InStars - od Streetcom - nowa platforma dla influencerów
Patrycja Sawicka - Sikora
Agencja Primoloko
Żegańska 18 lok. 201
04-713 Warszawa
patrycja_sawicka|primoloko.com.pl| |patrycja_sawicka|primoloko.com.pl
+48506181076
www.primoloko.com.pl
Streetcom z nową platformą dla Influencerów InStars - nowy standard w Influencer marketingu.
Od teraz społeczności influencerów zrzeszonych w Streetcom, Fame Shop oraz Agencji #.FMbędą funkcjonować na rynku jako InStars. InStars to tym samym największa społeczność influencerów w Europie, którą tworzą nano, micro i makro influencerzy oraz twórcy kontentu działający na wszystkich platformach, takich jak TIK TOK, META (Facebook, Instagram) czy YouTube. InStars to społeczność łącząca ponad 500 tys. influencerów na wszystkich etapach rozwoju swojej kariery.
- Instars powstało z dwóch powodów, przede wszystkim chcieliśmy stworzyć innowacyjną platformę, która z jednej strony będzie miejscem przyjaznym i wspierającym wszystkich influencerów, od tych najmniejszych aż po tych o statusie gwiazdy, a z drugiej strony da klientom realny benefit w postaci synergicznych i efektywnych kampanii skrojonych na miarę. Jesteśmy w końcowej fazie prac nad nową technologią, która będzie wdrażana etapami. W pierwszej kolejności będzie to system do realizacji i obsługi złożonych kampanii z influencerami, który został wzbogacony o nowe funkcje analityczne i pogłębione statystyki. Następnie będziemy wdrażać kolejne funkcjonalności, które dadzą naszym Klientom większą transparentność procesu, a influencerom pozwolą szybciej i lepiej realizować cele, jakie stawia im marka.
Rebranding służy także temu, by uporządkować strukturę i odróżnić społeczność od Agencji. To konsekwencja zmiany pozycjonowania firmy na rynku, która została zapoczątkowana w 2022 r. – mówi Matylda Szymalska, CEO Agencji Streetcom. Dzięki rebrandingowi i zmianom integrującym nano, micro i makro influencerów dajemy klientom do dyspozycji narzędzie mogące zbudować ogromną przewagę konkurencyjną. W 2022 roku rynek influencer marketingu osiągnął wartość 16,4 mld USD wobec prognozowanych 15 mld USD. Nielsen oszacował w 2023 roku, że wartość rynku influencer marketingu osiągnie 21 mld USD, co oznacza, że ta kategoria będzie dalej dynamicznie rosła.
InStars nowy wymiar społeczności
Do społeczności InStars mogą dołączyć nawet bardzo początkujący Influencerzy. Dzięki InStarskażdy influencer ma szanse na rozwinięcie swojej kariery, a przede wszystkim na wielowymiarową pomoc i stworzenie indywidualnego programu mentorskiego. Dzięki wsparciu merytorycznemu, udzielanemu przez zespół InStars, członkowie InStars mogą rozwijać się i stawiać kolejne kroki na ścieżce swojej kariery influencera. Przynależność do największej w Europie społeczności influencerów to nie tylko możliwość pozyskania rzetelnej i praktycznej wiedzy i indywidualnego programu rozwoju w obszarze influencer marketingu, ale przede wszystkim możliwość pracy na realnych case’ach i budowania swojej marki osobistej. To także możliwość zbudowania swojego portfolio i zaistnienia jako profesjonalista w tej branży na rynku. Tworzący InStars nano, micro i makro influencerzy stanowią sami dla siebie ogromne źródło inspiracji, każdy może liczyć na pomoc i mentoring. To stanowi o sile tej społeczności.
InStars nowy wymiar działań influencer marketingowych
Zbudowanie społeczności składającej się z tak dużej liczby, różnorodnych osób, które mają odmienne obszary zainteresowania, inne miejsce zamieszkania, korzystają z różnych kanałów i działają na wielu platformach oraz prezentują zróżnicowany poziom zaawansowania rozwoju kariery influencerskiej, pozwala na skuteczne realizowanie kampanii dla wielu klientów z różnych branż.
- Nasi Klienci od dawna chwalą sobie jakość i efekty, jakie daje synergiczne podejście do realizacji kampanii influencer marketingowych. Dzięki nowej platformie InStars, ze wszystkimi jej benefitami i nowymi funkcjonalnościami, będziemy mogli jeszcze lepiej realizować cele naszych klientów i ich marek. Naszym założeniem na najbliższe dwa lata jest stanie się najbardziej rozpoznawalną przez klientów i influencerów, platformą dla influencerów w Polsce – dodaje na koniec Matylda Szymalska CEO Agencji Streetcom.
Wystartowała właśnie kampania promocyjna InStars. Składają się na nią szeroko zakrojone działania w social mediach i działania PR. InStars ma także nową stronę www.instars.buzz
Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka
Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gospodarka
Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian
Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.
Problemy społeczne
Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu
Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.
Prawo
Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów
Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.