Komunikaty PR

InStars - od Streetcom - nowa platforma dla influencerów

2023-09-26  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt

Patrycja Sawicka - Sikora
Agencja Primoloko

Żegańska 18 lok. 201
04-713 Warszawa
patrycja_sawicka|primoloko.com.pl| |patrycja_sawicka|primoloko.com.pl
+48506181076
www.primoloko.com.pl
Do pobrania 09 ( 0.01 MB )

Streetcom z nową platformą dla Influencerów InStars - nowy standard w Influencer marketingu. 

  

Od teraz społeczności influencerów zrzeszonych w Streetcom, Fame Shop oraz Agencji #.FMbędą funkcjonować na rynku jako InStars. InStars to tym samym największa społeczność influencerów w Europie, którą tworzą nano, micro i makro influencerzy oraz twórcy kontentu działający na wszystkich platformach, takich jak TIK TOK, META (Facebook, Instagram) czy YouTube. InStars to społeczność łącząca ponad 500 tys. influencerów na wszystkich etapach rozwoju swojej kariery.  

  

- Instars powstało z dwóch powodów, przede wszystkim chcieliśmy stworzyć innowacyjną platformę, która z jednej strony będzie miejscem przyjaznym i wspierającym wszystkich influencerów, od tych najmniejszych aż po tych o statusie gwiazdy, a z drugiej strony da klientom realny benefit w postaci synergicznych i efektywnych kampanii skrojonych na miarę. Jesteśmy w końcowej fazie prac nad nową technologią, która będzie wdrażana etapami. W pierwszej kolejności będzie to system do realizacji i obsługi złożonych kampanii z influencerami, który został wzbogacony o nowe funkcje analityczne i pogłębione statystyki. Następnie będziemy wdrażać kolejne funkcjonalności, które dadzą naszym Klientom większą transparentność procesu, a influencerom pozwolą szybciej i lepiej realizować cele, jakie stawia im marka.  

Rebranding służy także temu, by uporządkować strukturę i odróżnić społeczność od Agencji. To konsekwencja zmiany pozycjonowania firmy na rynku, która została zapoczątkowana w 2022 r. – mówi Matylda Szymalska, CEO Agencji Streetcom. Dzięki rebrandingowi i zmianom integrującym nano, micro i makro influencerów dajemy klientom do dyspozycji narzędzie mogące zbudować ogromną przewagę konkurencyjną. W 2022 roku rynek influencer marketingu osiągnął wartość 16,4 mld USD wobec prognozowanych 15 mld USD. Nielsen oszacował w 2023 roku, że wartość rynku influencer marketingu osiągnie 21 mld USD, co oznacza, że ta kategoria będzie dalej dynamicznie rosła. 

    

InStars nowy wymiar społeczności 

Do społeczności InStars mogą dołączyć nawet bardzo początkujący Influencerzy. Dzięki InStarskażdy influencer ma szanse na rozwinięcie swojej kariery, a przede wszystkim na wielowymiarową pomoc i stworzenie indywidualnego programu mentorskiego. Dzięki wsparciu merytorycznemu, udzielanemu przez zespół InStars, członkowie InStars mogą rozwijać się i stawiać kolejne kroki na ścieżce swojej kariery influencera. Przynależność do największej w Europie społeczności influencerów to nie tylko możliwość pozyskania rzetelnej i praktycznej wiedzy i indywidualnego programu rozwoju w obszarze influencer marketingu, ale przede wszystkim możliwość pracy na realnych case’ach i budowania swojej marki osobistej. To także możliwość zbudowania swojego portfolio i zaistnienia jako profesjonalista w tej branży na rynku. Tworzący InStars nano, micro i makro influencerzy stanowią sami dla siebie ogromne źródło inspiracji, każdy może liczyć na pomoc i mentoring. To stanowi o sile tej społeczności.  

  

InStars nowy wymiar działań influencer marketingowych 

Zbudowanie społeczności składającej się z tak dużej liczby, różnorodnych osób, które mają odmienne obszary zainteresowania, inne miejsce zamieszkania, korzystają z różnych kanałów i działają na wielu platformach oraz prezentują zróżnicowany poziom zaawansowania rozwoju kariery influencerskiej, pozwala na skuteczne realizowanie kampanii dla wielu klientów z różnych branż.  

  

- Nasi Klienci od dawna chwalą sobie jakość i efekty, jakie daje synergiczne podejście do realizacji kampanii influencer marketingowych. Dzięki nowej platformie InStars, ze wszystkimi jej benefitami i nowymi funkcjonalnościami, będziemy mogli jeszcze lepiej realizować cele naszych klientów i ich marek. Naszym założeniem na najbliższe dwa lata jest stanie się najbardziej rozpoznawalną przez klientów i influencerów, platformą dla influencerów w Polsce – dodaje na koniec Matylda Szymalska CEO Agencji Streetcom. 

  

Wystartowała właśnie kampania promocyjna InStars. Składają się na nią szeroko zakrojone działania w social mediach i działania PR. InStars ma także nową stronę www.instars.buzz 

  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach
Media i PR Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
2024-04-24 | 01:00

Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity

INFORMACJA PRASOWA do natychmiastowej publikacji RUSZA PLEBISCYT NA SUPERBOHATERA W PKP INTERCITY Warszawa, 24 kwietnia 2024. Fundacja Nauka. To Lubię wspólnie z PKP Intercity
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.