Komunikaty PR

Longevity Center nowym klientem Communication Unlimited

2020-05-26  |  05:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji firmy, doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami.

Longevity Center jest pierwszym miejscem w Polsce i w Europie Centralnej, gdzie na podstawie pogłębionej diagnostyki i najnowocześniejszych technologii oceny wieku biologicznego, prowadzone są programy mające przywrócić witalność, wzmocnić odporność i zapewnić długie, zdrowe życie. Longevity Center jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę zintegrowanego a jednocześnie spersonalizowanego podejścia do zdrowia.

Centrum oferuje wielopłaszczyznową ocenę stanu zdrowia i ryzyka zachorowań w oparciu o kluczowe dziedziny medycyny, psychiatrii, psychologii i dietetyki. W następnym etapie prowadzi sześcio- lub dwunastomiesięczne programy profilaktyczne. W centrum najważniejsza jest jakość zespołu lekarzy i specjalistów oraz całościowe, holistyczne spojrzenie na człowieka, jego kondycję fizyczną i psychiczną. Centrum skupia się na uwarunkowaniach genetycznych, ale co ważniejsze na epigenetyce, czyli tym, co wpływa na zdrowie pod wpływem naszego stylu życia, odżywiania i środowiska, w jakim funkcjonujemy.

Założycielami Longevity Center są Joanna Bensz i książe Michael von Liechtenstein. Centrum posiada międzynarodową radę programową, w której zasiada m.in. dr Mario Martinez, psychoimmunolog i autor książek o nierozerwalności funkcji umysłowych i fizjologicznych, m.in. bestselleru „Ciało to umysł”.

Longevity Center kieruje swoją ofertę do klientów indywidualnych oraz do firm, kadry menedżerskiej i zarządzającej, które poszukują możliwości zwiększenia witalności i koncentracji swoich pracowników. Organizuje webinary i szkolenia związane z tematyką odporności oraz z dobrostanem (wellbeing) pracowników powracających po kwarantannie do biura, jak również programy „szyte na miarę” indywidualnych potrzeb klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.