Kampania mPay z Jakubem Błaszczykowskim weszła w decydującą fazę
Rozpoczął się kolejny etap kampanii wizerunkowej polskiej superaplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play” z Jakubem Błaszczykowskim w roli głównej. Od początku czerwca w największych polskich miastach zobaczyć można plakaty OOH z wizerunkiem byłego kapitana reprezentacji Polski, a obecnie ambasadora mPay.
Kreacja OOH z wizerunkiem Jakuba Błaszczykowskiego widoczna będzie przez najbliższe tygodnie na przystankach komunikacji miejskiej w Krakowie, Katowicach, Warszawie oraz Trójmieście. Dodatkowo w połowie czerwca reklamy wideo zostaną wyemitowane w postaci 6-cio sekundowych spotów na platformach Youtube, Facebook, a także na Tik Toku. Łącznie, kampania wizerunkowa ma dotrzeć do około 10 mln odbiorców. Za kreację artystyczną odpowiedzialna jest agencja reklamowa LVOV, zaś za zakup mediów dom mediowy One-house.
- Celem tego etapu kampanii jest zbudowanie świadomości marki mPay wśród wszystkich użytkowników. Chcemy dotrzeć do potencjalnych odbiorców, osób, które mogą skorzystać z licznych funkcji mPay na co dzień, także do tych, którzy jeszcze nie znają naszej aplikacji. mPay jest wielowymiarowy i dopasowany do potrzeb każdego z nas. Już teraz z możliwości jakie daje apka korzysta ponad 1.5 mln Polek i Polaków – mówi Jarosław Grzesica, odpowiedzialny za strategię marki mPay.
Wiodącą przewagą konkurencyjną mPay jest fakt, iż aplikacja łączy w sobie wiele różnych przydatnych funkcjonalności, takich jak, chociażby możliwość dokonywania wewnętrznych bezpłatnych przelewów między portmonetkami, możliwość zakupu biletów komunikacyjnych czy planowania podróży. Elementem dopełniającym ekosystem płatniczy aplikacji jest karta debetowa Visa mPay, dzięki której użytkownicy mogą szybko i wygodnie dokonywać płatności w każdej codziennej sytuacji. Karta Visa mPay może być zamawiana wprost z poziomu aplikacji, w formie wirtualnej oraz fizycznej.
Kampania wizerunkowa pn. „Płatności Fair-Play” z Jakubem Błaszczykowskim jest ważną częścią długofalowej strategii wizerunkowej marki mPay, której nowym podpisem zostało hasło "Zawsze z Tobą". mPay wprowadził także zmienioną identyfikację wizualną. Zaktualizowana i odświeżona szata graficzna oraz logotyp mają być pierwszym etapem przemian aplikacji. Spółka podjęła bowiem strategiczną decyzję o optymalizacji interfejsu pod kątem wymagań współczesnych użytkowników.
Efektem tych wszystkich działań mają być zwiększona aktywność obecnych użytkowników aplikacji oraz zwiększone zainteresowanie nowych użytkowników.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców
Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.
Konsument
Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich
W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciu–dziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.
Zdrowie
Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych
W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.