Komunikaty PR

IPG Health poszerza specjalistyczną ofertę w Polsce

2023-08-09  |  10:00
Biuro prasowe

IPG Health rozszerza swój innowacyjny pakiet specjalistycznych usług na Europę, by wspierać rozwój i wzmacniać wpływ klientów w regionie. Ulepszony pakiet obejmuje dostęp zarówno do ekspertów merytorycznych (w zakresie m.in. brandingu, komunikacji z pacjentami, eventów i marketingu doświadczeń oraz strategii dostępu do rynku globalnego), jak i do ekspertów-praktyków niebędących lekarzami (na przykład farmaceutów, pielęgniarek i dentystów).

Eksperci merytoryczni uzupełniają pracę istniejących już zespołów agencji w Wielkiej Brytanii i całej Europie, w ramach jedynego w swoim rodzaju modelu zintegrowanego, który tradycyjne usługi marketingowe w sektorze opieki zdrowotnej rozszerza o specjalizacje interdyscyplinarne. Wspólnie z SOLVE(D), należącą do IPG Health agencją marketingu opartego na danych (niedawno rozpoczęła ona działalność w Europie), sieć zapewnia kompleksową, holistyczną ofertę uzupełnioną o w/w nowe usługi.

Ekspansja potwierdza pasję IPG Health do budowania biznesu naszych klientów i wspierania rozwoju ich celów biznesowych. Jest to następstwo rebrandingu FCB Health Spark w Polsce, który wprowadził ducha „never finished” na rynek Europy Wschodniej.

„Polska jest jednym z naszych najważniejszych rynków w Europie Wschodniej, obsługującym wielu regionalnych i globalnych klientów oraz łączącym wiedzę technologiczną z kreatywnością” — mówi Joerg Hempelmann, Prezes IPG Health Europe. „Nasz zespół w Warszawie ma unikalną wiedzę technologiczną, którą możemy teraz łączyć z naszymi wyspecjalizowanymi możliwościami, by tworzyć całościowe rozwiązania i wyzwalać nową dynamikę dla naszych klientów, a także przyspieszać ich rozwój”.

Oprócz szerokiej gamy agencji full serwisowych i agencji komunikacji medycznej pod egidą IPG Health, wyspecjalizowana oferta sieci obejmuje:

  • programy wsparcia dla pacjentów, które podwyższają jakość „patient experience”;
  • branding, który najlepsze praktyki projektowe z branży dóbr konsumpcyjnych łączy z pogłębioną wiedzą na temat opieki zdrowotnej i wellness;
  • insighty na temat atrakcyjnych platform wartości, które zwiększają prawdopodobieństwo, że produkty lecznicze dotrą do właściwych pacjentów we właściwym czasie za uczciwą cenę. Pomaga to markom wykazać ich znaczącą wartość i zyskać skuteczny dostęp i refundację;
  • możliwość przeżycia brand experience (marketing doświadczeń) i organizację wydarzeń, m.in. konferencji, spotkań ekspertów, a także warsztatów i seminariów – zarówno stacjonarnie i online.

 

Dostęp do specjalistycznej oferty w Europie, dostarczany przez wyspecjalizowane agencje za pośrednictwem FCB Health Spark, ułatwia Inka Ficht, dyrektor wykonawcza Specialty Services w IPG Health Europe. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu w komunikacji medycznej dla marek Rx, OTC i konsumenckich, Ficht koncentruje się głównie na zapewnieniu większej integracji specjalistycznych możliwości z ogólną ofertą IPG Health. Inka wyróżnia się determinacją we wspieraniu zespołów w poszukiwaniu najlepszych możliwych rozwiązań dla HCP i pacjentów. To efekt opracowania odpowiednich programów dla każdej grupy docelowej.

"Łączymy najszerszą po stronie agencji wiedzę z sektora leków i opieki zdrowotnej. Jesteśmy dumni z możliwości wprowadzania naszej specjalistycznej oferty na rynki europejskie. Pomagamy naszym klientom w osiągnięciu sukcesu na złożonym, współczesnym rynku opieki zdrowotnej. Wspieramy przy tym dostawców usług medycznych, by byli w stanie zaoferować innowacyjne formy współpracy ze swoimi klientami. Nasze usługi specjalistyczne, m.in. spersonalizowane rozwiązania marketingowe, dostosowane są do unikalnych potrzeb klientów. Szczególnie ważne jest dla nas zrozumienie wymagań rynków lokalnych. Z pomocą naszych agencji obecnych na wielu rynkach europejskich, chcemy tę wyjątkową gamę usług sprofilować w sposób najbardziej optymalny" – podkreśla Inka Ficht, EVP, Executive Director Specialty Services w IPG Health Europe.

FCB Health Spark z siedzibą w Warszawie to zespół ponad 40 wysoce wyspecjalizowanych specjalistów, którzy współpracują z klientami agencji w obszarach strategii, kreacji, digitalu, technologii i doradztwa medycznego. Portfolio klientów FCB Health Spark obejmuje lokalnych i globalnych klientów sieci IPG Health. W 2022 roku agencja zdobyła w Polsce statuetkę Effie Gold w kategorii Medicines & Supplements.

Na czele FCB Health Spark stoi Prezes Zarządu Mariusz Otowski, który wnosi ponad 25-letnie doświadczenie w marketingu, komunikacji i reklamie. Jego zespół świadczy szeroki zakres usług, w tym usługi kreatywne, strategiczne, brandingowe, medyczne i konsultingowe, a także wsparcie cyfrowe. Warto zauważyć, że dedykowany zespół technologiczny w FCB Health Spark wspiera klientów na platformie Veeva (Salesforce) jako część globalnego zespołu IPG Health dla platformy Veeva.

„Cieszymy się, że możemy zaoferować naszym obecnym i nowym klientom na polskim rynku tak wyjątkowy pakiet usług specjalistycznych. Od dwóch lat cyklicznie poszerzamy zakres naszej oferty oraz portfolio kompetencji, co spotkało się z bardzo dobrym przyjęciem przez naszych klientów i pozwala zacieśnić z nimi współpracę. Kooperacja z Inką i europejskim zespołem naszej sieci pozwoli nam jeszcze bardziej kompleksowo odpowiadać na potrzeby rynku w zakresie komunikacji medycznej” – dodaje Mariusz Otowski, Prezes Zarządu FCB Health Spark w Polsce.

Więcej informacji znaleźć można na stronie: ipghealth.com/capabilities/specialty-agencies.

***

O FCB Health Spark

FCB Health Spark jest częścią sieci IPG Health. To zespół ponad 40 wysoce wyspecjalizowanych profesjonalistów, którzy współpracują z klientami agencji w obszarach strategii, kreacji, digitalu, technologii i doradztwa medycznego. Agencja w ekspercki sposób łączy usługi marketingowe z produkcją i tworzeniem treści, wspierając klientów w ich w pełni profesjonalnej komunikacji z HCP, w tym struktury Salesforce i wsparcia sprzedaży klientów. Portfolio klientów FCB Health Spark obejmuje lokalnych i globalnych klientów sieci IPG Health. W 2022 roku agencja zdobyła w Polsce statuetkę Effie Gold w kategorii Medicines & Supplements.

Dowiedz się więcej na: FCB Health Spark

O IPG Health

IPG Health to grupa najbardziej znanych na świecie i nagradzanych agencji marketingowych z obszaru healthcare. Zatrudniamy ponad 6.000 osób na sześciu kontynentach. Łączy nas pasja do tworzenia nowatorskich rozwiązań marketingowych i do wykorzystywania kreatywności, technologii, osiągnięć naukowych i danych do kształtowania zachowań sprzyjających poprawie zdrowia. Dzięki ponad 45 agencjom, w tym ponad 18 wyspecjalizowanym jednostkom, nasze zintegrowane podejście do pełnego zakresu możliwości komunikacyjnych gwarantuje, że możemy pomóc klientom poprawić wyniki i jakość życia odbiorców opieki zdrowotnej na całym świecie. Naszymi klientami jest 20 największych globalnych firm farmaceutycznych, a także niezliczone startupy, firmy biotechnologiczne, firmy biofarmaceutyczne i różne firmy z branży Life Science. Spółki IPG Health zdobyły ważne wyróżnienia, w tym „Healthcare Network of the Year” na liście Ad Age A-List 2023, „Network of the Year” podczas 2022 London International Awards, 2022 MM+M Awards, 2022 Manny Awards, 2022 Clio Health Awards oraz festiwalu Cannes Lions w 2023 i 2022 roku. Jesteśmy częścią Interpublic Group of Companies (NYSE: IPG).

Więcej informacji na ipghealth.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka Biuro prasowe
2024-07-16 | 11:00

Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka

Bubble Tea debiutuje w KFC! Każde wakacje zasługują na swój muzyczny hit, który będzie przywoływał najlepsze wspomnienia z tego radosnego okresu. W KFC nie zabraknie w tym roku
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania
Media i PR Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.
2024-07-01 | 13:00

Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.

We wtorek 25 czerwca 2024 r. rusza przyjmowanie zgłoszeń do 4. edycji konkursu polskiej branży Public Relations PR WINGS. Organizator – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR),

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.