Kampanie McCANN Poland z największą liczbą nominacji w konkursie Effie Awards
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Kampanie zrealizowane przez McCANN Poland otrzymały łącznie aż siedem nominacji w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej Effie Awards – najwięcej wśród agencji reklamowych w Polsce w tym roku. Zdobyte nominacje po raz kolejny potwierdzają, że kluczem do sukcesu są innowacje i kreatywność w tworzeniu efektywnego strategicznie kontentu dla klientów agencji.
Wszystkie nasze nominacje po raz kolejny potwierdzają, że kluczem do efektywności są innowacje i kreatywność. Marka Maybelline z portfolio L’Oreal to bardzo innowacyjny przykład wykorzystania platformy Tik Tok przy budowaniu więzi marki ze swoimi konsumentkami poprzez bardzo angażującą formę i treść. Z drugiej strony Mastercard i Storytel parę miesięcy temu zostali wyróżnieni za swoje działania w Cannes. To, że w tegorocznym i najważniejszym Festiwalu Efektywności EFFIE mamy 3 nominacje dla Mastercard i 2 nominacje dla Storytel, potwierdza siłę kreatywności w generowaniu pożądanych efektów biznesowych – mówi Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.
Tegoroczne jury, składające się z ponad 170 ekspertów z branży reklamowej, w polskiej edycji konkursu Effie Awards doceniło cztery projekty zgłoszone przez McCANN Poland przyznając im łącznie siedem nominacji, o jedną więcej niż w ubiegłym roku:
Kiedy do Carrefour dla Mastercard otrzymało dwie nominacje w kategoriach B2B i Commerce. To kampania będąca biznesowym rozwinięciem akcji i usługi Kiedy do Sklepu, realizowanej podczas pandemii. Akcja Kiedy do sklepu zdobyła już wcześniej nominację w konkursie Cannes Lions.
E-Skarbonka napędzana przez Mastercard otrzymała jedną nominację w kategorii positive influence. Była to akcja realizowana wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, w ramach której można było tworzyć spersonalizowane wirtualne puszki – e-skarbonki – w trudnych pandemicznych czasach.
#MatteInkSong by Maybelline NY dla L’Oreal otrzymała dwie nominacje w kategoriach young audience i brand experience. To jedna z pierwszych brandowych akcji na TikToku, skierowana do młodych użytkowniczek aplikacji.
Random dla Storytel otrzymała dwie nominacje w kategoriach branded content oraz kultura i rozrywka. To wielokanałowa kampania contentowa promująca Storytel i jego oryginalną produkcję – Random - słuchowisko połączone z serialem na platformie YouTube.
Niezmiernie cieszymy się z siedmiu nominacji w tegorocznym Effie. To namacalny dowód, że tworzymy efektywny strategicznie kontent, który realizuje cele marek i naszych klientów. A w końcu o to właśnie chodzi w naszej pracy. To także efekt szeroko rozumianej filozofii pracy McCANN, czyli naszej metodologii – Truth 2 Meaning, w której strategia i efektywność są zawsze kluczowe. Effie udowadnia, że razem z naszymi klientami budujemy marki, które odgrywają realną i znaczącą rolę z życiu swoich konsumentów - Mastercard, Maybelline, czy Storytel są tego świetnymi przykładami – dodaje Marcin Samek, Strategy & Social Media Director McCANN.
Zwycięzców tegorocznej, 22. edycji nagród Effie Awards poznamy 26 października br. podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.