Komunikaty PR

Letnie eventy firmowe

2024-06-17  |  12:30
Biuro prasowe

Lato to idealny czas na organizację firmowych eventów na świeżym powietrzu. Warto wykorzystać plenerowe możliwości, by zaskoczyć pracowników oraz partnerów biznesowych spotkaniem w innej formie. Piknik, firmowy brunch lub szkolenie w ogrodzie? Planowanie takich wydarzeń wymaga uwzględnienia kilku kluczowych elementów, które zagwarantują sukces i wywołają efekt wow. Oto kilka sprawdzonych wskazówek, jak przygotować perfekcyjny letni event firmowy.

Po pierwsze… miejsce

Lokalizacja jest jednym z najważniejszych elementów udanego eventu. Warto wybrać miejsce, które nie tylko zachwyci uczestników, ale także będzie dostosowane do charakteru wydarzenia. Może to być nadmorska plaża, ogród botaniczny, czy też stylowy ogródek  restauracyjny. Kluczowe jest, aby miejsce oferowało komfort oraz odpowiednią przestrzeń do zaplanowanych aktywności. Niezależnie czy dodatkową atrakcją spotkania będzie wspólny obiad, warsztaty kulinarne, występ muzyczny czy szkolenie na świeżym, powietrzu – wybór przestrzeni ma ogromne znaczenie. Dobry event zaczyna się od skutecznej komunikacji. Warto z wyprzedzeniem poinformować uczestników o planowanym wydarzeniu.

Po drugie… wydarzenie z charakterem!

Nadanie eventowi tematyki może znacznie podnieść jego atrakcyjność. Możliwości są niemal nieograniczone – od lekkiego śniadania połączonego z lekcją jogi, przez retro piknik, aż po elegancki wieczór w stylu lat 20. Ważne jest, aby tematyka była spójna z wizerunkiem firmy i odpowiadała gustom uczestników. Dekoracje powinny również odzwierciedlać wybrany temat i tworzyć odpowiednią atmosferę. Starannie dobrane elementy, takie jak oświetlenie, kwiaty, czy nawet muzyka, mogą znacząco wpłynąć na odbiór wydarzenia.

Program eventu powinien być różnorodny i angażujący. W ramach uatrakcyjnienia spotkania warto pomyśleć o warsztatach, konkursach, grach zespołowych, które zintegrują uczestników spotkania. Dobrze jest również pomyśleć o strefie relaksu, gdzie uczestnicy będą mogli odpocząć i nawiązać nieformalne rozmowy. Latem istnieje więcej możliwości na stworzenie takiego miejsca – wystarczy klimatyczny zakątek w wynajmowanej przestrzeni, hamaki, wygodne sofy, stół z przekąskami i napojami oraz odpowiedni nastrój dookoła. Nie da się ukryć, że takie miejsca najczęściej są najbardziej oblegane na firmowych spotkaniach. 

Nie zapomnij o odpowiednim poczęstunku!

Catering jest kluczowy dla każdego eventu. Latem warto postawić na lekkie, świeże potrawy oraz orzeźwiające napoje. Grill, stacje z sałatkami, smoothie bar czy barek z lodami mogą okazać się strzałem w dziesiątkę. Ważne jest, aby menu było różnorodne i uwzględniało ewentualne diety uczestników. Ciekawym dodatkiem do letniego spotkania mogą być również wspólne warsztaty kulinarne lub koktajlowe, które zostaną zwieńczone wspólną ucztą przy długim stole. 

Podziękowanie i pamiątka po spotkaniu

Osłodzenie eventu firmowego to przysłowiowa wisienka na torcie. Personalizowane upominki, takie jak karmelki z brandingiem marki, to doskonały sposób na pozostawienie pozytywnego wrażenia. Karmelki są nie tylko smacznym i efektownym dodatkiem, ale także praktycznym uzupełnieniem letnich spotkań. Ponadto, są one niskobudżetowe, co czyni je świetnym wyborem dla firm dbających o koszty. Protip! Latem poleca się cukierki z dodatkiem płatków kwiatów, owoców lub ziół, które perfekcyjnie wpasują się w letni charakter wydarzenia. Aktualnym trendem są słodkości bez dodatku jakichkolwiek aromatów czy sztucznych barwników. Właśnie dlatego warto postawić na słodkie produkty reklamowe wypełnione naturalnymi sokami owocowymi. 

Cukierki z karmelu to idealny wybór na letnie eventy firmowe. Dzięki swojej trwałości nie topią się w wysokich temperaturach, co czyni je praktycznym i niezawodnym upominkiem. Ponadto, ich możliwość personalizacji pozwala na doskonałe dopasowanie do wizerunku firmy i charakteru wydarzenia. Taki gadżet to nie tylko słodki dodatek, ale także efektowne uzupełnienie eventu, które podkreśli jego unikalny charakter i pozostawi trwałe wrażenie na uczestnikach - komentuje Anna Garmada, CEO SLODKIE.

Letnie spotkania w firmowym gronie, to doskonała okazja do integracji zespołu, wzmocnienia relacji biznesowych oraz promocji marki. Kluczem do sukcesu jest przemyślane planowanie, wcześniejsza informacja o terminie, miejsce spotkania i odpowiednie dodatki. Dzięki tym elementom, wydarzenie z pewnością wywoła efekt wow i na długo pozostanie w pamięci uczestników.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.