Komunikaty PR

Maciej Kaniowski z Avon jednym z 30 topowych światowych liderów łańcucha dostaw

2023-09-20  |  12:00
Biuro prasowe

Maciej Kaniowski, Chief Supply Chain Officer w Avon znalazł się w gronie 30 topowych liderów łańcucha dostaw w prestiżowym międzynarodowym konkursie Leaders in Supply Chain Awards 2023, zorganizowanym przez Alcott Global. To wielkie wyróżnienie, przyznawane prawdziwym pionierom kształtującym współczesny globalny łańcuch dostaw oraz wyznaczającym kierunki jego rozwoju w przyszłości. Jury doceniło Macieja za jego ogromny wkład w transformację Avon w kierunku innowacyjnej oraz zrównoważonej firmy, wybitne umiejętności przywódcze oraz tworzenie efektywnych, zmotywowanych, współpracujących ze sobą zespołów.

Celem konkursu Leaders in Supply Chain Awards jest uhonorowanie osiągnięć liderów łańcucha dostaw na całym świecie oraz ich roli w optymalizacji oraz digitalizacji procesów operacyjnych, we wdrażaniu rozwiązań przyjaznych dla środowiska – zwłaszcza tych nakierowanych na dekarbonizację, a także w tworzeniu przyjaznych, inkluzywnych środowisk pracy.

– Nagroda Top 30 Leaders in Supply Chain Awards 2023 to piękne wyróżnienie nie tylko dla mnie, ale także dla całego zespołu Operacji Avon – niesamowitych, profesjonalnych i pełnych pasji ludzi, którzy dzięki swojej odpowiedzialności oraz wzajemnej współpracy każdego dnia przyczyniają się do wzrostu firmy oraz efektywności łańcucha dostaw. To jeszcze bardziej napędza mnie do dalszego działania – poszukiwania kolejnych, nieszablonowych rozwiązań oraz rozwoju platform wymiany wiedzy w międzynarodowym środowisku ekspertów, do czego ich także zachęcam. Mierzcie wysoko, rozmawiajcie i pozostawajcie otwarci na płynące zewsząd inspiracje, z pełną świadomością Waszego wpływu na biznes, zespoły, środowisko oraz obecne i przyszłe pokolenia – komentuje Maciej Kaniowski, Chief Supply Chain Officer w Avon.

W tegorocznej edycji konkursu Leaders in Supply Chain Awards do nagrody nominowanych zostało aż 228 osób – wybitnych przedstawicieli kadry kierowniczej, odpowiedzialnych za rozwój łańcucha dostaw, z 206 globalnych przedsiębiorstw o przychodach przekraczających 0,5 mld dolarów. Ranking 30 wyłonionych spośród nich topowych liderów został ustalony w 75 procentach na podstawie rygorystycznej oceny zgłoszeń, dokonanej przez profesjonalne jury. Tym razem zgłoszenia obejmowały nie tylko prezentację sylwetek poszczególnych osób, ale także przygotowane przez nich studia przypadku. Celem dołączenia case studies było dostarczenie inspiracji i cennych wskazówek szerokiej społeczności ekspertów w zakresie łańcucha dostaw oraz katalizowanie innowacji w tym obszarze. Ocenie jury podlegały: doświadczenie, umiejętności przywódcze i osiągnięcia w zakresie wyników biznesowych, postępu technologicznego oraz zrównoważonego rozwoju. W 25 procentach na wyniki konkursu wpływ miały głosy ponad 2 tys. managerów, zaproszonych do głosowania. Wśród zwycięzców znaleźli się pionierzy, którzy inicjują pozytywne zmiany, wykraczające daleko poza ramy swoich firm, oraz którzy wyznaczają światowe trendy w rozwoju międzynarodowego łańcucha dostaw.

 Wspaniale jest widzieć przedstawiciela firmy Avon wśród 30 topowych liderów, którzy wraz ze swoimi fantastycznymi zespołami tworzą unikatową wartość biznesową w całym łańcuchu dostaw. To właśnie dzięki takim ludziom globalny łańcuch dostaw nieustanie ewoluuje. Cieszę się także, że specjaliści w tej dziedzinie mieli okazję zapoznać się ze studium przypadku Avon, a tym samym poznać strategię, która zaowocowała ponownym ożywieniem marki oraz jej wejściem w omnichannel – powiedział Radu Palamariu, Managing Director Asia Pacific & Europe w Alcott Global.

Więcej informacji o rankingu Top 30 Leaders in Supply Chain 2023 pod linkiem: https://gala.makersmovers.com/

 

Avon Garwolin

W Garwolinie działają dwie spółki Avon – Avon Operations Polska (AOP) i Avon Distribution Polska (ADP), które wspólnie stanowią rdzeń łańcucha dostaw firmy dla obszaru EMEA.

Avon Operations Polska zarządza największą i jednocześnie najbardziej zaawansowaną technologicznie fabryką Avon na świecie. Innowacyjny kompleks produkcyjny zatrudnia ok. 1000 pracowników. Co roku powstają tu kosmetyki, które trafiają do ok. 50 krajów na trzech kontynentach. W 2022 roku w fabryce Avon w Garwolinie wyprodukowano ponad 48,8 mln kg masy kosmetycznej, 48 mln sztuk perfum i 5,4 mln sztuk szminek w 57 odcieniach.

Avon Distribution Polska zarządza centrum dystrybucyjnym, które odpowiada za pakowanie i wysyłkę zamówień do Konsultantek Avon w ośmiu krajach – w Polsce, Niemczech, Czechach, Ukrainie, Finlandii i Estonii, a także na Litwie i Łotwie. Avon Distribution Polska zatrudnia obecnie ok. 300 pracowników. W 2022 roku centrum dystrybucyjne w Garwolinie wysłało do Konsultantek Avon ponad 109,3 mln sztuk produktów w ponad 4,2 mln kartonów.

 

Kontakt dla mediów:

Marta Miller

e-mail: m.miller@gardenofwords.pl

tel.: +48 519 033 223

 

Katarzyna Grobel

e-mail: k.grobel@gardenofwords.pl

tel.: +48 533 336 550

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach
Media i PR Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
2024-04-24 | 01:00

Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity

INFORMACJA PRASOWA do natychmiastowej publikacji RUSZA PLEBISCYT NA SUPERBOHATERA W PKP INTERCITY Warszawa, 24 kwietnia 2024. Fundacja Nauka. To Lubię wspólnie z PKP Intercity
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.