Komunikaty PR

Joanna Adamowska – z Opus B do 19 Południka

2021-09-22  |  09:00
Biuro prasowe

Do zespołu agencji 19 Południk z początkiem września br. dołączyła Joanna Adamowska, obejmując stanowisko Business Development Directora.

Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, a od ponad 10 lat związana jest z branżą reklamową, pracując na samodzielnych stanowiskach związanych z rozwojem biznesu.

Dotychczas związana była z agencją Opus B, gdzie odpowiadała za wprowadzenie nowych klientów, takich jak NeoNet, Kompania Piwowarska czy Velux. Wcześniej związana była także z domem mediowym PRO Media House, agencją Insignia - gdzie odpowiadała za pozyskanie m.in. Grupy Żywiec i marek Bonduelle, Jurajska czy Dr Oetker - oraz agencją reklamową Opcom.

W 19 Południku objęła nowo powstałe stanowisko Business Development Directora. Do jej zadań będzie należało opracowanie strategii rozwoju biznesu oraz pozyskiwanie kluczowych klientów.

19 Południk to niezależna agencja strategiczno - kreatywna. Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji, kampaniami 360°, brandingiem, projektowaniem opakowań oraz tworzeniem platform kreatywnych, stron www i aplikacji mobilnych. Pracuje dla marek takich jak Lotos, Kaufland, Dan Cake i innych. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Sieć stacji Circle K głównym sponsorem tegorocznej Moto Orkiestry Biuro prasowe
2022-01-28 | 12:00

Sieć stacji Circle K głównym sponsorem tegorocznej Moto Orkiestry

Już w najbliższą niedzielę odbędzie się 30. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a wraz z nim na ulicach pojawi się fala czerwonych serduszek fundacji. Tego dnia warto odwiedzić
Media i PR Natychmiastowa Evo-lucja
2022-01-28 | 11:00

Natychmiastowa Evo-lucja

10 zintegrowanych trybów obiektywu x 10 opcji filtrów = 100 sposobów ekspresji.  FUJIFILM Corporation (Prezes: Teiichi Goto) zapowiada wprowadzenie na rynek nowego
Media i PR Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce otwiera nowe lokalizacje
2022-01-24 | 10:15

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce otwiera nowe lokalizacje

Ubóstwo oraz bezradność w sprawach opiekuńczo-wychowawczych, a także potrzeba aktywizacji zawodowej, to główne powody, dla których SOS Wioski Dziecięce w Polsce

Więcej ważnych informacji

Finanse

Warszawska giełda przyciąga coraz więcej funduszy ETF. Zainteresowanie inwestorów również rośnie

Inwestorzy coraz chętniej skłaniają się ku pasywnemu inwestowaniu, które naśladuje np. ruch indeksów giełdowych. Jego zaletą są m.in. niższe opłaty za zarządzanie i większa dywersyfikacja portfela przy mniejszej liczbie transakcji. To powoduje rosnącą popularność funduszy ETF, które służą właśnie takiemu inwestowaniu. W ubiegłym roku wartość aktywów zgromadzonych w instrumentach tego typu przekroczyła 10 bln dol. – podaje GPW za ETFGI. W Polsce ten rynek wciąż jest niewielki, ale coraz prężniej się rozwija. Na warszawskim parkiecie notowanych jest już 11 funduszy ETF opartych na różnych instrumentach bazowych.

Prawo

Ponad 1,7 tys. e-rezydentów z Polski założyło w Estonii 450 firm. Na taki krok decyduje się coraz więcej przedsiębiorców

Przybywa polskich firm, które planują przeniesienie działalności do Estonii. To kraj, który ze względu na przejrzysty system podatkowy czy niskie koszty prowadzenia działalności coraz częściej staje się pierwszym wyborem. Często decyduje o tym także potencjał tego rynku jako bramy do Skandynawii. Inna zaleta to łatwość założenia firmy w Estonii. Najprostszą metodą na przeniesienie działalności jest uzyskanie e-rezydencji. Z tego rozwiązania chętnie korzystają również Polacy, którzy założyli w Estonii już 450 firm.

Firma

Pandemia ujawniła w firmach luki kompetencyjne. Menedżerowie muszą na nowo uczyć się zarządzania zdalnymi zespołami

Zmiany w organizacjach i na rynku pracy w ostatnich latach, dodatkowo te spowodowane  przez pandemię COVID-19, wymagają wdrożenia nowych modeli zarządzania i przywództwa oraz wykształcenia wśród menedżerów i pracowników nowych kompetencji. Eksperci wskazują, że już w tej chwili następuje powrót do bardziej zdecentralizowanych, partycypacyjnych modeli zarządzania, które wymagają rozwiniętych kompetencji miękkich i lepszej komunikacji z pracownikami. – Pandemia postawiła ogromne wyzwania przed ludźmi, którzy są odpowiedzialni za to, żeby pracownicy w firmie czuli się dobrze, mieli świadomość, w którym kierunku ta firma zmierza, identyfikowali się z nią i byli lojalni. Dzisiaj ten czynnik ludzki staje się absolutnie najważniejszy – mówi Henryka Bochniarz, przewodnicząca Rady Głównej Konfederacji Lewiatan.

Handel

Przemysł odzieżowy w coraz większym stopniu truje środowisko. Do wyprodukowania zwykłego T-shirta potrzeba 2,5 tys. litrów wody

Coraz więcej konsumentów zwraca uwagę na to, jakie ubrania kupuje, interesuje się strategią marki i dokładnie sprawdza metki. Choć już 2/3 Polaków deklaruje też, że są skłonni zapłacić więcej za tzw. etyczną modę, te deklaracje niekoniecznie idą jednak w parze z działaniami. Ubiegłoroczne badanie „Vogue’a”​ i BCG pokazuje, że 20-proc. wzrost ceny skutkuje bowiem spadkiem popytu nawet o 62 proc. – Co roku na wysypiska śmieci trafia ok. 39 mln ton ubrań. To są wielkie hałdy. Raporty pokazują, że kiedy liczba ludności na świecie wzrosła o 20 proc., to jednocześnie liczba produkowanych ubrań się podwoiła – podkreśla Magdalena Rusiłowicz z Działu Zrównoważonego Rozwoju Fundacji WWF Polska.