Komunikaty PR

Lineage wzmacnia swoją obecność w Europie otwierając nową regionalną siedzibę w

2023-11-30  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 1.91 MB )

WARSZAWA, POLSKA – 24 listopada 2023 – Lineage, jeden z wiodących globalnych funduszy REIT specjalizujących się w magazynowaniu w temperaturze kontrolowanej i dostawca zintegrowanych rozwiązań logistycznych, otworzył wczoraj w Warszawie swoje biuro regionalne na Europę Środkowo-Wschodnią. Nowa siedziba jest kolejnym krokiem wzmacniającym pozycję Lineage w regionie, po przejęciu w 2020 roku i rebrandingu firmy Pago sp. z o.o. („Pago”), jako kluczowego dostawcy usług magazynowych, dystrybucyjnych i transportowych w Polsce.

Uruchomienie głównego biura regionalnego dla Europy Środkowo-Wschodniej w Warszawie potwierdza zaangażowanie firmy w nieustanne doskonalenie łańcucha dostaw żywności na kontynencie europejskim. Lineage oferuje klientom kompleksowe usługi logistyczne w zakresie ich produktów, zwiększając wydajność operacyjną zarówno w obrębie Europy, jak i poza jej granicami. Korzystając z zaawansowanych technologii chłodniczych i strategicznie położonych centrów logistycznych w ważnych portach europejskich, takich jak Hiszpania, Włochy czy Francja, Lineage ma na celu usprawnienie przepływu produktów spożywczych w kontrolowanych warunkach temperaturowych.

„Otwarcie nowego biura w Warszawie pokazuje nasze zaangażowanie w rozwój działań w Europie Środkowo-Wschodniej i sąsiadujących z nią regionach.” – powiedział Harld Peters, prezes Lineage Europe. „To kolejny krok w dążeniu do podniesienia standardów obsługi naszych klientów w Europie i wzmocnienie naszych możliwości w łańcuchu dostaw w temperaturze kontrolowanej.”

„Polska jest szóstym co do wielkości producentem żywności w Unii Europejskiej, a nasza sieć umożliwi klientom z tego regionu dostęp do rozwiniętego rynku z najnowocześniejszymi technologiami" – dodał Peters.

„Otwarcie naszego biura w Warszawie pokazuje, że Polska odgrywa dla nas kluczową rolę jako brama do Europy Środkowo-Wschodniej i ważny rynek dla ruchu produktów w Europie.” – podkreślił Daniel Chudzik, regionalny wiceprezes ds. operacyjnych na Europę Środkowo-Wschodnią w Lineage. „Pozwala nam to lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów i efektywnie łączyć ich z globalnym rynkiem.”

Obecnie Lineage dysponuje siecią ponad 70 obiektów chłodniczych w 11 krajach Europy, z czego 6 znajduje się w Polsce.

O Lineage

Lineage jest jednym z wiodących na świecie funduszy nieruchomości REIT specjalizujących się w magazynowaniu w temperaturze kontrolowanej i dostawcą zintegrowanych rozwiązań logistycznych z globalną siecią ponad 400 strategicznie zlokalizowanych obiektów chłodniczych o łącznej pojemności przekraczającej 2,5 miliarda stóp sześciennych (ponad 70 milionów metrów sześciennych) w Ameryce Północnej, Europie oraz Azji. Lineage łączy eksperckie doświadczenie w obszarze kompleksowych rozwiązań logistycznych z innowacyjną technologią. Współpracując z wiodącymi na świecie producentami żywności i napojów, Lineage dąży do podniesienia efektywności dystrybucji, wspiera zrównoważony rozwój, poprawia efektywność wykorzystania zasobów w łańcuchu dostaw i co najważniejsze, pomaga w dostarczaniu żywności na świecie. Firma Lineage, przez trzy lata z rzędu, została umieszczona na liście CNBC Disruptor 50, dwukrotnie uznana za najlepiej zarządzaną firmę w USA oraz określona numerem jeden w obszarze Data Science. Firma zajęła również 23. pozycję w rankingu Fast Company w kategorii „Najbardziej Innowacyjne Firmy Świata” oraz została wyróżniona w kategorii „Change the World”.

Więcej informacji znajduje się na stronie: www.onelineage.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.