KROSS rozpoczyna sezon nową odsłoną kampanii „NIC NIE MUSISZ. WSZYSTKO MOŻESZ"

Paweł Świąder
Prepare Sp. z o.o.
Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
pawel.swiader|prepare.pl| |pawel.swiader|prepare.pl
783917437
www.prepare.pl
KROSS rozpoczyna sezon rowerowy nową odsłoną kampanii „NIC NIE MUSISZ. WSZYSTKO MOŻESZ”
W marcu rusza nowa odsłona kampanii polskiego producenta rowerów KROSS. Marka rozpoczyna sezon po raz kolejny motywując do aktywnego spędzania wolnego czasu i dbania o kondycję, a przy okazji przeżywania emocji na rowerze. W dobie inflacji oraz wysokich cen paliw, to właśnie rower ma szansę stać się głównym środkiem transportu podczas codziennych dojazdów oraz świetnym sposobem na weekendowe i wakacyjne wyjazdy. Kreacje przedstawiają pasjonatów rowerów na rowerach górskich, gravelach oraz rowerach miejskich. Po raz kolejny KROSS dużą uwagę w komunikacji poświęca innowacyjnej kategorii EBIKE.
Kolejna odsłona kampanii KROSS „Nic nie musisz, wszystko możesz” rusza wraz z początkiem sezonu rowerowego. Polski producent zachęca Polaków do przeżywania prawdziwych emocji związanych ze sportem rowerowym oraz zadbania o zdrowie i kondycję. Przygotowane kreacje pokazują, że dzięki aktywności czujemy się lepiej, mamy więcej energii a rower jest świetnym sposobem na realizację swoich pasji a także codzienne dojazdy, w tym uniknięcie korków i kłopotów z parkowaniem. Firma udowadnia, że w dobie drogiego paliwa oraz inflacji, polska marka KROSS dba o zdrowie Polaków oraz ekologię, proponując łatwo dostępne rowery dla każdego.
- Polski KROSS demokratyzuje dostęp do najwyższej jakości rowerów górskich, miejskich i gravelowych oraz coraz częściej wybieranych przez klientów – rowerów elektrycznych. KROSS to sport, wyzwania i emocje, ale także radość z jazdy i swoboda korzystania z ekologicznego i taniego w opozycji do samochodu środka transportu. Te atrybuty naszej marki konsekwentnie komunikujemy w najnowszej odsłonie kampanii „KROSS. NIC NIE MUSISZ, WSZYSTKO MOŻESZ”, prezentując szerokie portfolio modeli rowerów KROSS – zarówno konwencjonalnych, jak również e-bike’ów – mówi o nowej kampanii Iwona Stępniak, Dyrektor Marketingu KROSS.
„KROSS. NIC NIE MUSISZ. WSZYSTKO MOŻESZ” to kampania, w której prezentowane są między innymi zalety przewagi rowerów elektrycznych. Do poszukiwaczy przygód KROSS kieruje kreacje prezentujące rowerzystów na najlepszych gravelach i modelach MTB: „Możesz dotrzeć na szczyt i mierzyć wyżej” oraz „Możesz zjechać ze szlaku i być na dobrej drodze”. Prezentowane są również zalety codziennych dojazdów rowerem, ze wskazaniem na przewagi rowerów elektrycznych: „Możesz wyjechać ostatni i być zawsze pierwszy” lub „Możesz mieszkać daleko i mieć wszędzie blisko”.
Na podstawie badań ilościowych przeprowadzonych w lutym 2023 przez agencję badawczą Difference, marka KROSS to nr 1 w Polsce wśród osób rozważających zakup rowerów. Aż 42% osób wyrażających chęć zakupu roweru w najbliższym czasie, spontanicznie deklaruje wybór marki KROSS.
Wyraźnie widać, że wraz z rozwojem infrastruktury rowerowej nad Wisłą, coraz więcej Polaków zmienia swoje transportowe przyzwyczajenia na wzór tych, które obserwujemy w krajach zachodniej Europy. Mieszkańcy większych miast wybierają rower jako środek transportu z uwagi na wygodę, funkcjonalność i poczucie niezależności. Znaczenie mają także aspekty ekonomiczne i coraz większa świadomość ekologiczna. Stąd coraz częściej rower zastępuje samochód nie tylko podczas codziennych dojazdów, ale staje się atrakcyjną alternatywą podczas weekendowych i wakacyjnych wyjazdów. Stale przybywa nowych ścieżek rowerowych, dzięki temu zarówno te krótsze jak i dłuższe odległości można wygodnie i bezpiecznie pokonać jednośladem. Rower dodatkowo pomaga nam zadbać o zdrowie i dobre samopoczucie a KROSS oferuje największą wśród producentów dostępność rowerów.
Po raz kolejny w historii polskiej marki KROSS, przygotowano i zaplanowano kampanię, w której wykorzystano naturalne obserwacje, zarejestrowane w miejskich i górskich plenerach Teneryfy. Zdjęcia do sesji wykonał Łukasz Ziętek (Match and Spark), produkcją zajęła się agencja kreatywna H2O. Mediami zajmuje się Dom Mediowy MediaHub. Za komunikację PR odpowiada Agencja Prepare.
***
KROSS jest liderem rynku rowerowego w Polsce. Firma powstała w 1990 roku, a w jej portfolio znajdują się rowery elektryczne, rekreacyjne oraz wyczynowe przeznaczone do kolarstwa górskiego, a także marka Le Grand, skupiająca rowery miejskie. Rowery marki, w oparciu o autorskie rozwiązania i innowacyjne technologie, powstają w nowoczesnej fabryce produkcyjnej znajdującej się w Przasnyszu nieopodal Warszawy. W 2022 do oferty dołączyły także elektryczne rowery cargo, które stanowią zieloną alternatywę dla transportu drogowego. KROSS jako jedna z nielicznych firm w Europie, rozwija także produkcję ram karbonowych. Firma w 2017 roku przejęła holenderską markę Multicycle, posiadającą w swojej ofercie miejskie rowery premium oraz wysokiej klasy rowery elektryczne. Obecnie, produkty KROSS są dystrybuowane do prawie pięćdziesięciu krajów. Założycielem i właścicielem firmy jest Zbigniew Sosnowski.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.