Komunikaty PR

Justyna Święty-Ersetic ambasadorką marki Sante

2020-03-06  |  16:00
Biuro prasowe

Justyna Święty-Ersetic jest wielokrotną medalistką Mistrzostw Polski, Europy i Świata oraz rekordzistką Polski. Największe sukcesy odnosi w biegu na 400 metrów. Uczestniczyła w Igrzyskach Olimpijskich w Londynie i Rio de Janeiro. Jej osiągnięcia i rozwijająca się kariera sportowa od lat budzą zachwyt i szacunek kibiców.

Teraz Justyna Święty-Ersetic została ambasadorką firmy Sante. Jak sama podkreśla, w podjęciu decyzji o nawiązaniu współpracy, kluczowe znaczenie miał charakter asortymentu produktów. - Na sportowe sukcesy składa się mnóstwo czynników, a jednym z nich jest bez wątpienia zbilansowana, różnorodna dieta - mówi Justyna Święty-Ersetic. - Produkty Sante znam od dawna – mam pełne przekonanie do ich jakości oraz korzystnego wpływu na zdrowie i samopoczucie. Rekomenduję produkty, po które sama sięgam, znam ich skład, wiem jak smakują i co dobrego mogą dać mojemu organizmowi. Justyna Święty-Ersetic zakłada, iż te działania zyskają również szerszy wpływ edukacyjny. - Głęboko liczę na to, że promocja tego asortymentu stanie się także ważnym elementem poszerzania świadomości znaczenia zdrowej diety dla każdego z nas – nie tylko sportowców. To naprawdę ważne, by nieustannie rosła wiedza o tym, że produkty musimy wybierać świadomie, gdyż sposób odżywiania oddziałuje na całą jakość naszego życia.

Firma Sante od lat wyznacza trendy na rynku zdrowej żywności. Ma bardzo szerokie portfolio, obejmujące również produkty dedykowane osobom aktywnym fizycznie (batony i odżywki proteinowe Go On). -  Naszą misją jest szczególna dbałość o zaoferowanie konsumentom żywności, mającej korzystny wpływ na zdrowie i samopoczucie – mówi Mariola Małkowska, Senior Brand Manager w firmie Sante. -  Ważną część naszego portfolio stanowią produkty, które wspomagają osoby uprawiające sport, dostarczając im dawki energii i potrzebnych substancji odżywczych. Współpraca z panią Justyną Święty-Ersetic idealnie wpisuje się w realizację misji naszej firmy. Cieszymy się, iż produkty Sante rekomendowane są przez osobę o tak dużej wiarygodności w dziedzinie sportu i zdrowego stylu życia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.