MADOGZ autorem spotu do wiosennej kampanii opon sportowych Continental
Continental po raz kolejny powierzył agencji MADOGZ realizację działań promocyjnych w kanałach digital. Centralnym punktem wiosennej kampanii marki przygotowanej przez agencję jest spot internetowy promujący opony sportowe.
Najnowsza kampania Continental promuje opony z serii SportContact 7, które oprócz sportowych osiągów zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa na mokrej i suchej nawierzchni niezależnie od klasy pojazdu.
Osią działań komunikacyjnych jest spot będący kontynuacją serii opartej na koncepcie kontrastujących ze sobą bohaterów: będącego uosobieniem pewności siebie i porządku Conrada oraz chaotycznego i ciągle zaskakiwanego przez los Jacusia. Zestawienie dwóch postaci nieuchronnie prowadzi do serii zabawnych sytuacji, które służą jako tło do zaprezentowania zalet opon Continental.
W najnowszym spocie nieposiadający prawa jazdy Jacuś trafia na tor wyścigowy, gdzie Conrad zabiera go na jazdę testową sportowym samochodem wyposażonym w opony SportContact 7.
Wyróżnialny koncept opracowany przez MADOGZ i bardzo dobre przyjęcie poprzednich kampanii w naszej grupie docelowej, sprawiły, że po raz kolejny w centrum komunikacji digitalowej umieściliśmy spot z Conradem i Jacusiem. Nowa odsłona przygód bohaterów ma wszystko, aby stać się kolejnym hitem - mówi Ewa Zawadzka, Brand & Digital Marketing Manager w Continental Opony Polska.
W przypadku kampanii realizowanych dla marki Continental posłużyliśmy się platformą nawiązującą do formatu sitcomu. Humor wykorzystany przez nas w spotach Continental sprawia, że widzowie oglądają je z przyjemnością i zaciekawieniem. Analizując dotychczasowe kampanie, widzimy wyraźnie, że dłuższe, dwuminutowe filmy osiągają wyniki nieosiągalne dla tradycyjnych 15 czy 30 sekundowych spotów reklamowych, które widzowie odruchowo pomijają. W efekcie gwarantujemy kilkukrotnie dłuższy kontakt odbiorcy z marką – mówi Tomasz Pastuszka, Creative Director w MADOGZ.
Na potrzeby kampanii realizowanej w internecie powstał dwuminutowy spot wideo, który jest emitowany na platformach społecznościowych Facebook i YouTube. Komunikację wspierają kreacje reklamowe w social mediach i w sieci Google Display Network. Działania reklamowe potrwają do początku maja.
Za ideę kreatywną, produkcję spotu i przygotowanie kreacji reklamowych na potrzeby kampanii, a także za działania performance odpowiada agencja MADOGZ.
![Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_773474972,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka
![Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1851052747,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
![Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.](https://www.newseria.pl/files/292590604/2-pr-wings-banner,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Gospodarka
![](https://www.newseria.pl/files/11111/jakub-zerdzicki--f1gb8vgrs8-unsplash,w_274,_small.jpg)
Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian
Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.
Problemy społeczne
Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zielinska-sitkiewicz-pielegniarki-foto,w_133,_small.jpg)
Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.
Prawo
Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów
![](https://www.newseria.pl/files/11111/asystencja-osobista-przepisy-foto,w_133,_small.jpg)
Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.