Kampania mPay z Jakubem Błaszczykowskim weszła w decydującą fazę
Rozpoczął się kolejny etap kampanii wizerunkowej polskiej superaplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play” z Jakubem Błaszczykowskim w roli głównej. Od początku czerwca w największych polskich miastach zobaczyć można plakaty OOH z wizerunkiem byłego kapitana reprezentacji Polski, a obecnie ambasadora mPay.
Kreacja OOH z wizerunkiem Jakuba Błaszczykowskiego widoczna będzie przez najbliższe tygodnie na przystankach komunikacji miejskiej w Krakowie, Katowicach, Warszawie oraz Trójmieście. Dodatkowo w połowie czerwca reklamy wideo zostaną wyemitowane w postaci 6-cio sekundowych spotów na platformach Youtube, Facebook, a także na Tik Toku. Łącznie, kampania wizerunkowa ma dotrzeć do około 10 mln odbiorców. Za kreację artystyczną odpowiedzialna jest agencja reklamowa LVOV, zaś za zakup mediów dom mediowy One-house.
- Celem tego etapu kampanii jest zbudowanie świadomości marki mPay wśród wszystkich użytkowników. Chcemy dotrzeć do potencjalnych odbiorców, osób, które mogą skorzystać z licznych funkcji mPay na co dzień, także do tych, którzy jeszcze nie znają naszej aplikacji. mPay jest wielowymiarowy i dopasowany do potrzeb każdego z nas. Już teraz z możliwości jakie daje apka korzysta ponad 1.5 mln Polek i Polaków – mówi Jarosław Grzesica, odpowiedzialny za strategię marki mPay.
Wiodącą przewagą konkurencyjną mPay jest fakt, iż aplikacja łączy w sobie wiele różnych przydatnych funkcjonalności, takich jak, chociażby możliwość dokonywania wewnętrznych bezpłatnych przelewów między portmonetkami, możliwość zakupu biletów komunikacyjnych czy planowania podróży. Elementem dopełniającym ekosystem płatniczy aplikacji jest karta debetowa Visa mPay, dzięki której użytkownicy mogą szybko i wygodnie dokonywać płatności w każdej codziennej sytuacji. Karta Visa mPay może być zamawiana wprost z poziomu aplikacji, w formie wirtualnej oraz fizycznej.
Kampania wizerunkowa pn. „Płatności Fair-Play” z Jakubem Błaszczykowskim jest ważną częścią długofalowej strategii wizerunkowej marki mPay, której nowym podpisem zostało hasło "Zawsze z Tobą". mPay wprowadził także zmienioną identyfikację wizualną. Zaktualizowana i odświeżona szata graficzna oraz logotyp mają być pierwszym etapem przemian aplikacji. Spółka podjęła bowiem strategiczną decyzję o optymalizacji interfejsu pod kątem wymagań współczesnych użytkowników.
Efektem tych wszystkich działań mają być zwiększona aktywność obecnych użytkowników aplikacji oraz zwiększone zainteresowanie nowych użytkowników.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.