Komunikaty PR

MADOGZ autorem spotu do wiosennej kampanii opon sportowych Continental

2023-04-04  |  15:30
Biuro prasowe

Continental po raz kolejny powierzył agencji MADOGZ realizację działań promocyjnych w kanałach digital. Centralnym punktem wiosennej kampanii marki przygotowanej przez agencję jest spot internetowy promujący opony sportowe.

Najnowsza kampania Continental promuje opony z serii SportContact 7, które oprócz sportowych osiągów zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa na mokrej i suchej nawierzchni niezależnie od klasy pojazdu.

Osią działań komunikacyjnych jest spot będący kontynuacją serii opartej na koncepcie kontrastujących ze sobą bohaterów: będącego uosobieniem pewności siebie i porządku Conrada oraz chaotycznego i ciągle zaskakiwanego przez los Jacusia. Zestawienie dwóch postaci nieuchronnie prowadzi do serii zabawnych sytuacji, które służą jako tło do zaprezentowania zalet opon Continental.

W najnowszym spocie nieposiadający prawa jazdy Jacuś trafia na tor wyścigowy, gdzie Conrad zabiera go na jazdę testową sportowym samochodem wyposażonym w opony SportContact 7.

Wyróżnialny koncept opracowany przez MADOGZ i bardzo dobre przyjęcie poprzednich kampanii w naszej grupie docelowej, sprawiły, że po raz kolejny w centrum komunikacji digitalowej umieściliśmy spot z Conradem i Jacusiem. Nowa odsłona przygód bohaterów ma wszystko, aby stać się kolejnym hitem - mówi Ewa Zawadzka, Brand & Digital Marketing Manager w Continental Opony Polska.

W przypadku kampanii realizowanych dla marki Continental posłużyliśmy się platformą nawiązującą do formatu sitcomu. Humor wykorzystany przez nas w spotach Continental sprawia, że widzowie oglądają je z przyjemnością i zaciekawieniem. Analizując dotychczasowe kampanie, widzimy wyraźnie, że dłuższe, dwuminutowe filmy osiągają wyniki nieosiągalne dla tradycyjnych 15 czy 30 sekundowych spotów reklamowych, które widzowie odruchowo pomijają. W efekcie gwarantujemy kilkukrotnie dłuższy kontakt odbiorcy z marką – mówi Tomasz Pastuszka, Creative Director w MADOGZ.

Na potrzeby kampanii realizowanej w internecie powstał dwuminutowy spot wideo, który jest emitowany na platformach społecznościowych Facebook i YouTube. Komunikację wspierają kreacje reklamowe w social mediach i w sieci Google Display Network. Działania reklamowe potrwają do początku maja.

Za ideę kreatywną, produkcję spotu i przygotowanie kreacji reklamowych na potrzeby kampanii, a także za działania performance odpowiada agencja MADOGZ.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.