Komunikaty PR

Jet Line i MyLED dołączają do akcji Godzina dla Ziemi WWF

2020-03-27  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Osial-Tyszkiewicz
KnowledgeHub

www.kh.vc
00-844 Warszawa
magdalena.osial|knowledgehub.pl| |magdalena.osial|knowledgehub.pl
+48 537 868 699
www.kh.vc

Agencje reklamowe Jet Line i MyLED wspólnie włączyły się do akcji Godzina dla Ziemi WWF. Od poniedziałku, na ekranach MyLED oraz witrynach MORE w Warszawie rozpocznie się emisja specjalnie przygotowanego na tę okazję spotu.

 

Dbanie o losy środowiska naturalnego jest niezwykle ważne, dlatego warto o nim przypominać, między innymi poprzez organizowanie inicjatyw społecznych takich jak godzina dla Ziemi WWF. Na całym świecie jest ona obchodzona nieprzerwanie od 2007 roku w ostatnią sobotę marca. Każdego roku uczestnicy tej proekologicznej akcji, o ustalonej porze, gaszą na godzinę światło, aby zmotywować innych do dbania losy naszej planety.

 

Już w najbliższą sobotę, 28 marca o godzinie 20:30, Jet Line i MyLED również zgaszą światło podczas symbolicznej Godziny dla Ziemi WWF. Agencje reklamowe przyłączą się do akcji poprzez wygaszenie ekranów DOOH, a także neonu Jet Line znajdującego się na dachu budynku, w którym znajduje się biuro firmy.

 

W tym roku, w Polsce akcja WWF odbywa się pod hasłem „Nie tamuj rzek! Niech płyną”
i zwraca szczególną uwagę na kwestię regulowania naturalnego przepływu wody w rzekach oraz budowania tam.

 

Więcej informacji oraz petycja do Premiera przeciwko budowaniu nowych tam znajdują się na stronie www.godzinadlaziemi.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football Biuro prasowe
2024-04-19 | 11:00

Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football

Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo
Media i PR THIRSTY FOR MORE! NOWA ERA PEPSI
2024-04-18 | 11:00

THIRSTY FOR MORE! NOWA ERA PEPSI

Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu
Media i PR Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” Fundacji Avalon, dostrzeżona i doceniona
2024-04-17 | 12:00

Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” Fundacji Avalon, dostrzeżona i doceniona

Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca.  Jej celem było

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Ponad 70 proc. budynków w Polsce wymaga gruntownej modernizacji. 1 mln zł trafi na granty na innowacje w tym obszarze

Ograniczenie zużycia energii w budynkach to jeden z najbardziej efektywnych ekonomicznie sposobów redukcji emisji dwutlenku węgla. Tymczasem w Unii Europejskiej zdecydowana większość budynków mieszkalnych wymaga poprawy efektywności energetycznej. Innowacji, które mają w tym pomóc, poszukuje ING Bank Śląski w piątej edycji swojego Programu Grantowego dla start-upów i młodych naukowców. Najlepsi mogą liczyć na zastrzyk finansowania z przeznaczeniem na rozwój i komercjalizację swojego pomysłu. Budżet Programu Grantowego ING to 1 mln zł w każdej edycji.

Infrastruktura

Branża infrastrukturalna szykuje się na inwestycyjny boom. Projektanci i inżynierowie wskazują na szereg wyzwań w kolejnych latach

W kolejnych latach w polskiej gospodarce ma być odczuwalne przyspieszenie realizacji inwestycji infrastrukturalnych. Ma to związek z finansową perspektywą unijną na lata 2021–2027 i odblokowaniem środków z KPO. To inwestycje planowane na dziesiątki albo nawet na setki lat, a w dyskusji dotyczącej takich projektów często pomijana jest rola projektantów i inżynierów. Przedstawiciele tych zawodów wskazują na szereg wyzwań, które będą rzutować na planowanie i realizowanie wielkich projektów infrastrukturalnych. Do najważniejszych zaliczają się m.in. relacje z zamawiającymi, coraz mniejsza dostępność kadr, konieczność inwestowania w nowe, cyfrowe technologie oraz unijne regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju w branży budowlanej.

Konsument

Techniki genomowe mogą zrewolucjonizować europejskie rolnictwo i uodpornić je na zmiany klimatu. UE pracuje nad nowymi ramami prawnymi

Techniki genomowe (NTG) pozwalają uzyskiwać rośliny o większej odporności na susze i choroby, a ich hodowla wymaga mniej nawozów i pestycydów. Komisja Europejska wskazuje, że NTG to innowacja, która może m.in. zwiększyć odporność systemu żywnościowego na zmiany klimatu. W tej chwili wszystkie rośliny uzyskane w ten sposób podlegają tym samym, mocno wyśrubowanym zasadom, co GMO. Dlatego w ub.r. KE zaproponowała nowe rozporządzenie dotyczące roślin uzyskiwanych za pomocą technik genomowych. W lutym br. przychylił się do niego Parlament UE, co otworzyło drogę do rozpoczęcia negocjacji z rządami państw UE w Radzie. Wątpliwości wielu państw członkowskich, również Polski, budzi kwestia patentów NGT pozostających w rękach globalnych koncernów, które mogłyby zaszkodzić pozycji europejskich hodowców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.