Komunikaty PR

Innowacja w stylizacji osobistej od Remington – linia Hydraluxe łączy stylizację

2020-11-24  |  17:00

Innowacja w stylizacji osobistej od Remington – linia Hydraluxe łączy stylizację z pielęgnacją

 

 

Remington po raz kolejny wychodzi naprzeciw zróżnicowanym potrzebom swoich klientów i oferuje im rozwiązania sygnowane hasłem #zerokompromisow! Najnowsze linie Hydraluxe i Hydraluxe Pro zrewolucjnizują codzienną stylizację, a jednocześnie zadbają o odpowiednią pielęgnację włosów.

 

Długotrwałe stosowanie wysokich temperatur podczas stylizacji sprawia, że włosy narażone są na liczne uszkodzenia i wysuszenie. Ile razy zdarzyło się, by ktoś w obawie o stan włosów zrezygnował z wymarzonego koloru albo fryzury? Nigdy więcej! Z taką myślą marka Remington stworzyła kampanię #zerokompromisów, raz na zawsze zacierając konflikt między wysoką temperaturą, a pogarszającym się stanem włosów i wprowadzając na rynek prawdziwą innowację – linie Hydraluxe i Hydraluxe Pro.

 

Po raz pierwszy w historii brandu zastosowane rozwiązania pozwalają całkowicie zatrzeć granice między pielęgnacją, a stylizacją – bez wyrzeczeń i bez limitów. Hydraluxe zapewnia, że włosy po stylizacji są zdrowe i piękne, dzięki wykorzystaniu odżywki Moisture Lock, której cząsteczki uwalniają się pod wpływem wysokiej temperatury na nasze włosy. Produkty Hydraluxe Pro dzięki chłodnej mgiełce i inteligentnemu czujnikowi Hydracare, pozwalają na perfekcyjny efekt stylizacji wykonany w niższej temperaturze, zapewniają włosom bezpieczeństwo.

 

Marka do zaprezentowania nowych produktów wybrała kanały, z których najczęściej korzysta ich grupa docelowa. Najnowszą kampanię marki Remington będzie można zobaczyć zarówno w TV, jak i kanałach Digital (social media, YouTube, VOD i display). Remington wyszedł o krok dalej w stronę widzów telewizji i zaangażował do współpracy opiniotwórczą prezenterkę Annę Nowak-Ibisz znaną również jako Pani Gadżet, której pozycja w świecie mediów gwarantuje wiarygodną rekomendację sprawdzonych produktów.

 

W tym roku tradycyjną komunikację Remington wzbogacił o działania content marketingowe, w ramach których powstały:  

 

Kompendium wiedzy o stylizacji włosów

Na stronie Hydraluxe.pl klienci znajdą odpowiedzi na wszystkie nurtujące ich pytania dotyczące produktów, akcji #DajWłosZRemington a także skorzystają z wiedzy na temat technologii od Wirtualnego Asystenta i pobiorą darmowy e-book „23 Pro Tipy Dotyczące Stylizacji Włosów”. W E-booku zostały skompresowane informacje dotyczące odpowiedniej pielęgnacji włosów, porady, ciekawostki i fakty wpływające na modelowanie fryzury – na przykład to, że mokre włosy są bardziej podatne na uszkodzenia mechaniczne lub, że strona wsuwki ma znaczenie w utrzymaniu fryzury. Przejrzysta komunikacja ma na celu w pełni zapoznać klienta z produktem oraz pokazać realne efekty stosowania go w codziennej stylizacji. Uruchomiony Klub Testera Remington to zbiór opinii użytkowników wybranych do akcji, tworzący wiarygodne źródło informacji dla odbiorców poprzez zaprezentowanie zastosowań produktów w codziennym użyciu, a nie tylko na sklepowych spółkach.

 

Piękno łamie utarte schematy – influencer marketing ponad barierami

Prawdziwą rolę technologii Hydraluxe i ułatwienie stylizacji, jakie sobą niesie pokazują na swoich kanałach również wyselekcjonowani do akcji influencerzy, zgodni z insightem podkreślającym ich indywidualność i kreatywność. Nie zawsze wyglądają idealnie i nie kryją się z tym, że nie wszystko wychodzi im tak, jak by chcieli, dlatego właśnie są perfekcyjni – wyłamują się z utartych schematów, są po prostu sobą. Są to ikony stylu i polskiej sceny fashion & beauty, kobiety z pasją, które pojęcie piękna definiują na nowo w tym między innymi: Maja Sablewska, Mom Wife Woman, czy Ewa Szabatin. Przesyłka kreatywna, jaką otrzymali ambasadorzy marki, również została utrzymana w kreatywnym, marynistycznym motywie. Drewniana skrzynia zawierała produkt, koszulkę i butelkę z filtrem Brita brandowane hasłem „Bądź Sobą po Swojemu” oraz klimatyczny list w butelce przewiązany marynarską liną, w której marka w spersonalizowany sposób podziękowała i doceniła internetowych twórców.

 

CSR w akcji #DajWlosZRemington x Rak’n’Roll

Remington to marka odpowiedzialna społecznie. Wprowadzając na rynek produkt razem z dużą kampanią reklamową i szerokim zakresem działań, nie zapomina, by planowanym budżetem podzielić się także z osobami, które czynią dużo dobra na rzecz społeczeństwa. W listopadzie rozpoczęła się akcja #DajWlosZRemington, która ma na celu zachęcić osoby do przekazywania włosów na rzecz Fundacji Rak’n’Roll. Zaangażowani influencerzy zachęcają swoich obserwujących do wzięcia udziału i wsparcia inicjatywy. W ramach #DajWlosZRemington marka wyłoni 5 osób, które w najciekawszy sposób opiszą, dlaczego wspierają akcję i w nagrodę zaprosi ich na cięcie i stylizację u znanej stylistki fryzur Gaba Hair Story. Co więcej, wybrani uczestnicy o późniejszą pielęgnację zadbają dzięki otrzymanym profesjonalnym zestawom do stylizacji z najnowszej kolekcji marki – Hydraluxe Pro. Remington w ramach wsparcia przekazał również darowiznę, która zostanie przekazana na produkcję peruk dla podopiecznych fundacji Rak’n’Roll.

Wziąć udział w inicjatywie może każdy spełniający „5 zasad Daj (Dobry!) Włos”. Kondycja włosów oraz ich odpowiednia pielęgnacja są podstawą dla stworzenia wytrzymałej peruki, która posłuży przez lata codziennego użytkowania.

 

Program Daj Włos! można wesprzeć na wiele sposobów. Wszystkie informacje o programie, w tym 5 zasad Daj (Dobry!) Włos, formularz, oświadczenie online, adres do wysyłki warkocza oraz alternatywne możliwości wsparcia można znaleźć na stronie Fundacji: www.raknroll.pl/dajwlos

 

Coś więcej – naturalne nawilżenie Remington x Tołpa

Klienci Remington decydując się na zakup produktów z linii Hydraluxe lub Hydraluxe Pro, otrzymają również prezent, który wspomoże nawilżenie skóry. Kupując do końca roku kalendarzowego wybrany produkt do pielęgnacji włosów od Remington, klient otrzyma zestaw 3 kosmetyków polskiej marki kosmetyków naturalnych Tołpa – serum-booster, nawilżający płyn micelarny do mycia twarzy i oczu oraz maskę – komper nawilżająco-odprężającą twarz. Promocja promowana jest za pomocą banerów na stronach partnerów oraz SoMe marek, z wykorzystaniem POS, mailingu, influencer marketingu oraz portalu Ceneo. Na potrzeby sklepów stacjonarnych powstały również dedykowane dla linii Hydraluxe i Hydraluxe Pro ekspozycję, na których zaprezentowane są produkty z najnowszej kolekcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.