Justyna Święty-Ersetic ambasadorką marki Sante
Justyna Święty-Ersetic jest wielokrotną medalistką Mistrzostw Polski, Europy i Świata oraz rekordzistką Polski. Największe sukcesy odnosi w biegu na 400 metrów. Uczestniczyła w Igrzyskach Olimpijskich w Londynie i Rio de Janeiro. Jej osiągnięcia i rozwijająca się kariera sportowa od lat budzą zachwyt i szacunek kibiców.
Teraz Justyna Święty-Ersetic została ambasadorką firmy Sante. Jak sama podkreśla, w podjęciu decyzji o nawiązaniu współpracy, kluczowe znaczenie miał charakter asortymentu produktów. - Na sportowe sukcesy składa się mnóstwo czynników, a jednym z nich jest bez wątpienia zbilansowana, różnorodna dieta - mówi Justyna Święty-Ersetic. - Produkty Sante znam od dawna – mam pełne przekonanie do ich jakości oraz korzystnego wpływu na zdrowie i samopoczucie. Rekomenduję produkty, po które sama sięgam, znam ich skład, wiem jak smakują i co dobrego mogą dać mojemu organizmowi. Justyna Święty-Ersetic zakłada, iż te działania zyskają również szerszy wpływ edukacyjny. - Głęboko liczę na to, że promocja tego asortymentu stanie się także ważnym elementem poszerzania świadomości znaczenia zdrowej diety dla każdego z nas – nie tylko sportowców. To naprawdę ważne, by nieustannie rosła wiedza o tym, że produkty musimy wybierać świadomie, gdyż sposób odżywiania oddziałuje na całą jakość naszego życia.
Firma Sante od lat wyznacza trendy na rynku zdrowej żywności. Ma bardzo szerokie portfolio, obejmujące również produkty dedykowane osobom aktywnym fizycznie (batony i odżywki proteinowe Go On). - Naszą misją jest szczególna dbałość o zaoferowanie konsumentom żywności, mającej korzystny wpływ na zdrowie i samopoczucie – mówi Mariola Małkowska, Senior Brand Manager w firmie Sante. - Ważną część naszego portfolio stanowią produkty, które wspomagają osoby uprawiające sport, dostarczając im dawki energii i potrzebnych substancji odżywczych. Współpraca z panią Justyną Święty-Ersetic idealnie wpisuje się w realizację misji naszej firmy. Cieszymy się, iż produkty Sante rekomendowane są przez osobę o tak dużej wiarygodności w dziedzinie sportu i zdrowego stylu życia.
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Polska uzależniona od leków z importu. To zagrożenie dla bezpieczeństwa lekowego kraju
Niespełna jedna trzecia sprzedawanych w Polsce leków jest produkowana w naszym kraju, podczas gdy średnia europejska to około 70 proc. Uzależnienie od importu jest poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa lekowego. Wzmocnieniu tego obszaru ma służyć jeden z konkursów w ramach KPO, który niedawno rozstrzygnęła Agencja Badań Medycznych. 112 mln zł trafi na wsparcie 22 projektów z obszaru innowacyjnych technologii biomedycznych. Jeden z nich dotyczy opracowania leków generycznych stosowanych w leczeniu POChP i astmy.
Robotyka i SI
Unia Europejska spóźniona w wyścigu AI. Eksperci apelują o szybsze inwestycje i zaprzestanie regulacji

– Decyzja o zainwestowaniu 200 mld euro w sztuczną inteligencję została podjęta zbyt późno – ocenia dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema. Jak podkreśla, Europa pozostaje w tyle za Stanami Zjednoczonymi i Chinami w zakresie innowacji. Kluczowe znaczenie ma teraz tempo i sposób dystrybucji środków – jeśli zostaną przekazane zbyt późno, efekty inwestycji mogą się stać nieaktualne w dynamicznie rozwijającym się świecie AI. Kolejne postulaty dotyczą zaprzestania regulacji i skupienia się na technologicznych niszach, w których jesteśmy liderami.
Sport
Rusza nowy sezon rowerów publicznych. Na ten element zrównoważonej mobilności stawia coraz więcej polskich miast [DEPESZA]

1 marca wystartował nowy sezon rowerów publicznych Nextbike. W tym roku mieszkańcy 80 polskich miast będą mieli do dyspozycji około 18 tys. rowerów. Szczególnym projektem będzie integracja działającego w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Metroroweru z Kolejami Śląskimi, co stworzy jeden z pierwszych w Polsce systemów transportowych w modelu mobility as a service. – Miasta konsekwentnie rozwijają infrastrukturę rowerową, dostrzegając jej kluczową rolę w budowaniu zrównoważonego transportu – ocenia Tomasz Wojtkiewicz, prezes zarządu Grupy Nextbike.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.