Komunikaty PR

LoveBrands Medical realizuje projekt „DermPro Academy” dla L’Oréal

2023-06-26  |  13:40
Biuro prasowe

LoveBrands Medical, komórka wchodząca w skład LoveBrands Group, specjalizująca się w strategicznej komunikacji medycznej, realizuje projekt edukacyjny „DermPro Academy” skierowany do lekarzy dermatologów. Wydarzenia w formacie szkoleń online dedykowane są specjalistom z Polski i krajów bałtyckich.

 

Od marca 2023 zespół LoveBrands Medical realizuje serię webinarów edukacyjnych w ramach „DermPro Academy La Roche-Posay”. Celem programu jest podnoszenie kwalifikacji, wsparcie rozwoju oraz dostęp do najnowszej wiedzy w zakresie zdrowia skóry. Wydarzenia są prowadzone przez uznanych międzynarodowych ekspertów w swoich obszarach terapeutycznych.

 

W marcu br. agencja zrealizowała pierwsze wydarzenie w ramach DermPro Academy La Roche-Posay: Kurs Dermoskopii. Szkolenie poprowadzili międzynarodowi czołowi eksperci dermatologii z Polski, Włoch i Grecji a samo wydarzenie w czasie rzeczywistym on-line oglądało ponad 800 lekarzy dermatologów.

 

„Współpraca z marką La Roche-Posay daje nam wielką satysfakcję. Cieszymy się, że klient powierzył nam przygotowanie strategii i jej realizację dla kolejnego projektu. Medycyna jest jednym z najbardziej rozwijających się obszarów. Jako specjaliści w dziedzinie komunikacji tego obszaru stale rozwijamy kompetencje naszego zespołu, co pozwala na dotrzymanie kroku naszym klientom i wyzwaniom komunikacyjnym jakie przed nami stawiają. Współpraca ze światowym liderem dermokosmetycznym oraz  autorytetami naukowymi z Polski i zagranicy przynosi nam ogromną satysfakcję i impuls do ciągłego rozwoju” - mówi Dorota Bieniek-Kaska, Prezes LoveBrands Group.

 

Za realizację projektu po stronie agencji odpowiedzialni są: Marta Domańska – dyrektor LoveBrands Medical, Karolina Ołdak – Communications Consultant oraz Mateusz Konwerski – Senior Communications Consultant.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.