ITBC Communication wygrała przetarg PARP
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła przetarg na koordynację uczestnictwa w wydarzeniach gospodarczych na terenie Polski. Do współpracy wybrano agencję ITBC Communication, specjalizującą się w eventach, działaniach PR, social media i digital.
Dział eventowy agencji ITBC zajmie się koordynacją uczestnictwa PARP w aż 100 wydarzeniach gospodarczych na terenie całej Polski lub do wyczerpania przewidzianego budżetu. Eventy, w których weźmie udział Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, kierowane są do przedsiębiorców z sektora MŚP oraz startupów, takie jak m.in. Infoshare, Forum G2, czy Dobra Firma. Zakres działań obejmuje promocję wizerunkową PARP oraz koordynację wszystkich działań związanych z udziałem organizacji w wybranych wydarzeniach – od podpisania umów z organizatorami i podwykonawcami, przygotowanie stoiska czy zapewnienie materiałów promocyjnych takich jak: animacje, filmy oraz ulotki i broszury.
„Cieszymy się z możliwości współpracy z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości, której celem jest realizacja programów rozwoju gospodarki, wspierających firmy z sektora MŚP. Koordynacja działań eventowych organizacji z taką misją oraz silną pozycją na rynku to duże, ale i ekscytujące wyzwanie. Jesteśmy przekonani, że ta współpraca przyniesie szereg wielowymiarowych korzyści” – komentuje Beata Lewandowska, prezes zarządu ITBC Communication.
Po stronie agencji za współpracę z PARP odpowiada dział ITBC Events na czele z Magdą Maruszak, Senior Event & Creative Manager.
Umowę ramową podpisano w marcu 2023 roku, a agencja zobowiązała się do koordynacji uczestnictwa PARP w 100 wydarzeniach lub do wyczerpania przewidzianego budżetu. Wartość zamówienia wynosi 2 000 000 zł brutto.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.