Komunikaty PR

InPost oficjalnym mecenasem kampanii społecznej Fundacji Avalon!

2023-02-14  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Liberadzka
Fundacja Avalon

Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/

Wystartowała 24 grudnia, w ten najbardziej wyczekiwany, świąteczny czas w roku, w którym troska o innych jest szczególnie bliska naszym sercom. Kampania powstała z potrzeby zmiany stereotypowego postrzegania niepełnosprawności oraz osób z niepełnosprawnościami w różnych, społecznych i życiowych sytuacjach. Widzowie od kilku tygodni mogą spotkać w przekazie medialnym kampanijny spot emitowany, między innymi, w telewizji, a także poprzez radiostacje, reklamę na nośnikach zewnętrznych, w Internecie, social mediach i działaniach PR. Kampania jest także wspierana przez wielu twórców działających w szeroko rozumianych mediach oraz znane, lubiane osoby publiczne, które angażują się w promowanie ważnych społecznie tematów. Szczególnego wsparcia, przedsięwzięcia Fundacji Avalon, podjęła się firma InPost, która przyjęła rolę mecenasa kampanii. Partnerami społecznymi akcji zostały organizacje charytatywne Omenaa Foundation i Rafał Brzoska Foundation, którym temat pomocy potrzebującym jest szczególnie bliski. 

InPost wspiera działania Fundacji Avalon

Kampania „Nic co ludzkie nie jest nam obce” otrzymała wsparcie firmy InPost, która jako jej mecenas, wspiera Fundację Avalon w działaniach komunikacyjnych oraz promocyjnych.  InPost prowadzi szereg działań zmierzających do wprowadzania rozwiązań, które zdecydowanie ułatwiają korzystanie z usług poprzez Paczkomat® InPost, osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi. Jednym z takich rozwiązań jest Strefa Ułatwionego Dostępu, czyli jedna z funkcjonalności aplikacji InPost Mobile, która umożliwia umieszczenie paczki przez Kuriera InPost w niżej położonych skrytkach, a dzięki temu – łatwiejszy odbiór przesyłki dla osób z niepełnosprawnościami. 

Dla Rafała Brzoski, właściciela firmy InPost, bardzo ważna jest działalność charytatywna i zaangażowanie w pomoc, które mają na celu walkę z wykluczeniem społecznym. Fundacja Rafał Brzoska Foundation została stworzona, aby nieść pomoc i wsparcie młodym, utalentowanym ludziom na drodze ich nauki oraz dalszego rozwoju w wybranej przez nich dziedzinie. Dlatego też łącząc siły z Omenaa Foundation, charytatywną organizacją pozarządowa, której inicjatorką i prezeską jest Omenaa Mensah, wsparli kampanię Fundacji Avalon.

"Wierzę, że działalność charytatywna oraz szeroko rozumiana edukacja są fundamentalnymi elementami społecznej odpowiedzialności biznesu. Dlatego nie miałem wątpliwości, że wsparcie kampanii "Nic co ludzkie nie jest nam obce" Fundacji Avalon jest ważną cegiełką w kontekście pomocy osobom z niepełnosprawnościami. Zaangażowanie firmy InPost w kampanię społeczną oraz objęcie jej mecenatem to część szerszego otwarcia na problematykę osób z niepełnosprawnościami, w co wpisuje się także sukcesywne usuwanie barier w korzystaniu z urządzeń Paczkomat®, aby każdy na równi mógł z nich korzystać" - mówi Rafał Brzoska właściciel firmy InPost oraz założyciel Rafał Brzoska Foundation.

Omenaa Foundation działa przede wszystkim na rzecz wsparcia szeroko rozumianej edukacji. Celem jest działalności na rzecz dzieci ulicy w Afryce, które nie mają do niej dostępu, ale także pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom w Polsce np. podopiecznym z domów dziecka, czy rodzin zastępczych, organizując dla nich sprzęt komputerowy, którego brak nie tylko ogranicza horyzonty i utrudnia naukę, ale wręcz uniemożliwia ją w przypadku zdalnej edukacji.

"Tolerancja, akceptacja, edukacja i współpraca to kluczowe filary działalności mojej fundacji - Omenaa Foundation. Dlatego kampania społeczna Fundacji Avalon jest mi niezwykle bliska. To ważny dowód na to, jak kluczowa jest edukacja, aby zaakceptować potrzeby innych i zrozumieć, że niepełnosprawność nie jest żadnym ograniczeniem. Wszyscy przecież jesteśmy tylko ludźmi - pełnymi uczuć, pasji i pomysłów na życie. Wystarczy tylko odrzucić schematy i podejść do drugiego człowieka z sercem i zrozumieniem”. - mówi Omenaa Mensah.

Fundacja Avalon oraz InPost serdecznie zapraszają do obejrzenia spotu kampanii " Nic co ludzkie nie jest nam obce"!


Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Organizacja powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie. Fundacja Avalon aktualnie wspiera blisko 13 000 osób z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi ponad 300 mln złotych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.