Komunikaty PR

Jason Romeyko dołącza do Galerii Sław festiwalu Golden Drum

2021-05-31  |  12:00
Biuro prasowe

Dwudziesta siódma edycja festiwalu Golden Drum ma zaszczyt powitać Jasona Romeyko w gronie członków Galerii Sław festiwalu – wyselekcjonowanej grupie wizjonerów, którzy odważnie i z pasją kształtowali rozwój branży kreatywnej. Jason Romeyko, Globalny Dyrektor Kratywny w Serviceplan Group, jest 25. osobą, która została przyjęta do Galerii Sław festiwalu Golden Drum.

„Powiedzieć, że jestem wzruszony wprowadzeniem mnie do grona Galerii Sław festiwalu Golden Drum to zdecydowanie za mało. Czuję się raczej oszołomiony tym, że 24 poprzednich laureatów tej nagrody - wielu z nich to koledzy, których podziwiam oraz osoby, ktore ukształtowały naszą branżę w Nowej Europie i poza nią, głosowali na mnie, abym to właśnie ja dołączył do nich w Hall of Fame. Jestem wdzięczny festiwalowi Golden Drum za to jedyne w swoim rodzaju wyróżnienie. Daje mi to moment, aby nie tylko spojrzeć za siebie, na swoją karierę i ludzi, którzy pomogli mi na tej drodze, ale również zastanowić się nad przyszłością - bo będę tylko tak dobry, jak mój następny pomysł” - komentuje Jason Romeyko, Serviceplan Group.

Romeyko w znacznym stopniu przyczynił się do kształtowania, rozwoju i sukcesu nowej europejskiej branży reklamowej oraz do jej wartości i ducha. Nie tylko brał udział w festiwalu Golden Drum i ubiegał się o nagrody, ale także chętnie dzielił się swoimi nowatorskimi pomysłami oraz odkrył i wspierał wiele kreatywnych talentów. Aby pobudzić kreatywność, Romeyko organizuje sesje, które nazywa „wigwamami”. Mają one na celu zainspirowanie ludzi i usunięcie mentalnych barier, które dławią potencjalne pomysły. Pełniąc rolę Światowego Dyrektora Kreatywnego Serviceplan Group, Romeyko ma misję przekazania swojej filozofii twórczego sposobu myślenia we wszystkich 17 krajach, w których Grupa ma swoje biura. Jason wymyślił koncepcję ÜberCreativity, która oznacza „magię, która dzieje się, gdy wszystkie części Domu Komunikacji łączą się, aby stworzyć najlepsze na świecie pomysły”.

Jason Romeyko zawsze dostrzegał wagę istnienia festiwali reklamowych, takich jak Golden Drum. Jest zagorzałym zwolennikiem festiwalu, entuzjastycznym i inspirującym mówcą, jurorem targów Golden Drum. Ponadto, został uhonorowany tytułem Dyrektora Kreatywnego Roku Golden Drum 2015.

Z Antypodów na szczyt Europy

 

Jason Romeyko pochodzi z Australi. Swoją przygodę ze światem reklamy rozpoczął w 1993 roku jako copywriter w Saatchi & Saatchi. Przez 23 lata miał okazję pracować na wielu rynkach, zanim dołączył do Serviceplan Group w 2016 roku jako Worldwide Executive Creative Director. Serviceplan jest jedną z największych niezależnych, zarządzanych przez właścicieli sieci reklamowych na świecie i z pewnością największa w Europie. Firma zatrudnia ponad 4400 pracowników w 24 biurach w 17 krajach.

Jason został uhonorowany ponad 500 nagrodami podczas Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum, Epica, Clio, LIA, ADCE, ADC, CCA, ADCI i wielu innych konkursów na całym świecie - w tym MTV Music Awords w kategorii „Wideo roku” dla teledysku „Firework” Katy Perry.

W 2016 roku kapituła festiwalu Golden Drum przyznała mu tytuł „Dyrektora Kreatywnego Roku”. Pośród jego ulubionych projektów wymienia „The HIV+ Magazine”, „Sea Hero Quest” i śmiała koncepcja rebrandingu luksusowej gamy BMW na Bayerische Motoren Werke. W sumie, jego twórczość została obejrzana prawie 3 miliardy razy.

O Galerii Sław festiwalu Golden Drum

Festiwal Golden Drum od dwudziestu siedmiu lat przyciąga wielkich wizjonerów i marzycieli, którzy odważnie i z pasją rozwijają branżę kreatywną. W miarę upływu czasu i postępów ludzi, często nazwiska tych, którzy położyli podwaliny, na których dzisiejsi profesjonaliści budują wielkie rzeczy są zapominane. Utworzona w 2010 roku wirtualna ściana Galerii Sław festiwalu Golden Drum (Golden Drum Hall of Fame) zawiera nazwiska tych wielkich kobiet i mężczyzn. Lista rośnie dzięki uważnemu przemyśleniu dokonań oraz w poczuciu wdzięczności dla tych, których czynów nie powinno się zapomnieć. Każdy nowy członek musi zostać zatwierdzony i przyjęty do Galerii sław przez jej dotychczasowych członków.

Członkowie Galerii Sław festiwalu Golden Drum  

Jure Apih, Adrian Botan, Farid Chehab, Michael Conrad, Ivan Čimburov, Meta Dobnikar, Dushan Drakalski, Csaba Gosztonyi, Andrey Gubaydullin, Ami Hasan, Mariusz Jan Demner, Jaime Mandelbaum, Jiri Mikeš, Juli Nemes, Johannes Newrkla, Günseli Özen, Milka Pogliani, Ulrich Proeschel, Jason Romeyko, Daniel Ružička, Dragan Sakan, Juraj Vaculik, Vital Verlič, Jarek Ziebinski and Darek Zatorski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.