Komunikaty PR

MADOGZ autorem spotu do wiosennej kampanii opon sportowych Continental

2023-04-04  |  15:30
Biuro prasowe

Continental po raz kolejny powierzył agencji MADOGZ realizację działań promocyjnych w kanałach digital. Centralnym punktem wiosennej kampanii marki przygotowanej przez agencję jest spot internetowy promujący opony sportowe.

Najnowsza kampania Continental promuje opony z serii SportContact 7, które oprócz sportowych osiągów zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa na mokrej i suchej nawierzchni niezależnie od klasy pojazdu.

Osią działań komunikacyjnych jest spot będący kontynuacją serii opartej na koncepcie kontrastujących ze sobą bohaterów: będącego uosobieniem pewności siebie i porządku Conrada oraz chaotycznego i ciągle zaskakiwanego przez los Jacusia. Zestawienie dwóch postaci nieuchronnie prowadzi do serii zabawnych sytuacji, które służą jako tło do zaprezentowania zalet opon Continental.

W najnowszym spocie nieposiadający prawa jazdy Jacuś trafia na tor wyścigowy, gdzie Conrad zabiera go na jazdę testową sportowym samochodem wyposażonym w opony SportContact 7.

Wyróżnialny koncept opracowany przez MADOGZ i bardzo dobre przyjęcie poprzednich kampanii w naszej grupie docelowej, sprawiły, że po raz kolejny w centrum komunikacji digitalowej umieściliśmy spot z Conradem i Jacusiem. Nowa odsłona przygód bohaterów ma wszystko, aby stać się kolejnym hitem - mówi Ewa Zawadzka, Brand & Digital Marketing Manager w Continental Opony Polska.

W przypadku kampanii realizowanych dla marki Continental posłużyliśmy się platformą nawiązującą do formatu sitcomu. Humor wykorzystany przez nas w spotach Continental sprawia, że widzowie oglądają je z przyjemnością i zaciekawieniem. Analizując dotychczasowe kampanie, widzimy wyraźnie, że dłuższe, dwuminutowe filmy osiągają wyniki nieosiągalne dla tradycyjnych 15 czy 30 sekundowych spotów reklamowych, które widzowie odruchowo pomijają. W efekcie gwarantujemy kilkukrotnie dłuższy kontakt odbiorcy z marką – mówi Tomasz Pastuszka, Creative Director w MADOGZ.

Na potrzeby kampanii realizowanej w internecie powstał dwuminutowy spot wideo, który jest emitowany na platformach społecznościowych Facebook i YouTube. Komunikację wspierają kreacje reklamowe w social mediach i w sieci Google Display Network. Działania reklamowe potrwają do początku maja.

Za ideę kreatywną, produkcję spotu i przygotowanie kreacji reklamowych na potrzeby kampanii, a także za działania performance odpowiada agencja MADOGZ.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates Biuro prasowe
2024-05-14 | 14:13

Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates

W związku z dynamicznym rozwojem agencji influencer marketingu Rokmates doszło w niej do ważnych zmian organizacyjnych. W celu lepszej obsługi twórców i klientów
Media i PR Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio
2024-05-13 | 13:00

Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio

Agencja marketingowa hoh ruszyła z innowacyjną kampanią influencerską dla marki Danio z portfolio Danone wykorzystującą nowe technologie. Kampania ma na celu promocję tegorocznej nowości
Media i PR Maciej Dolega w MediaMarktPolska!
2024-05-09 | 14:30

Maciej Dolega w MediaMarktPolska!

MediaMarkt Polska ma przyjemność ogłosić powołanie Macieja Dolegi na stanowisko szefa działu PR i rzecznika prasowego ze skutkiem od początku maja 2024 roku. Dzięki ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.