Komunikaty PR

KROSS rozpoczyna sezon nową odsłoną kampanii „NIC NIE MUSISZ. WSZYSTKO MOŻESZ"

2023-03-09  |  13:45
Biuro prasowe
Kontakt

Paweł Świąder
Prepare Sp. z o.o.

Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
pawel.swiader|prepare.pl| |pawel.swiader|prepare.pl
783917437
www.prepare.pl

KROSS rozpoczyna sezon rowerowy nową odsłoną kampanii „NIC NIE MUSISZ. WSZYSTKO MOŻESZ”

W marcu rusza nowa odsłona kampanii polskiego producenta rowerów KROSS. Marka rozpoczyna sezon po raz kolejny motywując do aktywnego spędzania wolnego czasu i dbania o kondycję, a przy okazji przeżywania emocji na rowerze. W dobie inflacji oraz wysokich cen paliw, to właśnie rower ma szansę stać się głównym środkiem transportu podczas codziennych dojazdów oraz świetnym sposobem na weekendowe i wakacyjne wyjazdy. Kreacje przedstawiają pasjonatów rowerów na rowerach górskich, gravelach oraz rowerach miejskich. Po raz kolejny KROSS dużą uwagę w komunikacji poświęca innowacyjnej kategorii EBIKE.

Kolejna odsłona kampanii KROSS „Nic nie musisz, wszystko możesz” rusza wraz z początkiem sezonu rowerowego. Polski producent zachęca Polaków do przeżywania prawdziwych emocji związanych ze sportem rowerowym oraz zadbania o zdrowie i kondycję. Przygotowane kreacje pokazują, że dzięki aktywności czujemy się lepiej, mamy więcej energii a rower jest świetnym sposobem na realizację swoich pasji a także codzienne dojazdy, w tym uniknięcie korków i kłopotów z parkowaniem. Firma udowadnia, że w dobie drogiego paliwa oraz inflacji, polska marka KROSS dba o zdrowie Polaków oraz ekologię, proponując łatwo dostępne rowery dla każdego. 

- Polski KROSS demokratyzuje dostęp do najwyższej jakości rowerów górskich, miejskich i gravelowych oraz coraz częściej wybieranych przez klientów – rowerów elektrycznych. KROSS to sport, wyzwania i emocje, ale także radość z jazdy i swoboda korzystania z ekologicznego i taniego w opozycji do samochodu środka transportu. Te atrybuty naszej marki konsekwentnie komunikujemy w najnowszej odsłonie kampanii „KROSS. NIC NIE MUSISZ, WSZYSTKO MOŻESZ”, prezentując szerokie portfolio modeli rowerów KROSS – zarówno konwencjonalnych, jak również e-bike’ów – mówi o nowej kampanii Iwona Stępniak, Dyrektor Marketingu KROSS. 

„KROSS. NIC NIE MUSISZ. WSZYSTKO MOŻESZ” to kampania, w której prezentowane są między innymi zalety przewagi rowerów elektrycznych. Do poszukiwaczy przygód KROSS kieruje kreacje prezentujące rowerzystów na najlepszych gravelach i modelach MTB: „Możesz dotrzeć na szczyt i mierzyć wyżej” oraz „Możesz zjechać ze szlaku i być na dobrej drodze”. Prezentowane są również zalety codziennych dojazdów rowerem, ze wskazaniem na przewagi rowerów elektrycznych: „Możesz wyjechać ostatni i być zawsze pierwszy” lub „Możesz mieszkać daleko i mieć wszędzie blisko”. 

Na podstawie badań ilościowych przeprowadzonych w lutym 2023 przez agencję badawczą Difference, marka KROSS to nr 1 w Polsce wśród osób rozważających zakup rowerów.  Aż 42% osób wyrażających chęć zakupu roweru w najbliższym czasie, spontanicznie deklaruje wybór marki KROSS. 

Wyraźnie widać, że wraz z rozwojem infrastruktury rowerowej nad Wisłą, coraz więcej Polaków zmienia swoje transportowe przyzwyczajenia na wzór tych, które obserwujemy w krajach zachodniej Europy. Mieszkańcy większych miast wybierają rower jako środek transportu z uwagi na wygodę, funkcjonalność i poczucie niezależności. Znaczenie mają także aspekty ekonomiczne i coraz większa świadomość ekologiczna. Stąd coraz częściej rower zastępuje samochód nie tylko podczas codziennych dojazdów, ale staje się atrakcyjną alternatywą podczas weekendowych i wakacyjnych wyjazdów. Stale przybywa nowych ścieżek rowerowych, dzięki temu zarówno te krótsze jak i dłuższe odległości można wygodnie i bezpiecznie pokonać jednośladem. Rower dodatkowo pomaga nam zadbać o zdrowie i dobre samopoczucie a KROSS oferuje największą wśród producentów dostępność rowerów. 

Po raz kolejny w historii polskiej marki KROSS, przygotowano i zaplanowano kampanię, w której wykorzystano naturalne obserwacje, zarejestrowane w miejskich i górskich plenerach Teneryfy. Zdjęcia do sesji wykonał Łukasz Ziętek (Match and Spark), produkcją zajęła się agencja kreatywna H2O. Mediami zajmuje się Dom Mediowy MediaHub. Za komunikację PR odpowiada Agencja Prepare. 

***

KROSS jest liderem rynku rowerowego w Polsce. Firma powstała w 1990 roku, a w jej portfolio znajdują się rowery elektryczne, rekreacyjne oraz wyczynowe przeznaczone do kolarstwa górskiego, a także marka Le Grand, skupiająca rowery miejskie. Rowery marki, w oparciu o autorskie rozwiązania i innowacyjne technologie, powstają w nowoczesnej fabryce produkcyjnej znajdującej się w Przasnyszu nieopodal Warszawy. W 2022 do oferty dołączyły także elektryczne rowery cargo, które stanowią zieloną alternatywę dla transportu drogowego. KROSS jako jedna z nielicznych firm w Europie, rozwija także produkcję ram karbonowych. Firma w 2017 roku przejęła holenderską markę Multicycle, posiadającą w swojej ofercie miejskie rowery premium oraz wysokiej klasy rowery elektryczne. Obecnie, produkty KROSS są dystrybuowane do prawie pięćdziesięciu krajów. Założycielem i właścicielem firmy jest Zbigniew Sosnowski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Prepare Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka Biuro prasowe
2024-07-16 | 11:00

Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka

Bubble Tea debiutuje w KFC! Każde wakacje zasługują na swój muzyczny hit, który będzie przywoływał najlepsze wspomnienia z tego radosnego okresu. W KFC nie zabraknie w tym roku
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania
Media i PR Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.
2024-07-01 | 13:00

Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.

We wtorek 25 czerwca 2024 r. rusza przyjmowanie zgłoszeń do 4. edycji konkursu polskiej branży Public Relations PR WINGS. Organizator – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR),

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.