Komunikaty PR

IPG Health wzmacnia swoją obecność w CEE dzięki FCB Health Spark w Polsce

2023-01-24  |  12:00
Biuro prasowe

IPG Health, wiodąca na świecie globalna sieć komunikacji marketingowej w zakresie opieki zdrowotnej, rozwija swoją ofertę w Polsce by zintensyfikować działalność globalnych klientów i zwiększać ich wpływ w regionie. Mając na uwadze udane partnerstwo strategiczne z afiliowaną agencją IPG Health Spark Warsaw, sieć zmienia nazwę agencji na FCB Health Spark.

To posunięcie przenosi legendarną markę FCB Health i jej filozofię „never finished” na polski rynek, wraz z mocą całej sieci IPG Health. Wprowadzenie FCB Health Spark podkreśla zaangażowanie sieci w zapewnianie najlepszych talentów, możliwości, wiedzy specjalistycznej i rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

FCB Health Spark z siedzibą w Warszawie, świadczy usługi w szerokim zakresie, w tym kreację, strategię, branding, medical writing i doradztwo medyczne, a także wsparcie digitalowe. Warto zauważyć, że dedykowany zespół technologiczny w FCB Health Spark wspiera klientów na platformie Veeva (Salesforce) jako część globalnego zespołu IPG Health dla tej platformy.

Zdaniem Saturnino Izquierdo, Prezesa IPG Health, Global Client Solutions for International Markets: "FCB Health Spark zapewni jeszcze więcej korzyści dla naszych klientów – zarówno w Polsce, jak i w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Nasza dalsza współpraca wprowadzi naszych klientów i ich marki na jeszcze wyższy poziom."

Za FCB Health Spark będzie odpowiedzialny Mariusz Otowski, który wnosi ponad 25 lat doświadczenia w marketingu, komunikacji i reklamie. „Ostatnie dwanaście miesięcy wyróżniało się szybkim rozwojem i budowaniem nowych, trwałych relacji z naszymi klientami, zarówno w Polsce, jak i w całym regionie. Wprowadzenie na nasz rynek kultowej marki i ducha FCB Health bez wątpienia przyspieszy rozwój działalności i zwiększy zakres wpływu dla naszych klientów oraz ich marek" – powiedział Otowski, Prezes Zarządu FCB Health Spark.

Joerg Hempelmann, Prezes IPG Health Europe, skomentował: „Nasz zespół w Polsce wykonuje świetną pracę dla naszych klientów w regionie i został już nagrodzony pierwszym Effie Gold za swoją pracę. Nie możemy się doczekać kolejnych działań i naszego zaangażowania w Europie Środkowo-Wschodniej.”

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.