Kampanie McCANN Poland z największą liczbą nominacji w konkursie Effie Awards
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Kampanie zrealizowane przez McCANN Poland otrzymały łącznie aż siedem nominacji w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej Effie Awards – najwięcej wśród agencji reklamowych w Polsce w tym roku. Zdobyte nominacje po raz kolejny potwierdzają, że kluczem do sukcesu są innowacje i kreatywność w tworzeniu efektywnego strategicznie kontentu dla klientów agencji.
Wszystkie nasze nominacje po raz kolejny potwierdzają, że kluczem do efektywności są innowacje i kreatywność. Marka Maybelline z portfolio L’Oreal to bardzo innowacyjny przykład wykorzystania platformy Tik Tok przy budowaniu więzi marki ze swoimi konsumentkami poprzez bardzo angażującą formę i treść. Z drugiej strony Mastercard i Storytel parę miesięcy temu zostali wyróżnieni za swoje działania w Cannes. To, że w tegorocznym i najważniejszym Festiwalu Efektywności EFFIE mamy 3 nominacje dla Mastercard i 2 nominacje dla Storytel, potwierdza siłę kreatywności w generowaniu pożądanych efektów biznesowych – mówi Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.
Tegoroczne jury, składające się z ponad 170 ekspertów z branży reklamowej, w polskiej edycji konkursu Effie Awards doceniło cztery projekty zgłoszone przez McCANN Poland przyznając im łącznie siedem nominacji, o jedną więcej niż w ubiegłym roku:
Kiedy do Carrefour dla Mastercard otrzymało dwie nominacje w kategoriach B2B i Commerce. To kampania będąca biznesowym rozwinięciem akcji i usługi Kiedy do Sklepu, realizowanej podczas pandemii. Akcja Kiedy do sklepu zdobyła już wcześniej nominację w konkursie Cannes Lions.
E-Skarbonka napędzana przez Mastercard otrzymała jedną nominację w kategorii positive influence. Była to akcja realizowana wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, w ramach której można było tworzyć spersonalizowane wirtualne puszki – e-skarbonki – w trudnych pandemicznych czasach.
#MatteInkSong by Maybelline NY dla L’Oreal otrzymała dwie nominacje w kategoriach young audience i brand experience. To jedna z pierwszych brandowych akcji na TikToku, skierowana do młodych użytkowniczek aplikacji.
Random dla Storytel otrzymała dwie nominacje w kategoriach branded content oraz kultura i rozrywka. To wielokanałowa kampania contentowa promująca Storytel i jego oryginalną produkcję – Random - słuchowisko połączone z serialem na platformie YouTube.
Niezmiernie cieszymy się z siedmiu nominacji w tegorocznym Effie. To namacalny dowód, że tworzymy efektywny strategicznie kontent, który realizuje cele marek i naszych klientów. A w końcu o to właśnie chodzi w naszej pracy. To także efekt szeroko rozumianej filozofii pracy McCANN, czyli naszej metodologii – Truth 2 Meaning, w której strategia i efektywność są zawsze kluczowe. Effie udowadnia, że razem z naszymi klientami budujemy marki, które odgrywają realną i znaczącą rolę z życiu swoich konsumentów - Mastercard, Maybelline, czy Storytel są tego świetnymi przykładami – dodaje Marcin Samek, Strategy & Social Media Director McCANN.
Zwycięzców tegorocznej, 22. edycji nagród Effie Awards poznamy 26 października br. podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.