InMusicLocated - innowacyjna platforma w obszarze muzyki dla marek
Na rynku pojawiło się nowe rozwiązanie umożliwiające w pełni kompleksowe lokowanie produktów w teledyskach gwiazd muzycznych. Ten popularny sposób promowania marek doczekał się innowacyjnej platformy InMusicLocated, która w naturalny sposób połączy wytwórnie muzyczne z agencjami marketingowymi, znacząco usprawniając ich współpracę. Nowopowstałe narzędzie pozwoli na maksymalne wykorzystanie potencjału reklamowego marek i profesjonalizację działań związanych z product placement w teledyskach. InMusicLocated zrewolucjonizuje rynek muzyczno-marketingowy.
Rewolucja w product placement dla polskiej branży muzycznej
InMusicLocated to platforma agregująca dane na temat zbliżających się premier oraz możliwości lokowań brandów w utworach fonograficznych i audiowizualnych. Umożliwia ona kompleksowe zrealizowanie lokowania, od momentu koncepcji przez negocjacje, zawarcie umowy po samą już realizację. InMusicLocated pozwoli rozwiązać dotychczasowe problemy komunikacyjne czy networkingowe występujące pomiędzy agencjami a wytwórniami muzycznymi, zwiększając przy tym potencjał finansowy każdej ze stron. Użytkowanie platformy umożliwi zoptymalizowanie procesów i skrócenie czasu pracy, który agencje poświęcały dotąd na przygotowywanie ofert dla klientów. Przedstawiciele agencji - po wykupieniu miesięcznej subskrypcji - mogą korzystać z obszernej wyszukiwarki briefów, na której zgromadzone są zaplanowane do realizacji projekty artystów z topowych, polskich wytwórni.
Polski start’up prekursorem rewolucji w sektorze entertainment
Twórcą InMusicLocated jest polski start-up, który wykorzystał swoje wieloletnie doświadczenie
w sektorze fonograficznym i w branży marketingowej. Pozwoliło to zdefiniować i rozwiązać istotne problemy w realizacji kampanii product placement oraz uwolnić ogromny potencjał marketingowy, który drzemie w zasięgach polskich artystów.
InMusicLocated zrewolucjonizuje rynek muzyczno-marketingowy w sektorze lokowań marek
i produktów w produkcjach muzycznych oraz audiowizualnych. Chęć zwiększenie profesjonalizacji tego sektora skłoniła nas do wypracowania produktu w formie platformy, którego celem jest maksymalizacja potencjału marketingowego w sektorze muzycznym. Produkt spotkał się z bardzo dobrym odbiorem zarówno ze strony wiodących wytwórni muzycznych, jak i agencji marketingowych. Na razie skupiamy się na rynku polskim, ale w długofalowej strategii biznesowej zakładamy ekspansję kontynentalną – mówi Kevin Mglej, prezes InMusicLocated.
Znaczenie stref brandowych podczas eventów
FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Przygotowania do wdrożenia systemu kaucyjnego idą pełną parą. Przyszli operatorzy przeciwni zmianie daty na 2026 rok
Wkrótce Sejm ma się zająć nowym projektem przepisów dotyczących systemu kaucyjnego, którego start zaplanowano na styczeń 2025 roku. Przedstawione przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany dotyczą m.in. rezygnacji z podatku VAT i wprowadzenia tzw. mechanizmu podążania kaucji za produktem. – Wszystkie te zmiany oceniamy bardzo pozytywnie, one są niezbędnym elementem dla właściwego funkcjonowania przyszłego systemu kaucyjnego – mówi Aleksander Traple, prezes Zwrotka SA. Jak podkreśla, dalsze odkładanie w czasie terminu uruchomienia systemu kaucyjnego jest bezzasadne, ponieważ branża odpadowa, handel detaliczny i szereg innych podmiotów już od dłuższego czasu przygotowują się do jego wdrożenia.
Problemy społeczne
Duża część ukraińskich uchodźców w Polsce wciąż potrzebuje wsparcia. Szczególnie osoby starsze i z niepełnosprawnościami
Do Polski cały czas napływają kolejni uchodźcy z Ukrainy, a ci, którzy są u nas już ponad dwa lata, nadal potrzebują wsparcia – oceniają eksperci IOM Poland i UNHCR. Szacuje się, że ok. 200 tys. osób nadal mieszka w miejscach zakwaterowania zbiorowego. To często osoby starsze i z niepełnosprawnościami, którym trudno się usamodzielnić. Uchodźcy nadal potrzebują wsparcia związanego ze znalezieniem zatrudnienia, dostępu dzieci do edukacji czy nauki języka polskiego. Eksperci podkreślają, że integracja ekonomiczna Ukraińców to duża korzyść dla polskiej gospodarki. Tylko w 2023 roku udział pracowników z Ukrainy przełożył się na ok. 1 proc. krajowego PKB.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.