Komunikaty PR

InStars - od Streetcom - nowa platforma dla influencerów

2023-09-26  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt

Patrycja Sawicka - Sikora
Agencja Primoloko

Żegańska 18 lok. 201
04-713 Warszawa
patrycja_sawicka|primoloko.com.pl| |patrycja_sawicka|primoloko.com.pl
+48506181076
www.primoloko.com.pl
Do pobrania 09 ( 0.01 MB )

Streetcom z nową platformą dla Influencerów InStars - nowy standard w Influencer marketingu. 

  

Od teraz społeczności influencerów zrzeszonych w Streetcom, Fame Shop oraz Agencji #.FMbędą funkcjonować na rynku jako InStars. InStars to tym samym największa społeczność influencerów w Europie, którą tworzą nano, micro i makro influencerzy oraz twórcy kontentu działający na wszystkich platformach, takich jak TIK TOK, META (Facebook, Instagram) czy YouTube. InStars to społeczność łącząca ponad 500 tys. influencerów na wszystkich etapach rozwoju swojej kariery.  

  

- Instars powstało z dwóch powodów, przede wszystkim chcieliśmy stworzyć innowacyjną platformę, która z jednej strony będzie miejscem przyjaznym i wspierającym wszystkich influencerów, od tych najmniejszych aż po tych o statusie gwiazdy, a z drugiej strony da klientom realny benefit w postaci synergicznych i efektywnych kampanii skrojonych na miarę. Jesteśmy w końcowej fazie prac nad nową technologią, która będzie wdrażana etapami. W pierwszej kolejności będzie to system do realizacji i obsługi złożonych kampanii z influencerami, który został wzbogacony o nowe funkcje analityczne i pogłębione statystyki. Następnie będziemy wdrażać kolejne funkcjonalności, które dadzą naszym Klientom większą transparentność procesu, a influencerom pozwolą szybciej i lepiej realizować cele, jakie stawia im marka.  

Rebranding służy także temu, by uporządkować strukturę i odróżnić społeczność od Agencji. To konsekwencja zmiany pozycjonowania firmy na rynku, która została zapoczątkowana w 2022 r. – mówi Matylda Szymalska, CEO Agencji Streetcom. Dzięki rebrandingowi i zmianom integrującym nano, micro i makro influencerów dajemy klientom do dyspozycji narzędzie mogące zbudować ogromną przewagę konkurencyjną. W 2022 roku rynek influencer marketingu osiągnął wartość 16,4 mld USD wobec prognozowanych 15 mld USD. Nielsen oszacował w 2023 roku, że wartość rynku influencer marketingu osiągnie 21 mld USD, co oznacza, że ta kategoria będzie dalej dynamicznie rosła. 

    

InStars nowy wymiar społeczności 

Do społeczności InStars mogą dołączyć nawet bardzo początkujący Influencerzy. Dzięki InStarskażdy influencer ma szanse na rozwinięcie swojej kariery, a przede wszystkim na wielowymiarową pomoc i stworzenie indywidualnego programu mentorskiego. Dzięki wsparciu merytorycznemu, udzielanemu przez zespół InStars, członkowie InStars mogą rozwijać się i stawiać kolejne kroki na ścieżce swojej kariery influencera. Przynależność do największej w Europie społeczności influencerów to nie tylko możliwość pozyskania rzetelnej i praktycznej wiedzy i indywidualnego programu rozwoju w obszarze influencer marketingu, ale przede wszystkim możliwość pracy na realnych case’ach i budowania swojej marki osobistej. To także możliwość zbudowania swojego portfolio i zaistnienia jako profesjonalista w tej branży na rynku. Tworzący InStars nano, micro i makro influencerzy stanowią sami dla siebie ogromne źródło inspiracji, każdy może liczyć na pomoc i mentoring. To stanowi o sile tej społeczności.  

  

InStars nowy wymiar działań influencer marketingowych 

Zbudowanie społeczności składającej się z tak dużej liczby, różnorodnych osób, które mają odmienne obszary zainteresowania, inne miejsce zamieszkania, korzystają z różnych kanałów i działają na wielu platformach oraz prezentują zróżnicowany poziom zaawansowania rozwoju kariery influencerskiej, pozwala na skuteczne realizowanie kampanii dla wielu klientów z różnych branż.  

  

- Nasi Klienci od dawna chwalą sobie jakość i efekty, jakie daje synergiczne podejście do realizacji kampanii influencer marketingowych. Dzięki nowej platformie InStars, ze wszystkimi jej benefitami i nowymi funkcjonalnościami, będziemy mogli jeszcze lepiej realizować cele naszych klientów i ich marek. Naszym założeniem na najbliższe dwa lata jest stanie się najbardziej rozpoznawalną przez klientów i influencerów, platformą dla influencerów w Polsce – dodaje na koniec Matylda Szymalska CEO Agencji Streetcom. 

  

Wystartowała właśnie kampania promocyjna InStars. Składają się na nią szeroko zakrojone działania w social mediach i działania PR. InStars ma także nową stronę www.instars.buzz 

  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Primoloko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii

Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).

Handel

Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.