Kampania społeczna „Teraz Mnie Widzisz?” Fundacji Avalon nagrodzona!
Fundacja Avalon
Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/
Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami jakości przekazu oraz dbałością o poprawność językową.
Tytuł został przyznany w kategorii „Odpowiedzialność społeczna” za kampanię reklamową „Teraz mnie widzisz?”, która oddaje głos osobom z niepełnosprawnościami. Reklama pokazuje postacie silne, wyraziste, barwne, gotowe śmiało wyrażać swoją indywidualność i zdecydowanie walczyć o prawa do funkcjonowania w świecie przyjaznym wszystkim grupom społecznym. Taka perspektywa przyczynia się do zmiany postrzegania osób z niepełnosprawnościami zarówno w społeczeństwie, jak i przez nie same. I pokazuje, że słowa mają i powinny mieć moc, nawet jeśli są wypowiedziane językiem migowym lub za pomocą innych form komunikacji.
Marcin Gudowicz, Dyrektor BR TVP oraz Dorota Kielczyk, Salon Językowy BR TVP.
Z wielką radością i wzruszeniem przyjęliśmy informację o przyznaniu naszej kampanii tego wyjątkowego wyróżnienia. Tym bardziej, że spośród tysięcy telewizyjnych reklam otrzymują je jedynie trzy! To wielki zaszczyt. Jest ono dla nas także dowodem słuszności formy podejmowanych przez Fundację działań, a także istnienia sojuszników, którzy chcą nas wspierać w naszej misji. Daje to nadzieję na prawdziwą zmianę społeczną w zakresie postrzegania osób z niepełnosprawnościami w Polsce. W naszej ogólnopolskiej kampanii społecznej, oddajemy głos osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności, skupiamy się na ich perspektywie, dajemy możliwość mówienia we własnym imieniu o swoich potrzebach i odczuciach.
Helena Szczuka, kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji Fundacji Avalon, koordynująca kampanię Teraz Mnie Widzisz?”
Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” to już szósta ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon dofinansowana ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. W działaniach prowadzonych w TV, Radiu, Internecie, mediach społecznościowych, na nośnikach zewnętrznych i mediach tradycyjnych w okresie grudzień – luty wystąpiło łącznie 14 osób z rożnymi rodzajami niepełnosprawności, które opowiadają o problemie niewidzialności OzN w polskim społeczeństwie. Kampania zrealizowana została we współpracy z Allegro Brand Experience Agency. Dowiedz się więcej: Fundacja Avalon | Teraz mnie widzisz
Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu aktywizację OzN a także zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie. Fundacja Avalon aktualnie wspiera około 14 500 osób z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi blisko 400 mln.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.