Komunikaty PR

InMusicLocated - innowacyjna platforma w obszarze muzyki dla marek

2023-05-30  |  15:00
Biuro prasowe

Na rynku pojawiło się nowe rozwiązanie umożliwiające w pełni kompleksowe lokowanie produktów w teledyskach gwiazd muzycznych. Ten popularny sposób promowania marek doczekał się innowacyjnej platformy InMusicLocated, która w naturalny sposób połączy wytwórnie muzyczne z agencjami marketingowymi, znacząco usprawniając ich współpracę. Nowopowstałe narzędzie pozwoli na maksymalne wykorzystanie potencjału reklamowego marek i profesjonalizację działań związanych z product placement w teledyskach. InMusicLocated zrewolucjonizuje rynek muzyczno-marketingowy.

Rewolucja w product placement dla polskiej branży muzycznej

InMusicLocated to platforma agregująca dane na temat zbliżających się premier oraz możliwości lokowań brandów w utworach fonograficznych i audiowizualnych. Umożliwia ona kompleksowe zrealizowanie lokowania, od momentu koncepcji przez negocjacje, zawarcie umowy po samą już realizację. InMusicLocated pozwoli rozwiązać dotychczasowe problemy komunikacyjne czy networkingowe występujące pomiędzy agencjami a wytwórniami muzycznymi, zwiększając przy tym potencjał finansowy każdej ze stron. Użytkowanie platformy umożliwi zoptymalizowanie procesów i skrócenie czasu pracy, który agencje poświęcały dotąd na przygotowywanie ofert dla klientów. Przedstawiciele agencji - po wykupieniu miesięcznej subskrypcji - mogą korzystać z obszernej wyszukiwarki briefów, na której zgromadzone są zaplanowane do realizacji projekty artystów z topowych, polskich wytwórni.

Polski start’up prekursorem rewolucji w sektorze entertainment

Twórcą InMusicLocated jest polski start-up, który wykorzystał swoje wieloletnie doświadczenie
w sektorze fonograficznym i w branży marketingowej. Pozwoliło to zdefiniować i rozwiązać istotne problemy w realizacji kampanii product placement oraz uwolnić ogromny potencjał marketingowy, który drzemie w zasięgach polskich artystów.  

InMusicLocated zrewolucjonizuje rynek muzyczno-marketingowy w sektorze lokowań marek
i produktów w produkcjach muzycznych oraz audiowizualnych. Chęć zwiększenie profesjonalizacji tego sektora skłoniła nas do wypracowania produktu w formie platformy, którego celem jest maksymalizacja potencjału marketingowego w sektorze muzycznym. Produkt spotkał się z bardzo dobrym odbiorem zarówno ze strony wiodących wytwórni muzycznych, jak i agencji marketingowych. Na razie skupiamy się na rynku polskim, ale w długofalowej strategii biznesowej zakładamy ekspansję kontynentalną –
mówi Kevin Mglej, prezes InMusicLocated.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.