Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Biuro prasowe Tarczyński
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
tarczynski|alertmedia.pl| |tarczynski|alertmedia.pl
506051987
https://tarczynski.pl/
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji strategii rozwoju marki na rynku niemieckim.
Współpraca z European League of Football jest bardzo ważnym krokiem w umocnieniu pozycji marki SNACK !T na arenie międzynarodowej, a szczególnie na rynku niemieckim, który dla firmy Tarczyński S.A. jest rynkiem eksportowym numer 1. To co wyróżnia ten rynek to również stale rosnące zainteresowanie futbolem amerykańskim – dyscyplina ta znajduje się w czołówce najchętniej oglądanych rozgrywek sportowych w tym kraju.
Decyzja o partnerstwie z ELF to także istotny element realizacji ambitnej strategii sponsoringowej przedsiębiorstwa, które od lat jest zaangażowane w promowanie sportu i aktywności fizycznej w połączeniu ze zdrowym odżywaniem. Co ważne, w rozgrywkach European League of Football bierze udział jedyna polska drużyna Panthers Wrocław, której założycielem i sponsorem głównym jest firma Tarczyński S.A.
Marka SNACK !T jest znana wśród zagranicznych konsumentów z wysokiej jakości różnorodnych kabanosów premium. Dostępne w różnych smakach i wariantach kabanosy Exclusive są idealną przekąską dla kibiców przeżywających sportowe emocje w domu i na stadionie. To właśnie dlatego współpraca z ELF to dla firmy Tarczyński idealny, kolejny krok w budowie unikalności marki i skojarzeń ze sportowymi emocjami i aktywnym trybem życia. W Polsce marka ma już w tym aspekcie silne kompetencje, które teraz przenosi na kluczowy zagraniczny rynek.
„Sport odgrywa bardzo ważną rolę w naszej rodzinnej firmie i oprócz sponsorowania Reprezentacji Polski w piłce nożnej, pasjonujemy się futbolem amerykańskim, który jest naszą miłością od ponad dekady. Dlatego mocno integrujemy go z naszą strategią marki. Dzięki swojej międzynarodowości i atrakcyjności, ELF jest doskonałym partnerem i oferuje świetny kontekst do zaprezentowania różnych produktów SNACK !T fanom w całej Europie. Cieszymy się, że po rozpoczęciu naszej przygody z Panthers Wrocław, teraz możemy zostać partnerem najszybciej trendującej ligi na kontynencie" - mówi Dawid Tarczyński, Członek Zarządu, Dyrektor Rozwoju i Finansów.
Logotyp SNACK !T będzie można zobaczyć m.in. na bandach led podczas transmisji telewizyjnych czy ściankach sponsorskich, a oficjalna przekąska będzie obecna w kluczowych kanałach komunikacji European League of Football. Ponadto marka chce zaprosić kibiców do wspólnej zabawy podczas meczów ELF, a także będzie ich zachęcać do aktywnego udziału w konkursach organizowanych za pośrednictwem kanałów w social media.
„Budowanie świadomości produktu wśród kibiców sportowych, zwłaszcza w dyscyplinie tak rodzinnej jak futbol amerykański, która przyciąga widzów w każdym wieku, staje się kluczowym elementem naszej strategii marketingowej. Dzięki temu możemy dotrzeć do szerokiego i zróżnicowanego grona odbiorców, od młodych entuzjastów po starszych fanów i prezentować im kabanosy SNACK !T jako świetną, międzynarodową przekąskę,” dodał Dawid Tarczyński.
Liga z dużym potencjałem
European League of Football to najważniejsze rozgrywki futbolu amerykańskiego na Starym Kontynencie. Drużyny rozgrywają swoje mecze w ramach trzech konferencji: wschodniej, zachodniej i centralnej. Transmisje telewizyjne na żywo śledzi nawet kilkaset tysięcy kibiców, a na zaplanowany na wrzesień finał ligi już sprzedano blisko 30 tysięcy biletów. Dzięki grze w European League of Football mecze Panthers Wrocław są transmitowane w wielu krajach na całym świecie, również tam, gdzie produkty firmy Tarczyński są obecne na sklepowych półkach.
WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
Zymetria rozbudowuje zespół. Jej szeregi zasiliły 3 doświadczone ekspertki
Technics x OSOM Studios x Neige
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.