IPG Health wzmacnia swoją obecność w CEE dzięki FCB Health Spark w Polsce
IPG Health, wiodąca na świecie globalna sieć komunikacji marketingowej w zakresie opieki zdrowotnej, rozwija swoją ofertę w Polsce by zintensyfikować działalność globalnych klientów i zwiększać ich wpływ w regionie. Mając na uwadze udane partnerstwo strategiczne z afiliowaną agencją IPG Health Spark Warsaw, sieć zmienia nazwę agencji na FCB Health Spark.
To posunięcie przenosi legendarną markę FCB Health i jej filozofię „never finished” na polski rynek, wraz z mocą całej sieci IPG Health. Wprowadzenie FCB Health Spark podkreśla zaangażowanie sieci w zapewnianie najlepszych talentów, możliwości, wiedzy specjalistycznej i rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
FCB Health Spark z siedzibą w Warszawie, świadczy usługi w szerokim zakresie, w tym kreację, strategię, branding, medical writing i doradztwo medyczne, a także wsparcie digitalowe. Warto zauważyć, że dedykowany zespół technologiczny w FCB Health Spark wspiera klientów na platformie Veeva (Salesforce) jako część globalnego zespołu IPG Health dla tej platformy.
Zdaniem Saturnino Izquierdo, Prezesa IPG Health, Global Client Solutions for International Markets: "FCB Health Spark zapewni jeszcze więcej korzyści dla naszych klientów – zarówno w Polsce, jak i w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Nasza dalsza współpraca wprowadzi naszych klientów i ich marki na jeszcze wyższy poziom."
Za FCB Health Spark będzie odpowiedzialny Mariusz Otowski, który wnosi ponad 25 lat doświadczenia w marketingu, komunikacji i reklamie. „Ostatnie dwanaście miesięcy wyróżniało się szybkim rozwojem i budowaniem nowych, trwałych relacji z naszymi klientami, zarówno w Polsce, jak i w całym regionie. Wprowadzenie na nasz rynek kultowej marki i ducha FCB Health bez wątpienia przyspieszy rozwój działalności i zwiększy zakres wpływu dla naszych klientów oraz ich marek" – powiedział Otowski, Prezes Zarządu FCB Health Spark.
Joerg Hempelmann, Prezes IPG Health Europe, skomentował: „Nasz zespół w Polsce wykonuje świetną pracę dla naszych klientów w regionie i został już nagrodzony pierwszym Effie Gold za swoją pracę. Nie możemy się doczekać kolejnych działań i naszego zaangażowania w Europie Środkowo-Wschodniej.”

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.