Jason Romeyko dołącza do Galerii Sław festiwalu Golden Drum
Dwudziesta siódma edycja festiwalu Golden Drum ma zaszczyt powitać Jasona Romeyko w gronie członków Galerii Sław festiwalu – wyselekcjonowanej grupie wizjonerów, którzy odważnie i z pasją kształtowali rozwój branży kreatywnej. Jason Romeyko, Globalny Dyrektor Kratywny w Serviceplan Group, jest 25. osobą, która została przyjęta do Galerii Sław festiwalu Golden Drum.
„Powiedzieć, że jestem wzruszony wprowadzeniem mnie do grona Galerii Sław festiwalu Golden Drum to zdecydowanie za mało. Czuję się raczej oszołomiony tym, że 24 poprzednich laureatów tej nagrody - wielu z nich to koledzy, których podziwiam oraz osoby, ktore ukształtowały naszą branżę w Nowej Europie i poza nią, głosowali na mnie, abym to właśnie ja dołączył do nich w Hall of Fame. Jestem wdzięczny festiwalowi Golden Drum za to jedyne w swoim rodzaju wyróżnienie. Daje mi to moment, aby nie tylko spojrzeć za siebie, na swoją karierę i ludzi, którzy pomogli mi na tej drodze, ale również zastanowić się nad przyszłością - bo będę tylko tak dobry, jak mój następny pomysł” - komentuje Jason Romeyko, Serviceplan Group.
Romeyko w znacznym stopniu przyczynił się do kształtowania, rozwoju i sukcesu nowej europejskiej branży reklamowej oraz do jej wartości i ducha. Nie tylko brał udział w festiwalu Golden Drum i ubiegał się o nagrody, ale także chętnie dzielił się swoimi nowatorskimi pomysłami oraz odkrył i wspierał wiele kreatywnych talentów. Aby pobudzić kreatywność, Romeyko organizuje sesje, które nazywa „wigwamami”. Mają one na celu zainspirowanie ludzi i usunięcie mentalnych barier, które dławią potencjalne pomysły. Pełniąc rolę Światowego Dyrektora Kreatywnego Serviceplan Group, Romeyko ma misję przekazania swojej filozofii twórczego sposobu myślenia we wszystkich 17 krajach, w których Grupa ma swoje biura. Jason wymyślił koncepcję ÜberCreativity, która oznacza „magię, która dzieje się, gdy wszystkie części Domu Komunikacji łączą się, aby stworzyć najlepsze na świecie pomysły”.
Jason Romeyko zawsze dostrzegał wagę istnienia festiwali reklamowych, takich jak Golden Drum. Jest zagorzałym zwolennikiem festiwalu, entuzjastycznym i inspirującym mówcą, jurorem targów Golden Drum. Ponadto, został uhonorowany tytułem Dyrektora Kreatywnego Roku Golden Drum 2015.
Z Antypodów na szczyt Europy
Jason Romeyko pochodzi z Australi. Swoją przygodę ze światem reklamy rozpoczął w 1993 roku jako copywriter w Saatchi & Saatchi. Przez 23 lata miał okazję pracować na wielu rynkach, zanim dołączył do Serviceplan Group w 2016 roku jako Worldwide Executive Creative Director. Serviceplan jest jedną z największych niezależnych, zarządzanych przez właścicieli sieci reklamowych na świecie i z pewnością największa w Europie. Firma zatrudnia ponad 4400 pracowników w 24 biurach w 17 krajach.
Jason został uhonorowany ponad 500 nagrodami podczas Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum, Epica, Clio, LIA, ADCE, ADC, CCA, ADCI i wielu innych konkursów na całym świecie - w tym MTV Music Awords w kategorii „Wideo roku” dla teledysku „Firework” Katy Perry.
W 2016 roku kapituła festiwalu Golden Drum przyznała mu tytuł „Dyrektora Kreatywnego Roku”. Pośród jego ulubionych projektów wymienia „The HIV+ Magazine”, „Sea Hero Quest” i śmiała koncepcja rebrandingu luksusowej gamy BMW na Bayerische Motoren Werke. W sumie, jego twórczość została obejrzana prawie 3 miliardy razy.
O Galerii Sław festiwalu Golden Drum
Festiwal Golden Drum od dwudziestu siedmiu lat przyciąga wielkich wizjonerów i marzycieli, którzy odważnie i z pasją rozwijają branżę kreatywną. W miarę upływu czasu i postępów ludzi, często nazwiska tych, którzy położyli podwaliny, na których dzisiejsi profesjonaliści budują wielkie rzeczy są zapominane. Utworzona w 2010 roku wirtualna ściana Galerii Sław festiwalu Golden Drum (Golden Drum Hall of Fame) zawiera nazwiska tych wielkich kobiet i mężczyzn. Lista rośnie dzięki uważnemu przemyśleniu dokonań oraz w poczuciu wdzięczności dla tych, których czynów nie powinno się zapomnieć. Każdy nowy członek musi zostać zatwierdzony i przyjęty do Galerii sław przez jej dotychczasowych członków.
Członkowie Galerii Sław festiwalu Golden Drum
Jure Apih, Adrian Botan, Farid Chehab, Michael Conrad, Ivan Čimburov, Meta Dobnikar, Dushan Drakalski, Csaba Gosztonyi, Andrey Gubaydullin, Ami Hasan, Mariusz Jan Demner, Jaime Mandelbaum, Jiri Mikeš, Juli Nemes, Johannes Newrkla, Günseli Özen, Milka Pogliani, Ulrich Proeschel, Jason Romeyko, Daniel Ružička, Dragan Sakan, Juraj Vaculik, Vital Verlič, Jarek Ziebinski and Darek Zatorski.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.