Komunikaty PR

IPG Health wzmacnia swoją obecność w CEE dzięki FCB Health Spark w Polsce

2023-01-24  |  12:00
Biuro prasowe

IPG Health, wiodąca na świecie globalna sieć komunikacji marketingowej w zakresie opieki zdrowotnej, rozwija swoją ofertę w Polsce by zintensyfikować działalność globalnych klientów i zwiększać ich wpływ w regionie. Mając na uwadze udane partnerstwo strategiczne z afiliowaną agencją IPG Health Spark Warsaw, sieć zmienia nazwę agencji na FCB Health Spark.

To posunięcie przenosi legendarną markę FCB Health i jej filozofię „never finished” na polski rynek, wraz z mocą całej sieci IPG Health. Wprowadzenie FCB Health Spark podkreśla zaangażowanie sieci w zapewnianie najlepszych talentów, możliwości, wiedzy specjalistycznej i rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

FCB Health Spark z siedzibą w Warszawie, świadczy usługi w szerokim zakresie, w tym kreację, strategię, branding, medical writing i doradztwo medyczne, a także wsparcie digitalowe. Warto zauważyć, że dedykowany zespół technologiczny w FCB Health Spark wspiera klientów na platformie Veeva (Salesforce) jako część globalnego zespołu IPG Health dla tej platformy.

Zdaniem Saturnino Izquierdo, Prezesa IPG Health, Global Client Solutions for International Markets: "FCB Health Spark zapewni jeszcze więcej korzyści dla naszych klientów – zarówno w Polsce, jak i w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Nasza dalsza współpraca wprowadzi naszych klientów i ich marki na jeszcze wyższy poziom."

Za FCB Health Spark będzie odpowiedzialny Mariusz Otowski, który wnosi ponad 25 lat doświadczenia w marketingu, komunikacji i reklamie. „Ostatnie dwanaście miesięcy wyróżniało się szybkim rozwojem i budowaniem nowych, trwałych relacji z naszymi klientami, zarówno w Polsce, jak i w całym regionie. Wprowadzenie na nasz rynek kultowej marki i ducha FCB Health bez wątpienia przyspieszy rozwój działalności i zwiększy zakres wpływu dla naszych klientów oraz ich marek" – powiedział Otowski, Prezes Zarządu FCB Health Spark.

Joerg Hempelmann, Prezes IPG Health Europe, skomentował: „Nasz zespół w Polsce wykonuje świetną pracę dla naszych klientów w regionie i został już nagrodzony pierwszym Effie Gold za swoją pracę. Nie możemy się doczekać kolejnych działań i naszego zaangażowania w Europie Środkowo-Wschodniej.”

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.