Komunikaty PR

Innowacja w stylizacji osobistej od Remington – linia Hydraluxe łączy stylizację

2020-11-24  |  17:00

Innowacja w stylizacji osobistej od Remington – linia Hydraluxe łączy stylizację z pielęgnacją

 

 

Remington po raz kolejny wychodzi naprzeciw zróżnicowanym potrzebom swoich klientów i oferuje im rozwiązania sygnowane hasłem #zerokompromisow! Najnowsze linie Hydraluxe i Hydraluxe Pro zrewolucjnizują codzienną stylizację, a jednocześnie zadbają o odpowiednią pielęgnację włosów.

 

Długotrwałe stosowanie wysokich temperatur podczas stylizacji sprawia, że włosy narażone są na liczne uszkodzenia i wysuszenie. Ile razy zdarzyło się, by ktoś w obawie o stan włosów zrezygnował z wymarzonego koloru albo fryzury? Nigdy więcej! Z taką myślą marka Remington stworzyła kampanię #zerokompromisów, raz na zawsze zacierając konflikt między wysoką temperaturą, a pogarszającym się stanem włosów i wprowadzając na rynek prawdziwą innowację – linie Hydraluxe i Hydraluxe Pro.

 

Po raz pierwszy w historii brandu zastosowane rozwiązania pozwalają całkowicie zatrzeć granice między pielęgnacją, a stylizacją – bez wyrzeczeń i bez limitów. Hydraluxe zapewnia, że włosy po stylizacji są zdrowe i piękne, dzięki wykorzystaniu odżywki Moisture Lock, której cząsteczki uwalniają się pod wpływem wysokiej temperatury na nasze włosy. Produkty Hydraluxe Pro dzięki chłodnej mgiełce i inteligentnemu czujnikowi Hydracare, pozwalają na perfekcyjny efekt stylizacji wykonany w niższej temperaturze, zapewniają włosom bezpieczeństwo.

 

Marka do zaprezentowania nowych produktów wybrała kanały, z których najczęściej korzysta ich grupa docelowa. Najnowszą kampanię marki Remington będzie można zobaczyć zarówno w TV, jak i kanałach Digital (social media, YouTube, VOD i display). Remington wyszedł o krok dalej w stronę widzów telewizji i zaangażował do współpracy opiniotwórczą prezenterkę Annę Nowak-Ibisz znaną również jako Pani Gadżet, której pozycja w świecie mediów gwarantuje wiarygodną rekomendację sprawdzonych produktów.

 

W tym roku tradycyjną komunikację Remington wzbogacił o działania content marketingowe, w ramach których powstały:  

 

Kompendium wiedzy o stylizacji włosów

Na stronie Hydraluxe.pl klienci znajdą odpowiedzi na wszystkie nurtujące ich pytania dotyczące produktów, akcji #DajWłosZRemington a także skorzystają z wiedzy na temat technologii od Wirtualnego Asystenta i pobiorą darmowy e-book „23 Pro Tipy Dotyczące Stylizacji Włosów”. W E-booku zostały skompresowane informacje dotyczące odpowiedniej pielęgnacji włosów, porady, ciekawostki i fakty wpływające na modelowanie fryzury – na przykład to, że mokre włosy są bardziej podatne na uszkodzenia mechaniczne lub, że strona wsuwki ma znaczenie w utrzymaniu fryzury. Przejrzysta komunikacja ma na celu w pełni zapoznać klienta z produktem oraz pokazać realne efekty stosowania go w codziennej stylizacji. Uruchomiony Klub Testera Remington to zbiór opinii użytkowników wybranych do akcji, tworzący wiarygodne źródło informacji dla odbiorców poprzez zaprezentowanie zastosowań produktów w codziennym użyciu, a nie tylko na sklepowych spółkach.

 

Piękno łamie utarte schematy – influencer marketing ponad barierami

Prawdziwą rolę technologii Hydraluxe i ułatwienie stylizacji, jakie sobą niesie pokazują na swoich kanałach również wyselekcjonowani do akcji influencerzy, zgodni z insightem podkreślającym ich indywidualność i kreatywność. Nie zawsze wyglądają idealnie i nie kryją się z tym, że nie wszystko wychodzi im tak, jak by chcieli, dlatego właśnie są perfekcyjni – wyłamują się z utartych schematów, są po prostu sobą. Są to ikony stylu i polskiej sceny fashion & beauty, kobiety z pasją, które pojęcie piękna definiują na nowo w tym między innymi: Maja Sablewska, Mom Wife Woman, czy Ewa Szabatin. Przesyłka kreatywna, jaką otrzymali ambasadorzy marki, również została utrzymana w kreatywnym, marynistycznym motywie. Drewniana skrzynia zawierała produkt, koszulkę i butelkę z filtrem Brita brandowane hasłem „Bądź Sobą po Swojemu” oraz klimatyczny list w butelce przewiązany marynarską liną, w której marka w spersonalizowany sposób podziękowała i doceniła internetowych twórców.

 

CSR w akcji #DajWlosZRemington x Rak’n’Roll

Remington to marka odpowiedzialna społecznie. Wprowadzając na rynek produkt razem z dużą kampanią reklamową i szerokim zakresem działań, nie zapomina, by planowanym budżetem podzielić się także z osobami, które czynią dużo dobra na rzecz społeczeństwa. W listopadzie rozpoczęła się akcja #DajWlosZRemington, która ma na celu zachęcić osoby do przekazywania włosów na rzecz Fundacji Rak’n’Roll. Zaangażowani influencerzy zachęcają swoich obserwujących do wzięcia udziału i wsparcia inicjatywy. W ramach #DajWlosZRemington marka wyłoni 5 osób, które w najciekawszy sposób opiszą, dlaczego wspierają akcję i w nagrodę zaprosi ich na cięcie i stylizację u znanej stylistki fryzur Gaba Hair Story. Co więcej, wybrani uczestnicy o późniejszą pielęgnację zadbają dzięki otrzymanym profesjonalnym zestawom do stylizacji z najnowszej kolekcji marki – Hydraluxe Pro. Remington w ramach wsparcia przekazał również darowiznę, która zostanie przekazana na produkcję peruk dla podopiecznych fundacji Rak’n’Roll.

Wziąć udział w inicjatywie może każdy spełniający „5 zasad Daj (Dobry!) Włos”. Kondycja włosów oraz ich odpowiednia pielęgnacja są podstawą dla stworzenia wytrzymałej peruki, która posłuży przez lata codziennego użytkowania.

 

Program Daj Włos! można wesprzeć na wiele sposobów. Wszystkie informacje o programie, w tym 5 zasad Daj (Dobry!) Włos, formularz, oświadczenie online, adres do wysyłki warkocza oraz alternatywne możliwości wsparcia można znaleźć na stronie Fundacji: www.raknroll.pl/dajwlos

 

Coś więcej – naturalne nawilżenie Remington x Tołpa

Klienci Remington decydując się na zakup produktów z linii Hydraluxe lub Hydraluxe Pro, otrzymają również prezent, który wspomoże nawilżenie skóry. Kupując do końca roku kalendarzowego wybrany produkt do pielęgnacji włosów od Remington, klient otrzyma zestaw 3 kosmetyków polskiej marki kosmetyków naturalnych Tołpa – serum-booster, nawilżający płyn micelarny do mycia twarzy i oczu oraz maskę – komper nawilżająco-odprężającą twarz. Promocja promowana jest za pomocą banerów na stronach partnerów oraz SoMe marek, z wykorzystaniem POS, mailingu, influencer marketingu oraz portalu Ceneo. Na potrzeby sklepów stacjonarnych powstały również dedykowane dla linii Hydraluxe i Hydraluxe Pro ekspozycję, na których zaprezentowane są produkty z najnowszej kolekcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.