zoptymalizowanie procesów i skrócenie czasu pracy, który agencje poświęcały dotąd na przygotowywanie ofert dla klientów. Przedstawiciele agencji - po wykupieniu miesięcznej subskrypcji - mogą korzystać z obszernej wyszukiwarki briefów, na której zgromadzone są zaplanowane do realizacji projekty artystów z topowych, polskich wytwórni.
Polski start’up prekursorem rewolucji w sektorze entertainment
Twórcą InMusicLocated jest polski start-up, który wykorzystał swoje wieloletnie doświadczenie
w sektorze fonograficznym i w branży marketingowej. Pozwoliło to zdefiniować i rozwiązać istotne problemy w realizacji kampanii product placement oraz uwolnić ogromny potencjał marketingowy, który drzemie w zasięgach polskich artystów.
InMusicLocated zrewolucjonizuje rynek muzyczno-marketingowy w sektorze lokowań marek
i produktów w produkcjach muzycznych oraz audiowizualnych. Chęć zwiększenie profesjonalizacji tego sektora skłoniła nas do wypracowania produktu w formie platformy, którego celem jest maksymalizacja potencjału marketingowego w sektorze muzycznym. Produkt spotkał się z bardzo dobrym odbiorem zarówno ze strony wiodących wytwórni muzycznych, jak i agencji marketingowych. Na razie skupiamy się na rynku polskim, ale w długofalowej strategii biznesowej zakładamy ekspansję kontynentalną – mówi Kevin Mglej, prezes InMusicLocated.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.