Longevity Center nowym klientem Communication Unlimited
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji firmy, doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami.
Longevity Center jest pierwszym miejscem w Polsce i w Europie Centralnej, gdzie na podstawie pogłębionej diagnostyki i najnowocześniejszych technologii oceny wieku biologicznego, prowadzone są programy mające przywrócić witalność, wzmocnić odporność i zapewnić długie, zdrowe życie. Longevity Center jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę zintegrowanego a jednocześnie spersonalizowanego podejścia do zdrowia.
Centrum oferuje wielopłaszczyznową ocenę stanu zdrowia i ryzyka zachorowań w oparciu o kluczowe dziedziny medycyny, psychiatrii, psychologii i dietetyki. W następnym etapie prowadzi sześcio- lub dwunastomiesięczne programy profilaktyczne. W centrum najważniejsza jest jakość zespołu lekarzy i specjalistów oraz całościowe, holistyczne spojrzenie na człowieka, jego kondycję fizyczną i psychiczną. Centrum skupia się na uwarunkowaniach genetycznych, ale co ważniejsze na epigenetyce, czyli tym, co wpływa na zdrowie pod wpływem naszego stylu życia, odżywiania i środowiska, w jakim funkcjonujemy.
Założycielami Longevity Center są Joanna Bensz i książe Michael von Liechtenstein. Centrum posiada międzynarodową radę programową, w której zasiada m.in. dr Mario Martinez, psychoimmunolog i autor książek o nierozerwalności funkcji umysłowych i fizjologicznych, m.in. bestselleru „Ciało to umysł”.
Longevity Center kieruje swoją ofertę do klientów indywidualnych oraz do firm, kadry menedżerskiej i zarządzającej, które poszukują możliwości zwiększenia witalności i koncentracji swoich pracowników. Organizuje webinary i szkolenia związane z tematyką odporności oraz z dobrostanem (wellbeing) pracowników powracających po kwarantannie do biura, jak również programy „szyte na miarę” indywidualnych potrzeb klientów.
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.