Komunikaty PR

InPost oficjalnym mecenasem kampanii społecznej Fundacji Avalon!

2023-02-14  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Liberadzka
Fundacja Avalon

Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/

Wystartowała 24 grudnia, w ten najbardziej wyczekiwany, świąteczny czas w roku, w którym troska o innych jest szczególnie bliska naszym sercom. Kampania powstała z potrzeby zmiany stereotypowego postrzegania niepełnosprawności oraz osób z niepełnosprawnościami w różnych, społecznych i życiowych sytuacjach. Widzowie od kilku tygodni mogą spotkać w przekazie medialnym kampanijny spot emitowany, między innymi, w telewizji, a także poprzez radiostacje, reklamę na nośnikach zewnętrznych, w Internecie, social mediach i działaniach PR. Kampania jest także wspierana przez wielu twórców działających w szeroko rozumianych mediach oraz znane, lubiane osoby publiczne, które angażują się w promowanie ważnych społecznie tematów. Szczególnego wsparcia, przedsięwzięcia Fundacji Avalon, podjęła się firma InPost, która przyjęła rolę mecenasa kampanii. Partnerami społecznymi akcji zostały organizacje charytatywne Omenaa Foundation i Rafał Brzoska Foundation, którym temat pomocy potrzebującym jest szczególnie bliski. 

InPost wspiera działania Fundacji Avalon

Kampania „Nic co ludzkie nie jest nam obce” otrzymała wsparcie firmy InPost, która jako jej mecenas, wspiera Fundację Avalon w działaniach komunikacyjnych oraz promocyjnych.  InPost prowadzi szereg działań zmierzających do wprowadzania rozwiązań, które zdecydowanie ułatwiają korzystanie z usług poprzez Paczkomat® InPost, osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi. Jednym z takich rozwiązań jest Strefa Ułatwionego Dostępu, czyli jedna z funkcjonalności aplikacji InPost Mobile, która umożliwia umieszczenie paczki przez Kuriera InPost w niżej położonych skrytkach, a dzięki temu – łatwiejszy odbiór przesyłki dla osób z niepełnosprawnościami. 

Dla Rafała Brzoski, właściciela firmy InPost, bardzo ważna jest działalność charytatywna i zaangażowanie w pomoc, które mają na celu walkę z wykluczeniem społecznym. Fundacja Rafał Brzoska Foundation została stworzona, aby nieść pomoc i wsparcie młodym, utalentowanym ludziom na drodze ich nauki oraz dalszego rozwoju w wybranej przez nich dziedzinie. Dlatego też łącząc siły z Omenaa Foundation, charytatywną organizacją pozarządowa, której inicjatorką i prezeską jest Omenaa Mensah, wsparli kampanię Fundacji Avalon.

"Wierzę, że działalność charytatywna oraz szeroko rozumiana edukacja są fundamentalnymi elementami społecznej odpowiedzialności biznesu. Dlatego nie miałem wątpliwości, że wsparcie kampanii "Nic co ludzkie nie jest nam obce" Fundacji Avalon jest ważną cegiełką w kontekście pomocy osobom z niepełnosprawnościami. Zaangażowanie firmy InPost w kampanię społeczną oraz objęcie jej mecenatem to część szerszego otwarcia na problematykę osób z niepełnosprawnościami, w co wpisuje się także sukcesywne usuwanie barier w korzystaniu z urządzeń Paczkomat®, aby każdy na równi mógł z nich korzystać" - mówi Rafał Brzoska właściciel firmy InPost oraz założyciel Rafał Brzoska Foundation.

Omenaa Foundation działa przede wszystkim na rzecz wsparcia szeroko rozumianej edukacji. Celem jest działalności na rzecz dzieci ulicy w Afryce, które nie mają do niej dostępu, ale także pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom w Polsce np. podopiecznym z domów dziecka, czy rodzin zastępczych, organizując dla nich sprzęt komputerowy, którego brak nie tylko ogranicza horyzonty i utrudnia naukę, ale wręcz uniemożliwia ją w przypadku zdalnej edukacji.

"Tolerancja, akceptacja, edukacja i współpraca to kluczowe filary działalności mojej fundacji - Omenaa Foundation. Dlatego kampania społeczna Fundacji Avalon jest mi niezwykle bliska. To ważny dowód na to, jak kluczowa jest edukacja, aby zaakceptować potrzeby innych i zrozumieć, że niepełnosprawność nie jest żadnym ograniczeniem. Wszyscy przecież jesteśmy tylko ludźmi - pełnymi uczuć, pasji i pomysłów na życie. Wystarczy tylko odrzucić schematy i podejść do drugiego człowieka z sercem i zrozumieniem”. - mówi Omenaa Mensah.

Fundacja Avalon oraz InPost serdecznie zapraszają do obejrzenia spotu kampanii " Nic co ludzkie nie jest nam obce"!


Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Organizacja powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie. Fundacja Avalon aktualnie wspiera blisko 13 000 osób z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi ponad 300 mln złotych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.