Komunikaty PR

Jason Romeyko dołącza do Galerii Sław festiwalu Golden Drum

2021-05-31  |  12:00
Biuro prasowe

Dwudziesta siódma edycja festiwalu Golden Drum ma zaszczyt powitać Jasona Romeyko w gronie członków Galerii Sław festiwalu – wyselekcjonowanej grupie wizjonerów, którzy odważnie i z pasją kształtowali rozwój branży kreatywnej. Jason Romeyko, Globalny Dyrektor Kratywny w Serviceplan Group, jest 25. osobą, która została przyjęta do Galerii Sław festiwalu Golden Drum.

„Powiedzieć, że jestem wzruszony wprowadzeniem mnie do grona Galerii Sław festiwalu Golden Drum to zdecydowanie za mało. Czuję się raczej oszołomiony tym, że 24 poprzednich laureatów tej nagrody - wielu z nich to koledzy, których podziwiam oraz osoby, ktore ukształtowały naszą branżę w Nowej Europie i poza nią, głosowali na mnie, abym to właśnie ja dołączył do nich w Hall of Fame. Jestem wdzięczny festiwalowi Golden Drum za to jedyne w swoim rodzaju wyróżnienie. Daje mi to moment, aby nie tylko spojrzeć za siebie, na swoją karierę i ludzi, którzy pomogli mi na tej drodze, ale również zastanowić się nad przyszłością - bo będę tylko tak dobry, jak mój następny pomysł” - komentuje Jason Romeyko, Serviceplan Group.

Romeyko w znacznym stopniu przyczynił się do kształtowania, rozwoju i sukcesu nowej europejskiej branży reklamowej oraz do jej wartości i ducha. Nie tylko brał udział w festiwalu Golden Drum i ubiegał się o nagrody, ale także chętnie dzielił się swoimi nowatorskimi pomysłami oraz odkrył i wspierał wiele kreatywnych talentów. Aby pobudzić kreatywność, Romeyko organizuje sesje, które nazywa „wigwamami”. Mają one na celu zainspirowanie ludzi i usunięcie mentalnych barier, które dławią potencjalne pomysły. Pełniąc rolę Światowego Dyrektora Kreatywnego Serviceplan Group, Romeyko ma misję przekazania swojej filozofii twórczego sposobu myślenia we wszystkich 17 krajach, w których Grupa ma swoje biura. Jason wymyślił koncepcję ÜberCreativity, która oznacza „magię, która dzieje się, gdy wszystkie części Domu Komunikacji łączą się, aby stworzyć najlepsze na świecie pomysły”.

Jason Romeyko zawsze dostrzegał wagę istnienia festiwali reklamowych, takich jak Golden Drum. Jest zagorzałym zwolennikiem festiwalu, entuzjastycznym i inspirującym mówcą, jurorem targów Golden Drum. Ponadto, został uhonorowany tytułem Dyrektora Kreatywnego Roku Golden Drum 2015.

Z Antypodów na szczyt Europy

 

Jason Romeyko pochodzi z Australi. Swoją przygodę ze światem reklamy rozpoczął w 1993 roku jako copywriter w Saatchi & Saatchi. Przez 23 lata miał okazję pracować na wielu rynkach, zanim dołączył do Serviceplan Group w 2016 roku jako Worldwide Executive Creative Director. Serviceplan jest jedną z największych niezależnych, zarządzanych przez właścicieli sieci reklamowych na świecie i z pewnością największa w Europie. Firma zatrudnia ponad 4400 pracowników w 24 biurach w 17 krajach.

Jason został uhonorowany ponad 500 nagrodami podczas Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum, Epica, Clio, LIA, ADCE, ADC, CCA, ADCI i wielu innych konkursów na całym świecie - w tym MTV Music Awords w kategorii „Wideo roku” dla teledysku „Firework” Katy Perry.

W 2016 roku kapituła festiwalu Golden Drum przyznała mu tytuł „Dyrektora Kreatywnego Roku”. Pośród jego ulubionych projektów wymienia „The HIV+ Magazine”, „Sea Hero Quest” i śmiała koncepcja rebrandingu luksusowej gamy BMW na Bayerische Motoren Werke. W sumie, jego twórczość została obejrzana prawie 3 miliardy razy.

O Galerii Sław festiwalu Golden Drum

Festiwal Golden Drum od dwudziestu siedmiu lat przyciąga wielkich wizjonerów i marzycieli, którzy odważnie i z pasją rozwijają branżę kreatywną. W miarę upływu czasu i postępów ludzi, często nazwiska tych, którzy położyli podwaliny, na których dzisiejsi profesjonaliści budują wielkie rzeczy są zapominane. Utworzona w 2010 roku wirtualna ściana Galerii Sław festiwalu Golden Drum (Golden Drum Hall of Fame) zawiera nazwiska tych wielkich kobiet i mężczyzn. Lista rośnie dzięki uważnemu przemyśleniu dokonań oraz w poczuciu wdzięczności dla tych, których czynów nie powinno się zapomnieć. Każdy nowy członek musi zostać zatwierdzony i przyjęty do Galerii sław przez jej dotychczasowych członków.

Członkowie Galerii Sław festiwalu Golden Drum  

Jure Apih, Adrian Botan, Farid Chehab, Michael Conrad, Ivan Čimburov, Meta Dobnikar, Dushan Drakalski, Csaba Gosztonyi, Andrey Gubaydullin, Ami Hasan, Mariusz Jan Demner, Jaime Mandelbaum, Jiri Mikeš, Juli Nemes, Johannes Newrkla, Günseli Özen, Milka Pogliani, Ulrich Proeschel, Jason Romeyko, Daniel Ružička, Dragan Sakan, Juraj Vaculik, Vital Verlič, Jarek Ziebinski and Darek Zatorski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.