LoveBrands Medical realizuje projekt „DermPro Academy” dla L’Oréal
LoveBrands Medical, komórka wchodząca w skład LoveBrands Group, specjalizująca się w strategicznej komunikacji medycznej, realizuje projekt edukacyjny „DermPro Academy” skierowany do lekarzy dermatologów. Wydarzenia w formacie szkoleń online dedykowane są specjalistom z Polski i krajów bałtyckich.
Od marca 2023 zespół LoveBrands Medical realizuje serię webinarów edukacyjnych w ramach „DermPro Academy La Roche-Posay”. Celem programu jest podnoszenie kwalifikacji, wsparcie rozwoju oraz dostęp do najnowszej wiedzy w zakresie zdrowia skóry. Wydarzenia są prowadzone przez uznanych międzynarodowych ekspertów w swoich obszarach terapeutycznych.
W marcu br. agencja zrealizowała pierwsze wydarzenie w ramach DermPro Academy La Roche-Posay: Kurs Dermoskopii. Szkolenie poprowadzili międzynarodowi czołowi eksperci dermatologii z Polski, Włoch i Grecji a samo wydarzenie w czasie rzeczywistym on-line oglądało ponad 800 lekarzy dermatologów.
„Współpraca z marką La Roche-Posay daje nam wielką satysfakcję. Cieszymy się, że klient powierzył nam przygotowanie strategii i jej realizację dla kolejnego projektu. Medycyna jest jednym z najbardziej rozwijających się obszarów. Jako specjaliści w dziedzinie komunikacji tego obszaru stale rozwijamy kompetencje naszego zespołu, co pozwala na dotrzymanie kroku naszym klientom i wyzwaniom komunikacyjnym jakie przed nami stawiają. Współpraca ze światowym liderem dermokosmetycznym oraz autorytetami naukowymi z Polski i zagranicy przynosi nam ogromną satysfakcję i impuls do ciągłego rozwoju” - mówi Dorota Bieniek-Kaska, Prezes LoveBrands Group.
Za realizację projektu po stronie agencji odpowiedzialni są: Marta Domańska – dyrektor LoveBrands Medical, Karolina Ołdak – Communications Consultant oraz Mateusz Konwerski – Senior Communications Consultant.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.