Komunikaty PR

LoveBrands Medical realizuje projekt „DermPro Academy” dla L’Oréal

2023-06-26  |  13:40
Biuro prasowe

LoveBrands Medical, komórka wchodząca w skład LoveBrands Group, specjalizująca się w strategicznej komunikacji medycznej, realizuje projekt edukacyjny „DermPro Academy” skierowany do lekarzy dermatologów. Wydarzenia w formacie szkoleń online dedykowane są specjalistom z Polski i krajów bałtyckich.

 

Od marca 2023 zespół LoveBrands Medical realizuje serię webinarów edukacyjnych w ramach „DermPro Academy La Roche-Posay”. Celem programu jest podnoszenie kwalifikacji, wsparcie rozwoju oraz dostęp do najnowszej wiedzy w zakresie zdrowia skóry. Wydarzenia są prowadzone przez uznanych międzynarodowych ekspertów w swoich obszarach terapeutycznych.

 

W marcu br. agencja zrealizowała pierwsze wydarzenie w ramach DermPro Academy La Roche-Posay: Kurs Dermoskopii. Szkolenie poprowadzili międzynarodowi czołowi eksperci dermatologii z Polski, Włoch i Grecji a samo wydarzenie w czasie rzeczywistym on-line oglądało ponad 800 lekarzy dermatologów.

 

„Współpraca z marką La Roche-Posay daje nam wielką satysfakcję. Cieszymy się, że klient powierzył nam przygotowanie strategii i jej realizację dla kolejnego projektu. Medycyna jest jednym z najbardziej rozwijających się obszarów. Jako specjaliści w dziedzinie komunikacji tego obszaru stale rozwijamy kompetencje naszego zespołu, co pozwala na dotrzymanie kroku naszym klientom i wyzwaniom komunikacyjnym jakie przed nami stawiają. Współpraca ze światowym liderem dermokosmetycznym oraz  autorytetami naukowymi z Polski i zagranicy przynosi nam ogromną satysfakcję i impuls do ciągłego rozwoju” - mówi Dorota Bieniek-Kaska, Prezes LoveBrands Group.

 

Za realizację projektu po stronie agencji odpowiedzialni są: Marta Domańska – dyrektor LoveBrands Medical, Karolina Ołdak – Communications Consultant oraz Mateusz Konwerski – Senior Communications Consultant.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka Biuro prasowe
2024-07-16 | 11:00

Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka

Bubble Tea debiutuje w KFC! Każde wakacje zasługują na swój muzyczny hit, który będzie przywoływał najlepsze wspomnienia z tego radosnego okresu. W KFC nie zabraknie w tym roku
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania
Media i PR Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.
2024-07-01 | 13:00

Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.

We wtorek 25 czerwca 2024 r. rusza przyjmowanie zgłoszeń do 4. edycji konkursu polskiej branży Public Relations PR WINGS. Organizator – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR),

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.