Komunikaty PR

Kampania społeczna „Teraz Mnie Widzisz?” Fundacji Avalon nagrodzona!

2024-02-21  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Liberadzka
Fundacja Avalon

Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/

Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami jakości przekazu oraz dbałością o poprawność językową.

Tytuł został przyznany w kategorii „Odpowiedzialność społeczna” za kampanię reklamową „Teraz mnie widzisz?”, która oddaje głos osobom z niepełnosprawnościami. Reklama pokazuje postacie silne, wyraziste, barwne, gotowe śmiało wyrażać swoją indywidualność i zdecydowanie walczyć o prawa do funkcjonowania w świecie przyjaznym wszystkim grupom społecznym. Taka perspektywa przyczynia się do zmiany postrzegania osób z niepełnosprawnościami zarówno w społeczeństwie, jak i przez nie same. I pokazuje, że słowa mają i powinny mieć moc, nawet jeśli są wypowiedziane językiem migowym lub za pomocą innych form komunikacji.    

Marcin Gudowicz, Dyrektor BR TVP oraz Dorota Kielczyk, Salon Językowy BR TVP.

Z wielką radością i wzruszeniem przyjęliśmy informację o przyznaniu naszej kampanii tego wyjątkowego wyróżnienia. Tym bardziej, że spośród tysięcy telewizyjnych reklam otrzymują je jedynie trzy! To wielki zaszczyt. Jest ono dla nas także dowodem słuszności formy podejmowanych przez Fundację działań, a także istnienia sojuszników, którzy chcą nas wspierać w naszej misji. Daje to nadzieję na prawdziwą zmianę społeczną w zakresie postrzegania osób z niepełnosprawnościami w Polsce. W naszej ogólnopolskiej kampanii społecznej, oddajemy głos osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności, skupiamy się na ich perspektywie, dajemy możliwość mówienia we własnym imieniu o swoich potrzebach i odczuciach. 

Helena Szczuka, kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji Fundacji Avalon, koordynująca kampanię Teraz Mnie Widzisz?”

Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” to już szósta ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon dofinansowana ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. W działaniach prowadzonych w TV, Radiu, Internecie, mediach społecznościowych, na nośnikach zewnętrznych i mediach tradycyjnych w okresie grudzień – luty wystąpiło łącznie 14 osób z rożnymi rodzajami niepełnosprawności, które opowiadają o problemie niewidzialności OzN w polskim społeczeństwie. Kampania zrealizowana została we współpracy z Allegro Brand Experience Agency. Dowiedz się więcej: Fundacja Avalon | Teraz mnie widzisz 
 


Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu aktywizację OzN a także zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie. Fundacja Avalon aktualnie wspiera około 14 500 osób z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi blisko 400 mln.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.