LoveBrands Medical realizuje projekt „DermPro Academy” dla L’Oréal
LoveBrands Medical, komórka wchodząca w skład LoveBrands Group, specjalizująca się w strategicznej komunikacji medycznej, realizuje projekt edukacyjny „DermPro Academy” skierowany do lekarzy dermatologów. Wydarzenia w formacie szkoleń online dedykowane są specjalistom z Polski i krajów bałtyckich.
Od marca 2023 zespół LoveBrands Medical realizuje serię webinarów edukacyjnych w ramach „DermPro Academy La Roche-Posay”. Celem programu jest podnoszenie kwalifikacji, wsparcie rozwoju oraz dostęp do najnowszej wiedzy w zakresie zdrowia skóry. Wydarzenia są prowadzone przez uznanych międzynarodowych ekspertów w swoich obszarach terapeutycznych.
W marcu br. agencja zrealizowała pierwsze wydarzenie w ramach DermPro Academy La Roche-Posay: Kurs Dermoskopii. Szkolenie poprowadzili międzynarodowi czołowi eksperci dermatologii z Polski, Włoch i Grecji a samo wydarzenie w czasie rzeczywistym on-line oglądało ponad 800 lekarzy dermatologów.
„Współpraca z marką La Roche-Posay daje nam wielką satysfakcję. Cieszymy się, że klient powierzył nam przygotowanie strategii i jej realizację dla kolejnego projektu. Medycyna jest jednym z najbardziej rozwijających się obszarów. Jako specjaliści w dziedzinie komunikacji tego obszaru stale rozwijamy kompetencje naszego zespołu, co pozwala na dotrzymanie kroku naszym klientom i wyzwaniom komunikacyjnym jakie przed nami stawiają. Współpraca ze światowym liderem dermokosmetycznym oraz autorytetami naukowymi z Polski i zagranicy przynosi nam ogromną satysfakcję i impuls do ciągłego rozwoju” - mówi Dorota Bieniek-Kaska, Prezes LoveBrands Group.
Za realizację projektu po stronie agencji odpowiedzialni są: Marta Domańska – dyrektor LoveBrands Medical, Karolina Ołdak – Communications Consultant oraz Mateusz Konwerski – Senior Communications Consultant.
Znaczenie stref brandowych podczas eventów
FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.