Klapki Kubota podstawą komfortu – najwygodniejsza kampania w polskim internecie
Marka Kubota wystartowała z kampanią wizerunkową „Podstawa komfortu”. To najnowsza odsłona dobrze znanych produktów polskiego brandu, które tym razem stały się gwarantem doskonałego odpoczynku. Jego podstawą (dosłowną i przenośną) są klapki Kubota, które pozwalają na przeniesienie się do przyjemniejszej i bardziej komfortowej rzeczywistości.
Kubota po raz kolejny nawiązuje w swojej komunikacji do szeroko rozumianego komfortu – zarówno w ruchach, jak i w myśleniu.
Kubota zachęca: wkrocz do strefy komfortu
Osoby odpowiedzialne za realizację kampanii konsekwentnie podkreślają, że rolą brandu jest dostarczanie radości, przełamywanie konwenansów i najważniejsze – troska o komfort swoich klientów.
– Od początku istnienia marki Kubota budujemy komunikację opartą na przekonaniu, że klapki Kubota są synonimem dystansu, poczucia humoru i luzu. Teraz do tej listy dołączył również komfort, a do popularnego hasła „Kubota to nie klapki, to styl życia” dodajemy: to również podstawa komfortu – mówi Paweł Dąbrowski, Marketing & e-Commerce Director Kubota S.A.
Dobre, komfortowe samopoczucie jest dla każdego
W nowej kampanii Kubota żongluje skojarzeniami związanymi z odpoczynkiem, dobrym samopoczuciem i spędzaniem czasu w dokładnie taki sposób, jaki lubimy najbardziej. Dbanie o swój komfort może oznaczać zarówno beztroskie leniuchowanie, jak i uprawianie sportu.
– Tej jesieni zachęcamy, by wkroczyć do swojej strefy komfortu w klapkach Kubota. Wiemy, że towarzyszymy naszym klientom w najróżniejszych (często zabawnych, szalonych) okolicznościach. Najczęściej jednak klapki Kubota znajdują się na stopach podczas odpoczynku i wszędzie tam, gdzie pojawia się potrzeba relaksu, znalezienia chwili dla siebie – po powrocie z męczącej podróży, po długim dniu, podczas spędzania czasu z rodziną czy przyjaciółmi. Dlatego w nowej kampanii chcemy powiedzieć: Kubota to nie tylko klapki, ale symbol wygody i dobrego samopoczucia, który nastraja pozytywnie i zmienia nawet najbardziej ponury dzień w bardziej komfortowy – podsumowuje Alina Sztoch.
W ramach prowadzonych aktywności marka Kubota stworzyła cykl spotów video, których wspólnym mianownikiem i – dosłowną – podstawą komfortowych sytuacji są klapki Kubota, a dokładnie modele Kubota Rzep 2.0 i Rzep 2.0 Tech, które w kampanii pojawiają się na pierwszym planie.
Za realizację spotów video odpowiadają agencje Tigers oraz SCPROJECTS.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.