Komunikaty PR

Innowacja w stylizacji osobistej od Remington – linia Hydraluxe łączy stylizację

2020-11-24  |  17:00

Innowacja w stylizacji osobistej od Remington – linia Hydraluxe łączy stylizację z pielęgnacją

 

 

Remington po raz kolejny wychodzi naprzeciw zróżnicowanym potrzebom swoich klientów i oferuje im rozwiązania sygnowane hasłem #zerokompromisow! Najnowsze linie Hydraluxe i Hydraluxe Pro zrewolucjnizują codzienną stylizację, a jednocześnie zadbają o odpowiednią pielęgnację włosów.

 

Długotrwałe stosowanie wysokich temperatur podczas stylizacji sprawia, że włosy narażone są na liczne uszkodzenia i wysuszenie. Ile razy zdarzyło się, by ktoś w obawie o stan włosów zrezygnował z wymarzonego koloru albo fryzury? Nigdy więcej! Z taką myślą marka Remington stworzyła kampanię #zerokompromisów, raz na zawsze zacierając konflikt między wysoką temperaturą, a pogarszającym się stanem włosów i wprowadzając na rynek prawdziwą innowację – linie Hydraluxe i Hydraluxe Pro.

 

Po raz pierwszy w historii brandu zastosowane rozwiązania pozwalają całkowicie zatrzeć granice między pielęgnacją, a stylizacją – bez wyrzeczeń i bez limitów. Hydraluxe zapewnia, że włosy po stylizacji są zdrowe i piękne, dzięki wykorzystaniu odżywki Moisture Lock, której cząsteczki uwalniają się pod wpływem wysokiej temperatury na nasze włosy. Produkty Hydraluxe Pro dzięki chłodnej mgiełce i inteligentnemu czujnikowi Hydracare, pozwalają na perfekcyjny efekt stylizacji wykonany w niższej temperaturze, zapewniają włosom bezpieczeństwo.

 

Marka do zaprezentowania nowych produktów wybrała kanały, z których najczęściej korzysta ich grupa docelowa. Najnowszą kampanię marki Remington będzie można zobaczyć zarówno w TV, jak i kanałach Digital (social media, YouTube, VOD i display). Remington wyszedł o krok dalej w stronę widzów telewizji i zaangażował do współpracy opiniotwórczą prezenterkę Annę Nowak-Ibisz znaną również jako Pani Gadżet, której pozycja w świecie mediów gwarantuje wiarygodną rekomendację sprawdzonych produktów.

 

W tym roku tradycyjną komunikację Remington wzbogacił o działania content marketingowe, w ramach których powstały:  

 

Kompendium wiedzy o stylizacji włosów

Na stronie Hydraluxe.pl klienci znajdą odpowiedzi na wszystkie nurtujące ich pytania dotyczące produktów, akcji #DajWłosZRemington a także skorzystają z wiedzy na temat technologii od Wirtualnego Asystenta i pobiorą darmowy e-book „23 Pro Tipy Dotyczące Stylizacji Włosów”. W E-booku zostały skompresowane informacje dotyczące odpowiedniej pielęgnacji włosów, porady, ciekawostki i fakty wpływające na modelowanie fryzury – na przykład to, że mokre włosy są bardziej podatne na uszkodzenia mechaniczne lub, że strona wsuwki ma znaczenie w utrzymaniu fryzury. Przejrzysta komunikacja ma na celu w pełni zapoznać klienta z produktem oraz pokazać realne efekty stosowania go w codziennej stylizacji. Uruchomiony Klub Testera Remington to zbiór opinii użytkowników wybranych do akcji, tworzący wiarygodne źródło informacji dla odbiorców poprzez zaprezentowanie zastosowań produktów w codziennym użyciu, a nie tylko na sklepowych spółkach.

 

Piękno łamie utarte schematy – influencer marketing ponad barierami

Prawdziwą rolę technologii Hydraluxe i ułatwienie stylizacji, jakie sobą niesie pokazują na swoich kanałach również wyselekcjonowani do akcji influencerzy, zgodni z insightem podkreślającym ich indywidualność i kreatywność. Nie zawsze wyglądają idealnie i nie kryją się z tym, że nie wszystko wychodzi im tak, jak by chcieli, dlatego właśnie są perfekcyjni – wyłamują się z utartych schematów, są po prostu sobą. Są to ikony stylu i polskiej sceny fashion & beauty, kobiety z pasją, które pojęcie piękna definiują na nowo w tym między innymi: Maja Sablewska, Mom Wife Woman, czy Ewa Szabatin. Przesyłka kreatywna, jaką otrzymali ambasadorzy marki, również została utrzymana w kreatywnym, marynistycznym motywie. Drewniana skrzynia zawierała produkt, koszulkę i butelkę z filtrem Brita brandowane hasłem „Bądź Sobą po Swojemu” oraz klimatyczny list w butelce przewiązany marynarską liną, w której marka w spersonalizowany sposób podziękowała i doceniła internetowych twórców.

 

CSR w akcji #DajWlosZRemington x Rak’n’Roll

Remington to marka odpowiedzialna społecznie. Wprowadzając na rynek produkt razem z dużą kampanią reklamową i szerokim zakresem działań, nie zapomina, by planowanym budżetem podzielić się także z osobami, które czynią dużo dobra na rzecz społeczeństwa. W listopadzie rozpoczęła się akcja #DajWlosZRemington, która ma na celu zachęcić osoby do przekazywania włosów na rzecz Fundacji Rak’n’Roll. Zaangażowani influencerzy zachęcają swoich obserwujących do wzięcia udziału i wsparcia inicjatywy. W ramach #DajWlosZRemington marka wyłoni 5 osób, które w najciekawszy sposób opiszą, dlaczego wspierają akcję i w nagrodę zaprosi ich na cięcie i stylizację u znanej stylistki fryzur Gaba Hair Story. Co więcej, wybrani uczestnicy o późniejszą pielęgnację zadbają dzięki otrzymanym profesjonalnym zestawom do stylizacji z najnowszej kolekcji marki – Hydraluxe Pro. Remington w ramach wsparcia przekazał również darowiznę, która zostanie przekazana na produkcję peruk dla podopiecznych fundacji Rak’n’Roll.

Wziąć udział w inicjatywie może każdy spełniający „5 zasad Daj (Dobry!) Włos”. Kondycja włosów oraz ich odpowiednia pielęgnacja są podstawą dla stworzenia wytrzymałej peruki, która posłuży przez lata codziennego użytkowania.

 

Program Daj Włos! można wesprzeć na wiele sposobów. Wszystkie informacje o programie, w tym 5 zasad Daj (Dobry!) Włos, formularz, oświadczenie online, adres do wysyłki warkocza oraz alternatywne możliwości wsparcia można znaleźć na stronie Fundacji: www.raknroll.pl/dajwlos

 

Coś więcej – naturalne nawilżenie Remington x Tołpa

Klienci Remington decydując się na zakup produktów z linii Hydraluxe lub Hydraluxe Pro, otrzymają również prezent, który wspomoże nawilżenie skóry. Kupując do końca roku kalendarzowego wybrany produkt do pielęgnacji włosów od Remington, klient otrzyma zestaw 3 kosmetyków polskiej marki kosmetyków naturalnych Tołpa – serum-booster, nawilżający płyn micelarny do mycia twarzy i oczu oraz maskę – komper nawilżająco-odprężającą twarz. Promocja promowana jest za pomocą banerów na stronach partnerów oraz SoMe marek, z wykorzystaniem POS, mailingu, influencer marketingu oraz portalu Ceneo. Na potrzeby sklepów stacjonarnych powstały również dedykowane dla linii Hydraluxe i Hydraluxe Pro ekspozycję, na których zaprezentowane są produkty z najnowszej kolekcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.