ITBC Communication wygrała przetarg PARP
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła przetarg na koordynację uczestnictwa w wydarzeniach gospodarczych na terenie Polski. Do współpracy wybrano agencję ITBC Communication, specjalizującą się w eventach, działaniach PR, social media i digital.
Dział eventowy agencji ITBC zajmie się koordynacją uczestnictwa PARP w aż 100 wydarzeniach gospodarczych na terenie całej Polski lub do wyczerpania przewidzianego budżetu. Eventy, w których weźmie udział Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, kierowane są do przedsiębiorców z sektora MŚP oraz startupów, takie jak m.in. Infoshare, Forum G2, czy Dobra Firma. Zakres działań obejmuje promocję wizerunkową PARP oraz koordynację wszystkich działań związanych z udziałem organizacji w wybranych wydarzeniach – od podpisania umów z organizatorami i podwykonawcami, przygotowanie stoiska czy zapewnienie materiałów promocyjnych takich jak: animacje, filmy oraz ulotki i broszury.
„Cieszymy się z możliwości współpracy z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości, której celem jest realizacja programów rozwoju gospodarki, wspierających firmy z sektora MŚP. Koordynacja działań eventowych organizacji z taką misją oraz silną pozycją na rynku to duże, ale i ekscytujące wyzwanie. Jesteśmy przekonani, że ta współpraca przyniesie szereg wielowymiarowych korzyści” – komentuje Beata Lewandowska, prezes zarządu ITBC Communication.
Po stronie agencji za współpracę z PARP odpowiada dział ITBC Events na czele z Magdą Maruszak, Senior Event & Creative Manager.
Umowę ramową podpisano w marcu 2023 roku, a agencja zobowiązała się do koordynacji uczestnictwa PARP w 100 wydarzeniach lub do wyczerpania przewidzianego budżetu. Wartość zamówienia wynosi 2 000 000 zł brutto.
"Odwrócony świat" - Fundacja Avalon ogłasza zapytanie ofertowe
Mastercard i McCANN Poland z pierwszym Black Pencil w historii polskiej reklamy
Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Gabinety stomatologiczne dostosowują się do specjalnych potrzeb pacjentów. Powstają placówki przystosowane do osób otyłych, niepełnosprawnych czy cierpiących na dentofobię
Polacy wciąż w zdecydowanej większości korzystają z usług prywatnych klinik stomatologicznych i mają wobec nich coraz wyższe wymagania. Liczy się nie tylko nowoczesność i kompleksowy zakres usług, ale też to, czy gabinet stomatologiczny jest przyjazny i komfortowy. – Ważne jest też to, żeby gabinety były dostępne dla osób, które borykają się także z innymi problemami zdrowotnymi, np. z otyłością – mówi Alicja Chowaniec-Prażuch, dyrektor LUX MED Stomatologia.
Prawo
Składka zdrowotna i inne podatki zbyt dużym obciążeniem dla przedsiębiorców. Część z nich będzie musiała zamknąć działalność i przejdzie do szarej strefy
Rząd chce ulżyć prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą i wprowadzić nowe regulacje poboru i naliczania składki zdrowotnej. Zamierza wprowadzić zmiany, które poprawią sytuację przedsiębiorców, zwiększą pewność rozliczeń i pozwolą na sfinansowanie wydatków systemu ochrony zdrowia. Zdaniem szefa związku zawodowego skupiającego samozatrudnionych w obliczu zmian demograficznych i istniejących obciążeń publicznoprawnych rozwiązań należy szukać w budowaniu na nowo relacji społecznych. W przeciwnym razie powiększą oni szarą strefę i grono wykluczonych.
Konsument
Greenwashing to powszechne zjawisko wśród firm. UE chce z nim skutecznie walczyć i nakłada na nie nowe obowiązki
Nawet 50 proc. deklaracji środowiskowych, z którymi spotykają się konsumenci w Europie, jest niepełnych lub wprowadzających w błąd. Teraz Bruksela chce uszczelnić prawo, aby wyeliminować zjawisko, w którym firmy pozycjonują się jako ekologiczne, choć faktycznie nie podejmują żadnych działań poza pustymi deklaracjami. Już wiadomo, że na przedsiębiorców nałożone będą nowe obowiązki. Stanie się to prawdopodobnie już od 2026 roku.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.